Navn til katten... hvis det nu var ... :)

jeg sidder her og kigger på min flok…

de er lidt knotne over at jeg ikke har brugt hele morgenen på dem som jeg plejer (forkælede kræ) så nu tager de revanche… på den effektive facon…

jeg har ikke længere Ramses, Sethi, Obelix, Kheop, Neferteri, Cleopatra og Inmhotep…

nej da…

jeg har Velcro, Resin, Epoxi, Sirup, Honning, Kontaktlim og Sekundlim…

De KLISTRER!!! og de er dælme ikke til at komme af med… de er værre end en 5 årig med en candyfloss

Hvis du skulle navngive din kat lige nu - hvad ville navne så være ? :høhø:

Snus hedder Snusemor lige pt.
Men hun er SuperSnuseMor :wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er SÅ god til børn.

Splat, Splat, Spalt, Spalt x gange, og så Ninjo, som må hedde Rumlemave.

( må hellere give ham lidt mad )

Need for speed (Theo) og Hvad laver du? (Milou)

Puuuuuuutte - Leo, det pt ligger på sin yndlingsplads… under Jans dyne, sammen med Jan naturligvis :slight_smile:

Beby .- Thane, der ligger halvt hen over mit ene ben, men siger arfff, hvor gang, jeg holder op med at nusse…

Girly - Ting som svanser rundt ude i løbegården på ægte pigemaner, mens hun ævlende undersøger det hele…

Onkel - Brian, der storsover i en virkelig uklædelig stilling, som jeg kan huske min ene onkel også altiv yndede…

Hybelkanin - Emil, der bare IKKE skal hedde Nullermand til kælenavn :smiley: og som jeg helt reelt ikke aner, hvor er lige pt…

Frk. Kræsenpind = Athea.

Ifølge min mand hedder Piv Brækmis idag. Hun startede dagen med at brække en hårbold op i soveværelset - det enest rum i huset med gulvtæppe…

Fornærmet tiggeprinsesse :høhø:

Blev ved med HØJLYDT, at tigge om en gåtur, på trods af et kortvarigt skybrud. Hun kom 5 m ud på terrassen hvor den ikke er overdækket. RESULTAT: en meget våd mis næsten nedlagt af store regndråber :dokdok:

Gæt hvor lang gåturen blev? Meget kort. Hun spænede fornærmet ind igen, og ligger nu og forsøger desperat, at ordne den mishandlede pels med et lettere frustreret udtryk i ansigtet. Hun lærer det simpelthen aldrig. Det er ikke sjovt, at gå tur når det øsregner. At jeg også blev våd bekymrer hende ikke det mindste :klapper:

Mvh
Yvonne

Diamond = Dovendyret
Amidale = Staklen
Gismo = Sofa missen
Kalypso = Speedy

[QUOTE=Kiwa;900767]
Gæt hvor lang gåturen blev? Meget kort. Hun spænede fornærmet ind igen, og ligger nu og forsøger desperat, at ordne den mishandlede pels med et lettere frustreret udtryk i ansigtet. Hun lærer det simpelthen aldrig. Det er ikke sjovt, at gå tur når det øsregner. At jeg også blev våd bekymrer hende ikke det mindste :klapper:

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Selvfølgelig ikke, det kan da umuligt være hende problem! :høhø:

Ha ha, det er et rigtig nemt spørgsmål, de sidste par dage har jeg kaldt kræene henholdsvis Onslow og Hyacint, af en eller anden grund kan de bare ikke hede andet lige pt, udfra deres opførsel grin

Lige nu og her?

Junior = Pivdyr
Niggi = Usynlig
Devi = Voyeur

Ja, lige nu er det

Diego = Sengebobleren
May = Sofabobleren
Athea = Hængekøjebobleren
Haley = Pivedyr og hoppebold

Magic og Asani er begge sovedyr, mens Abasi er Enspænderen, der fistrer rundt for sig selv og snuser og leger lidt med en mus eller en minkhale (eller bare gulvtæppet :venter:) og sidder i sit hus og nyder at være ude og vågen, mens de andre bobler.

Tino = Balladesøgeren
Sugieh= Snigeren
Lucky=Latent Turbo
Dione= Turbo
:slight_smile:

Hold-nu-op-hun-gider-dig-ikke!, Stakkels mus, Tilskuer…

(Whiskey har lige haft en time-out, han jagter Creamy, og hun synes ikke det er sjovt. Og Tullen har åbenbart opgivet at blande sig)

Tabita burde hedde Snakkeost Hønemor. Hun snakker med sine børn noget nær konstant. De får godt nok mange historier. Og Hønemor fordi hun er SÅ omsorgsfuld og ligger hos dem hele tiden. Jeg siger tit til hende “Tabita”, de kan altså godt undvære dig 5 minutter mens du går en tur ud i haven og 1 gang dagligt gør hun det så…det må række efter hendes mening. Man går nemlig på toilet så langt væk fra sine børn som muligt…det er gode instinkter

Så blev Abasi også lige til kæle-, savle- og vaskedyr. Så jeg er blevet spundet ad, dryppet på og vasket i ansigtet og i næsen (ja, i) :høhø:

Og så kom gravedyret også op i ham, så han har først været i bakken og siden ude ved maden for at begrave ting og sager :tihi:

Haley = Nissetæveren

Hmm… Det må blive: Kujon, Kylling og Bebs. :tihi: