A propros navne. Vi MÅ være nogle herinde der har dye med samme navne.
Kan se i en anden tråd to begge har en Filur-mis.
Umiddelbart deler jeg vist KUN navne med AnnK (Nana) og Mona (Findus) MarianneH (Simba)
Med mindre der er andre der har misser der hedder:
Dusty
Chelsea
Samson
Beloki
Habibi
Ouna
Pepita
Sigariah
Ranya
Tabita
Cedille
La-Toya og
Mandalay
Jeg har ingen med dine kattenavne
Til gengæld kan det være andre har nogle af “mine” ???
Jade
Rimini
Flower power
J Lo
Canoosia
Legend
Wild Thing
ja, heldigvis har vi kun hørt om en kat udover daffy der hedder daffy.
trixie er den eneste kat vi har kendskab til hedder trixie
Til gengæld deler hun navn med mange af de ting man kan købe til sine misser
Jeg har aldrig hørt om andre, der har haft en:
Seven
Neelix
Ochta
Olav
Bugatti
Men Mercedes og Victor er vist set før
Kan ikke huske om der er nogen herinde med en:
Buster
Men er stødt på det i et andet forum…
Charlie er der vist en der har tror jeg :?
Nunuu er vist en ener
Victoria ved jeg ikke rigtig om der er andre der har, men hun bliver nu også kaldet for Niwer -høhø
ja det må man sige og det er egentligt lidt sjovt, for da vi navngav hende anede vi ikke der fandtes et dyreartikel-mærke der hed trixie, hun er navngivet efter noget gollum siger i ringenes herre:)
En af Basils søskende hedder Bugatti.
Jeg tror der er en her inde der har en kat det hedder Basil, og nok mange der har en Bamse, eller ihvertfald som kælenavn.
[quote=kamikaze;190973]A propros navne. Vi MÅ være nogle herinde der har dye med samme navne.
Kan se i en anden tråd to begge har en Filur-mis.
Umiddelbart deler jeg vist KUN navne med AnnK (Nana) og Mona (Findus) MarianneH (Simba)
Med mindre der er andre der har misser der hedder:
Dusty
Chelsea
Samson
Beloki
Habibi
Ouna
Pepita
Sigariah
Ranya
Tabita
Cedille
La-Toya og
Mandalay[/quote]
Jeg har skam en La Toya
Tror ikke der er nogen andre der har de her navne:
Daily News (han snakker hele tiden)
Duty Free (han var gratis, en erstatningskat)
Jeg har endnu ikke fundet nogen herfra der har samme navne på deres katte som vi har, men hvor har jeg prøvet flere gange at være til hundeudstilling før i tiden hvor folk kaldte deres hund Ronja, og hvor er det dog træls at man reagerer når de så kalder på deres dyr…
Jeg troede så også at min datters hest havde et specielt navn, indtil jeg så fik halvpart på min venindes…Der findes kun 2 heste på hele fyn der hedder Mr.Kennedy, men den ene er så også min datters mens den anden er min venindes…
men er der nogen med disse navne så sig endelig til:
Sorte Satan
Ninja/Lilleskid
Celeste
Aslan
Ved ikke, om der er andre, der kalder deres katte:
Maggie
Thomas
da det jo primært er menneskenavne, men vi valgte ud fra deres temperament og personlighed.
Maggie hedder sådan, fordi hun er så klog og jeg havde lige set en video på YouTube med en matematisk hund ved samme navn, hihi.
Thomas har fået navnet, fordi min forlovede synes han minder om Thomas O’Malley fra Disneys aristocats. Han er bundfræk, men slipper godt fra det pga hans charme.
Sikke da en herlig tråd - og fantasien fejler da ikke noget når vores katte skal have et navn…
[quote=Tortie;191020]Ved ikke, om der er andre, der kalder deres katte:
Maggie
Thomas
da det jo primært er menneskenavne, men vi valgte ud fra deres temperament og personlighed.
Maggie hedder sådan, fordi hun er så klog og jeg havde lige set en video på YouTube med en matematisk hund ved samme navn, hihi.
Thomas har fået navnet, fordi min forlovede synes han minder om Thomas O’Malley fra Disneys aristocats. Han er bundfræk, men slipper godt fra det pga hans charme.[/quote]
Helle Lenschow har både en Maggie og en Thomas -høhø
[quote=Chicabee;190978]Jeg har ingen med dine kattenavne
Til gengæld kan det være andre har nogle af “mine” ???
Jade
Rimini
Flower power
J Lo
Canoosia
Legend
Wild Thing[/quote]
Min Jade blev født d. 16.05.2002 - hun fik sit første kuld d. 10.01. 2005
men hun døde fra sine bebser 1½ døgn efter - så de i hast blev bragt til en ammemor, som kun havde fået een killing.
Jade var en vidunderlig tøs, som jeg savner helt ubeskriveligt
Jeg kan byde ind med:
Furby
Tarzan
Ossy
Miden
Bølle-Bjørn
Bambina
Maggie
Thomas
Thomas har fået navnet, fordi min forlovede synes han minder om Thomas O’Malley fra Disneys aristocats. Han er bundfræk, men slipper godt fra det pga hans charme.[/quote]
Min Maggi (uden e i enden) blev født på min fødselsdag 24.05.2003 - i et kodyl tordenvejr
Hun er en skøn rød tøs - som gik ud til avl. Senere blev hun lukket og bor nu i en familie med et handicappet barn og fungerer som handicapkat -love
[quote=Bamse;190999]En af Basils søskende hedder Bugatti.
Jeg tror der er en her inde der har en kat det hedder Basil, og nok mange der har en Bamse, eller ihvertfald som kælenavn.[/quote]
Jep - d. 03.08.1998 blev mit B-kuld født - og deriblandt var der se’følig en Bazil (staves med z) den sidste af 7 killinger - han blev 9 år døde i Juli 2007
Maggie
Thomas
Jeg har en Maggie og en Thomas:-)
Maggies rigtige navn er Miss Black Magic og Thomas hedder O´Malley til efternavn:-)
Er der nogle med en
Tara
Robbie Tiptop Of The Pop
Nanoq Nuuk
Eller en
Eistibus? (kaldet Eddie).