GÅ-NU-VÆK-IB har været brugt en del i dag. Vi har haft en rotte til dyrlægen for at blive kastreret (NØJJ det er dyrt!) og Ib har været MEGET hjælpsom med at holde øje med Zero… Problemet er at Zero er BANGE for katte…
Og så var han forresten også GÅ-NU-VÆK-IB da jeg sku’ spise. Men det er ikke noget nyt L
Celine: Syvsoveren (alt for varmt til at gide noget som helst). Bevæger sig først ud når det er aften og skygge.
Lido: Hurtigkarl (løber rundt og følger mig overalt og ser ud som om han er på stoffer). Soler sin mave…det må være D-vitaminerne…
Aslan: Bjørnen (bevæger sig langsomt og klodset og tungt)…
[QUOTE=Ann K;902684]Her til morgen er Leo sørme stået op sammen med mig… lige nu burde hun dog stadig hedde Putte, da hun ligger splatmidtpåryggen ved siden af mig og bliver nusset på mavsen…
Emil = hængetræ… han har fået en vane med at skulle hænge hen over min ene skulder. Fint nok så længe han ikke er større, men jeg gruer en smule for det, når han engang bliver voksen…
Thane blev i soveværelset sammen med Jan… Hyggemis
Ting ligger og slanger sig i udestuens solpletter… Badenymfe
Og Brian burde tage navneforandring til Ferdinand… sidder i løbegården og snuser til blomsterne :)[/QUOTE]
Iiih tegnefilmen til den historie var blandt mine absolutte yndlings da jeg var barn!!
Tigerreje:) Vi er i gang med at tømme vores anneks for flyttekasser samt alt muligt skrammel, så ude i gårdhaven er der fyldt med huler, kasser, tæpper og alt muligt andet, der gør det til det rene katteparadis.
At vi så også har en stor sommerfuglebusk i fuld flor, gør at den vilde jagt går mellem alle kasser og bunker, og der bliver virkelig lavet nogle førsteklasses rejehop indimellem:D
Tara er Slikmåsen (hun er i bad), Eddie er Narrehatten (Han er skør og leger) Fie er Rysteposen (Hun har våde poter og ryster dem), Nanoq er Usynlig jeg aner ikke hvor han er gået hen og Hugo er Sovetrynen (selvom man er en hund skal man også ha et nyt navn :D)