Ih, jeg gad godt at ha alt det der pynt Jeg har nogle neglelakke med ‘tud’ så man kan tegne streger med dem… Men får dem aldrig brugt
Er bedre til at være forsøgskanin end selv at gøre noget
De der med “tud” lyder som dem jeg netop brugte til at lave Juleølsneglene Jeg har en masse af dem (tror der var 24 i den samling jeg købte på eBay, men jeg har aldrig rigtig fået brugt dem før altså i dag L
Det er sådan nogen bløde plastik"flasker" ikke? som dem her (det ligner de farver jeg har så det er nok et tilsvarende sæt… og til 6 kr … what’s not to like? L) http://www.ebay.com/itm/12-Color-Two-Way-Nail-Art-Polish-Painting-Point-Pen-Brush-/321014553820?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4abdf55cdc
Jo, det er lige præcis den slags! Mine er dog i pastelfarver… Tror jeg ville få dem brugt mere i pang-farver…
Fik dem sidste jul af min svigerinde, der havde købt dem til sin 3 årige datter og mig Hun havde fundet dem i Netto…
:høhø: OMG troede virkelig ikke, at neglelakker var så populære, det er jo nærmest en fetish for jer men sejt og cool, men det jeg beundrer mest er den udholdenhed og tålmodighed der er bag sådan et projekt.
Så er jeg smurt godt ind i lilla… Syns godt det snart må tørre så Jeg kan få de par liter jeg har smurt rundt om neglene ka bli fjernet!
Lad det tørre og hærde helt og vask så hænder helt almindeligt - så løsner lakken sig som regel uden at du er nødt til at bruge lakfjerner med risiko for at ødelægge neglene
Jeg lægger altid lak om aftenen… og lader så bare det som er kommet ved siden af være… det forsvinder fint næste morgen, når jeg er i bad
[QUOTE=Ann K;975948]Lad det tørre og hærde helt og vask så hænder helt almindeligt - så løsner lakken sig som regel uden at du er nødt til at bruge lakfjerner med risiko for at ødelægge neglene
Jeg lægger altid lak om aftenen… og lader så bare det som er kommet ved siden af være… det forsvinder fint næste morgen, når jeg er i bad :)[/QUOTE]
Nej, hvor smart! Så vil jeg da stoppe min kamp for nu
[QUOTE=Ann K;975948]Lad det tørre og hærde helt og vask så hænder helt almindeligt - så løsner lakken sig som regel uden at du er nødt til at bruge lakfjerner med risiko for at ødelægge neglene
Jeg lægger altid lak om aftenen… og lader så bare det som er kommet ved siden af være… det forsvinder fint næste morgen, når jeg er i bad :)[/QUOTE]
Jep, det er også altid det jeg gør på tæerne… (Jeg kommer ikke så ofte på fingerneglene, da de flækker i lagene for et godt ord, og neglelak gør det værre :()
Jeg læste for et stykke tid siden en interessant artikel. Der eksisterer noget man kalder “læbestift-indexet” - kloge hoveder med for meget tid Har regnet og fundet ud af at salget af læbestift følger konjunkturerne. Altså når krisen kradser bruger folk mere læbestift.
Oghvad har det at gøre med neglelak? Jo - læbestiftindexet holder stadig stik - MEN salget af læbestift er blevet overhalet af netop neglelak, så man overvejer at ændre læbestift-indexet til et neglelaks ditto
Og det synes jeg er skægt. Jeg har aldrig ejet en læbestift… men neglelakker… der har jeg vel omkring 150 efterhånden L
Super godt trick med limen!! Har selv nogle glimmer som jeg normalt aldrig bruger fordi det simpelthen er for besværligt at få det af igen…
Men nu er første lag til weekendens lak lagt - Gosh “Lavender Love”. Har rigtig mange fra gosh… synes de har nogle fede lakker…
Snart følger andet lagt samt en top-coat…
Jeg har i dag købt en basecoat og en topcoat i Netto til 20 kr. stykket. De hang på et stort drejestativ fyldt med forskellige lakker og falske negle/tipper.
De bliver nok først afprøvet midt i næste uge for jeg må ikke have lak på når jeg skal opereres på tirsdag.
oh det lyder som om jeg skal i Netto
Hvilket mærke er det?
Har nu forsøgt det med at bløde mine fingre lidt op… Og og og… Mine fingre er jo blevet ok pæne
Netto havde tilbud på negleting i sidste uge, men tingene koster det samme resten af tiden. De har nogle rigtigt fede magnetlakker. Jeg har 4 af dem. Den lilla er superflot og min valgte så at begå selvmord blandt alle mine andre lakker, så de var smurt ind i lilla… Jeg har så heller ikke penge til at købe en ny, som erstatning…
hm har lige kigget i Netto-avisen for næste uge (online) og de reklamerer ed neglelakker i næste uge til 10 kr/flaske… Det skal jeg da vist lige kigge på
Men der stod ikke noget om at der var andere ting som de kunstige negle… :?
Anbefaler i at lægge top-coaten lige så snart det er muligt eller skal jeg lade neglelakken tørrer 100% inden??
Lakken skal kun holde til og med søndag da jeg ikke må have neglelak på når jeg er på job (arbejder med fødevarer)
Jeg plejer at lægge toplakken, når lakken er tør nok til at man lige kan røre ved den uden at den klistrer.
[QUOTE=velfa;976215]Jeg plejer at lægge toplakken, når lakken er tør nok til at man lige kan røre ved den uden at den klistrer.[/QUOTE] Også her
Men det er nu fordi min topcoat tørre meget hurtigt, så hvis jeg ikke har tålmodighed til at vente længere, så putter jeg den på
Nå, er blevet så inspireret af Lisbeths tråde om hendes fine kløer - og tilsvarende træt af mine egne stumper (eeeeeelsker lange negle) at jeg nu har indkøbt remedier til få lavet mine egne kløer! Så må vi se hvordan det kommer til at spænde af …
En bette opdatering: Jeg har stadig pæn lak på mine fingre udover den ene der flækkede lidt af på i lørdags! OG MIG, som plejer at tabe lakken med det samme!
@Camilla: Hedder TrekkieGrrrl Lisbeth i virkeligheden? (skal lige være sikker på hvem du snakker om :))