Når man faldet pladask

Hvornår er det nu lige, I skal flytte/have ham? Jeg orker ikke at læse hele tråden igennem for at finde ud af det :slight_smile:

De flytter første november, og Jack flytter så ind hos Lykke og Rune midt i november ca. :slight_smile:

Vi håber han tager det stille og roligt :slight_smile: Så længe ‘mor’ eller ‘far’ er der plejer han at kunne klare hele verden :slight_smile:

Han er faktisk begyndt at blive helt aktiv her hen over sommeren… Tror udeadgangen har gjort meget for ham :slight_smile: Vi håber så en bette ven kan gøre ham endnu mere aktiv - og lære ham at være bare lidt frækkere :wink:

Jeg tror slet ikke det står i tråden :tihi:

Eva har ret - så om alt alt alt alt for længe :slight_smile:

Lykke du må jo komme herover efter d 29 hvis du trænger til at nusse sølvstriber i ventetiden :slight_smile:

… selvom jeg nu selv synes der er for længe til D 29 endda… :ups:

Lykke…hvorfor vil du vente så længe med at få ham hjem?

Der hvor du bor nu og skal flytte fra…kan de jo ikke gøre dig noget, om du så anskaffede 5 nye katte. Du skal jo flytte.

Jeg kunne ikke vente såååå længe, når han snart er flytteklar…:surrender1:

[QUOTE=Sim-Sim;1126253]Lykke…hvorfor vil du vente så længe med at få ham hjem?

Der hvor du bor nu og skal flytte fra…kan de jo ikke gøre dig noget, om du så anskaffede 5 nye katte. Du skal jo flytte.

Jeg kunne ikke vente såååå længe, når han snart er flytteklar…:surrender1:[/QUOTE]
Det bliver vist rigeligt med flyttestress til den bette mand, hvis han skal flytte ind i en lille lejlighed, der skal pakkes sammen og flyttes og pakkes op igen et nyt sted :slight_smile: så mon ikke det er for Jacks skyld han får den mindre ‘oplevelse’ :slight_smile:

(kvik havde i hvert fald ikke fået lov at flytte ind her, hvis jeg stod midt i sammenpakningen :S det må pænt vente til jeg er på plads for alles skyld :slight_smile: )

[QUOTE=PiaB;1126264]Det bliver vist rigeligt med flyttestress til den bette mand, hvis han skal flytte ind i en lille lejlighed, der skal pakkes sammen og flyttes og pakkes op igen et nyt sted :slight_smile: så mon ikke det er for Jacks skyld han får den mindre ‘oplevelse’ :slight_smile:

(kvik havde i hvert fald ikke fået lov at flytte ind her, hvis jeg stod midt i sammenpakningen :S det må pænt vente til jeg er på plads for alles skyld :slight_smile: )[/QUOTE]

Nåååee…den havde jeg ikke lige tænkt på…men kan man overhovedet stresse en Europé…jeg synes det er såååå lang tid at vente…:felix:

Ved at flytte dem samtidig ind det nye sted…så er de jo på lige poter, så at sige. Det er nyt for dem begge.:slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1126253]Lykke…hvorfor vil du vente så længe med at få ham hjem?

Der hvor du bor nu og skal flytte fra…kan de jo ikke gøre dig noget, om du så anskaffede 5 nye katte. Du skal jo flytte.

Jeg kunne ikke vente såååå længe, når han snart er flytteklar…:surrender1:[/QUOTE]

Vi syns os det er umådeligt hårdt at skulle vente så længe :slight_smile:

Pia har helt ret i det hun skriver - det er pga det snart går løs med at pakke ned, etc. Så jeg kommer til at gå og stresse over at skulle pakke, have flyttekasser til at stå der bare ikke er plads til og gå på arbejde. Så der ville ikke være mulighed for at lave den ro jeg syns der er brug for når Jack flytter ind for at få en god sammenføring.

Jeg orker så samtidigt ikke det døj der blir, hvis vi får en ekstra kat ind - tror ik der går mange dage inden jeg ville få problemer for det :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1126267]Nåååee…den havde jeg ikke lige tænkt på…men kan man overhovedet stresse en Europé…jeg synes det er såååå lang tid at vente…:felix:

Ved at flytte dem samtidig ind det nye sted…så er de jo på lige poter, så at sige. Det er nyt for dem begge.:)[/QUOTE]

Vi har faktisk ventet siden ca marts da vi bestemte os for at ville ha en Europé, så lidt mere tid går nok :wink: Vi er bare glade får vi får muligheden et halvt år før (altså, fordi vi flytter nu)…

Vi har planer om at flytte Jack ind en uge efter vi flytter ind… Så er der tid til at få pakket en del kasser ud, så der ikke er ‘efter flytnings uroen’ og samtidigt blir der en hel weekend jeg kan gå hjemme hos dem, i stedet for den halve dag der ellers var muligt :slight_smile:

Ved ikke om man kan stresse Européer - men der er jo også Nobby at tænke på :slight_smile: Og for ham blir det vist en STOR omvæltning at få en killing…

[QUOTE=Lykke;1126271]Vi har faktisk ventet siden ca marts da vi bestemte os for at ville ha en Europé, så lidt mere tid går nok :wink: Vi er bare glade får vi får muligheden et halvt år før (altså, fordi vi flytter nu)…

Vi har planer om at flytte Jack ind en uge efter vi flytter ind… Så er der tid til at få pakket en del kasser ud, så der ikke er ‘efter flytnings uroen’ og samtidigt blir der en hel weekend jeg kan gå hjemme hos dem, i stedet for den halve dag der ellers var muligt :slight_smile:

Ved ikke om man kan stresse Européer - men der er jo også Nobby at tænke på :slight_smile: Og for ham blir det vist en STOR omvæltning at få en killing…[/QUOTE]

Jow…stakkels Nobby, han ved slet ikke hvad der kommer til at ske…en livlig aktiv Europé …det skal nok gå godt, en killing og en voksen Ragdoll. Det er vist dømt til at lykkes. :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1126268]Vi syns os det er umådeligt hårdt at skulle vente så længe :slight_smile:
[/QUOTE]

Ja, uha - det er lang tid :uha:

Men jeg forstår nu godt, at I vil vente. Også for jeres egen skyld er det vel rarere at få ham, når I har tid til at nusse ham skaldet, end mens I har travlt med at organisere flytning og pakke sammen.

Jeg mener nu det er mere stressende for ham. Først at skulle på udstilling i Sverige så derefter at flytte op til Eva og hendes katte, så derefter at skulle flytte ind hos jer. Efter min mening er det super synd for ham.

Ja, men jeg går meget op i det rigtige match mellem kat og ejer - og en kat til Lykke skal på forhånd have lært ikke at kradse og bide i fingre - også selvom det er ment som noget hyggeligt. Så han skal nok få en god 1½ måned hjemme hos os. Det var mit krav til Lykke for at de måtte få lov at købe Jack. Så jeg synes du skal tage at lade den ligge nu, i stedet for at beklage dig over noget der ikke bliver ændret og ødelægge Lykkes glade tråd.

Jeg laver da gerne en anden tråd om det, hvis du syntes det er bedre.

Måske I bare skulle tage den på PB?

Eller også skulle du bare skrive det til mig privat, hvis du gerne vil snakke om det?

Det ender da med jeg også når at skrugge lidt over ham :smiley: og jeg forestiller mig lidt ala det samme et par lejligheder henne :wink:

Nej jeg syntes det kunne være sjovt og se om folk mener de er ok. At trække en killing igennem dit ego trip.

Gult kort givet for manglende respekt for en anden bruger.
På vegne af Kattegales Adminteam, Ann K

Altså hvis ham der den lækre med kyssepletten nu ikke kan lide den bette … så skal jeg nok tage Nobby i pleje :muhaha:

:engel2:

Nu aner jeg ikke hvad der ligge bag, men hvis du mener du har et godt emne om flytning af killinger, så lav en ny tråd. Hvis det kun er fordi du er sur på Eva over what ever, så tag den på PB. Hvor syntes jeg det er synd Lykkes glade tråd ødelægges med dette fnidder…