Blev ved med HØJLYDT, at tigge om en gåtur, på trods af et kortvarigt skybrud. Hun kom 5 m ud på terrassen hvor den ikke er overdækket. RESULTAT: en meget våd mis næsten nedlagt af store regndråber
Gæt hvor lang gåturen blev? Meget kort. Hun spænede fornærmet ind igen, og ligger nu og forsøger desperat, at ordne den mishandlede pels med et lettere frustreret udtryk i ansigtet. Hun lærer det simpelthen aldrig. Det er ikke sjovt, at gå tur når det øsregner. At jeg også blev våd bekymrer hende ikke det mindste :klapper:
[QUOTE=Kiwa;900767]
Gæt hvor lang gåturen blev? Meget kort. Hun spænede fornærmet ind igen, og ligger nu og forsøger desperat, at ordne den mishandlede pels med et lettere frustreret udtryk i ansigtet. Hun lærer det simpelthen aldrig. Det er ikke sjovt, at gå tur når det øsregner. At jeg også blev våd bekymrer hende ikke det mindste :klapper:
Mvh
Yvonne[/QUOTE]
Selvfølgelig ikke, det kan da umuligt være hende problem! :høhø:
Ha ha, det er et rigtig nemt spørgsmål, de sidste par dage har jeg kaldt kræene henholdsvis Onslow og Hyacint, af en eller anden grund kan de bare ikke hede andet lige pt, udfra deres opførsel grin
Magic og Asani er begge sovedyr, mens Abasi er Enspænderen, der fistrer rundt for sig selv og snuser og leger lidt med en mus eller en minkhale (eller bare gulvtæppet ) og sidder i sit hus og nyder at være ude og vågen, mens de andre bobler.
Tabita burde hedde Snakkeost Hønemor. Hun snakker med sine børn noget nær konstant. De får godt nok mange historier. Og Hønemor fordi hun er SÅ omsorgsfuld og ligger hos dem hele tiden. Jeg siger tit til hende “Tabita”, de kan altså godt undvære dig 5 minutter mens du går en tur ud i haven og 1 gang dagligt gør hun det så…det må række efter hendes mening. Man går nemlig på toilet så langt væk fra sine børn som muligt…det er gode instinkter