Navn til katten... hvis det nu var ... :)

De fleste af vores hedder slet ikke deres rigtige navne:
Celinea: Dronning, Nea
Victor Hugo: Victor, Viggo, Hugo
Kelly: KLISTER (gæt selv hvorfor)
Petunia: Tunia 1000 ben/ Tunia
Celeste: Prinsessen/Sesse, Leste
Guzzi: Guzzi pigen, Guzzi mus
Isak: Leo eller bare moars bassedreng/fars bassedreng
Crazy 4 you: Findus, Fede Findus, FEDE

Mikki = Kommandanten, hun kommanderer tit rundt med sin “far” fordi hun vil have hans plads i sofaen. Og han flytter sig da selvfølgelig :tihi:.

Mille = Balladen, hun elsker at komme farende i fuld galop, for så at standse op lige foran snuden på de andre, og Mikki bliver så sur. Så er der ballade :høhø:.

Mollie = Smør, hver gang jeg sætter mig ved spisebordet kommer hun og vil have smør :savle:. Det eneste hun tigger om.

Her har vi osse underlige navne til vores kræ.
Pretty bliver for det meste kaldt Basse eller gammel jas
Gabby bliver kaldt Tante eller Lunte
Crazy hedder næsten aldrig andet end Krudt …Hun har i den grad krudt i rumpen, og al gang foregår i løb. Dem som påstår briter er dovne skulle møde Crazy, der er dælme gang i hende, dagen lang. Jeg troede naivt det var noget som gik over, da hun blev voksen, men hun fylder 6 år i næste måned, og er bestemt ikke begyndt at geare ned :slight_smile:

Altså . mine var ikke kælenavne. De var beskrivende “øjebliksnavne”. Kæle- og kaldenavnene er noget helt andet. Bare for en ordens skyld, så ingen tror jeg faktisk kalder dem det jeg skrev :høhø:

Mine er lige transmogriffet sig til
Splat, splat, splat og splat :smiley:

Kælenavnene er for det meste:

Milly - Gammelpels
Snehvide - Prinsessen
Rags - Lillemand

Sputnik = Søvnig
Bølle= Hyggefis

Her og nu?
Hyle-Ho’det! Gia laver igen en “kan-jeg-hyle-mig-til-det” kampagne. Svaret er nej!
Leise er vist gammelfar, men han skal vist lige et smut til dr dyr igen, og måske ha en ny kur…

Yasha = fornærmet RÅWEdyr (han VIIIIIIL altså have opmærksomhed nu!)
Unni = Hvad er der derinde?

Lige nu kan jeg faktisk kalde hele banden for “Søvnig”, for de sover allesammen … incl. Mor Dooley og de 5 killinger.
Hey vent - Nellie (som jo faktisk hedder Freja) er vågne og sidder og pudser sine fjer ovenpå vores pladespiller

Lige nu hedder han Snorkedyret… :hjerte:
Han ligger nemlig på sin sædvanlige plads i frugtskålen, mens jeg sidder her ved computeren… Indimellem kommer der lige en lille lyd, mens han søvnigt kigger op… Så skal han nemlig lige ha lidt kærlighed :hjerte:

Margrethe hedder sjældent andet end Dronningen :smiley:

Pivdyret… Ihh hvor han piver idag - lige præcis i dag hvor jeg bare er SÅ træt skal han pive og pive og pive…

Nu er jeg ikke hjemme lige nu men Adelie hedder typisk “Den mærkelige Kat” - hun er godt nok spøjs i forhold til de andre :slight_smile:

Cille ville hedde “ynkelige hyggedyr” så

Har desværre måttet give hende plastikkrave på fordi hun bliver ved med at slikke i hendes udslet på maven :frowning:
(hun er pt nystartet på en 20dages antibiotika kur fordi dr dyr ik ved hvad det er - trods flere besøg)

Aslan = pist væk!
Bambo = hygge trold - han ligger ( vanen tro efterhånden ) ved siden af mig i sofaen og hygger :hjerte:

Nu er jeg ikke hjemme lige nu men Adelie hedder typisk “Den mærkelige Kat” - hun er godt nok spøjs i forhold til de andre :slight_smile:

Jeg er lige kommet hjem :slight_smile: Sikke en velkomstkomite :slight_smile: Elsker de fire rødder :slight_smile:

Nå men lige nu hedder Stevie i al fald SPLAT… Eller “Den væltede kat”… Adelie hedder VanDvittig, hun har lige siddet i 10 minutter (eller mere) og GLOET på en vandhane der løb (ja, til hendes fornøjelse)

Og Phumba hedder Puf-ba fordi hun blev børstet/striglet med karten og gerne ville ha’ kindskægget friseret osse… så hun fik en fuldkommen ÅNDSSVAG hovedfacon af at få det redt nedefra :klapper:

Kl. meget tidligt i morges blev Abasi til jeg-vil-putte-i-sengen-og-ælte-dig-i-ansigtet-med-mine-klør-bæstet, og det lykkedes mig ikke at få ham puffet ned. Så til sidst var jeg alt for vågen og stod op :godmorgen: