Negativ....... august '11

:eksplosion: Min bil er brudt sammen…

… fordi nogle mennesker ikke tænker sig om, når det drejer sig om deres katte:gal:

… Fordi jeg måtte kaste håndklædet i ringen og gå i seng igen; gider ikke være syg :frowning:

Fordi det har regnet det meste af min ferie og fordi min have nu igen igen er fyldt med vand:thumbdown:

Fordi vi igen har fået vand i kælderen. - Væggene blev målt for fugt for 1 uge siden, der var min. 60-70 & fugt tilbage, trods 2 affugter har kørt i døgndrift få dage efter skybruddet. :frowning: Og nu er der igen vand i kældren. Suk vi kommer da aldrig videre. - IGEN venter vi på nyt rengøring hold, de skulle være bedre og gøre andre ting. Det er 3 gang der kommer rengøring. - Endnu er der ikke målt for skimmelsvamp…
Vores garage som egentlig skulle tømmes og vaskes også bliver ikke tom foreløbig, mange af vores ting står nu der nede.

Suk det er en skrue uden ende…

Fordi det hele er noget l… :frowning:

:venter::venter::venter:

Fordi…

De to kamphaner Rynke og Rumba nu igen slås om et eller andet…

Nu har der været fred så længe, men fisme ikke om de begynder at provokere hinanden igen…

Mænd !? :argh:

Airshoppen står og spærrer for over 1000 kr på min konto, og reservationen bliver først slettet d. 28. Det kan jeg sq da ikke leve for! :doh::venter::argh::argh::argh:

er pisse sulten, men ikke om jeg kan få en bid ned… det gør så forfærdeligt undt i halsen i dag.

først virus på balance nærven i en uge, 2 gode dage og bang… så brager den største omgang snot hoved frem og nu er det så nået til undt i halsen… jeg hader at være syg…

sommeren er ved at være ovre…skod…alt for meget regn…håber på et dejligt varmt og solrigt efterår

Fordi jeg er så døsens træt når jeg kommer hjem for tiden :frowning:

Jeg er træt af hosteanfald. Har haft dem i mindst 3 uger og de bliver ikke bedre.
Tit er de så slemme jeg ikke kan trække vejret.

Fordi jeg stadig er tørstig uanset at jeg drak på forskud igår :høhø:

… fordi stutteriet ved indkørslen til vores by har hængt to kæmpe bannere med Pia Kjærsgård op i deres fold, så man hverken kan komme ind eller ud af byen uden at skulle glo på hende. :thumbdown: Oven i købet kommer det til at virke, som om det er hele byen, der støtter hende, fordi det er lige ved byskiltet. :doh:

Gad vide, om det overhovedet er lovligt at sætte store reklamer op ved vejen?:øhmm:

[QUOTE=Else;669919]… fordi stutteriet ved indkørslen til vores by har hængt to kæmpe bannere med Pia Kjærsgård op i deres fold, så man hverken kan komme ind eller ud af byen uden at skulle glo på hende. :thumbdown: Oven i købet kommer det til at virke, som om det er hele byen, der støtter hende, fordi det er lige ved byskiltet. :doh:

Gad vide, om det overhovedet er lovligt at sætte store reklamer op ved vejen?:øhmm:[/QUOTE]

Jamen så hæng et kæmpe banner op i din forhave på dit fortrukne parti. På vores private ejendom bestemmer vi jo selv hvad vi planter :slight_smile:

[QUOTE=Mette S;663337]Jeg er træt af hosteanfald. Har haft dem i mindst 3 uger og de bliver ikke bedre.
Tit er de så slemme jeg ikke kan trække vejret.[/QUOTE]

Hvad siger din læge:?

[QUOTE=Else;669919]… fordi stutteriet ved indkørslen til vores by har hængt to kæmpe bannere med Pia Kjærsgård op i deres fold, så man hverken kan komme ind eller ud af byen uden at skulle glo på hende. :thumbdown: Oven i købet kommer det til at virke, som om det er hele byen, der støtter hende, fordi det er lige ved byskiltet. :doh:

Gad vide, om det overhovedet er lovligt at sætte store reklamer op ved vejen?:øhmm:[/QUOTE]

Adr! stakkels dig at sku’ glo på det! Det ville også gøre mig RET negativ!

(FTR jeg stemmer Socialdemokratisk - men jeg er ikke specielt vild med Helle - jeg prøver bare at huske at de fleste partier er mere end EN person)

Åååå efterår! Jeg kan nu godt lide efterår, det er så pææænt…sidste år var et fantastisk efterår :slight_smile: Masser af sol og skovene er så smukke…næsten lige så smukt som foråret, bare på en anden måde!

Øhh…det var vist lidt off-topic for denne tråd. Hmm… okay, men jeg er da lidt nederen over at…hmmm…ja altså jeg er på arbejde og klokken er tyve min over 4 om natten. Gad godt sove. Har været på job i 13½ time nu…og har først fri kl 7. Det sucks faktisk ret meget.

See! Det er et billede fra sidste efterår, af mig og en hest jeg hjalp lidt med at tilride… Sådan en skov er da noget af det smukkeste :slight_smile:

Jeg er negativ fordi, der ikke var meget weekend over denne weekend… Har kun arbejdet og sovet. Intet andet. Glæder mig allerede til næste weekend…og mandag (imorgen) bliver en hård nyser!!!

Der trænger ret voldsomt til at blive gjort rent og ryddet op derhjemme…vasket tøj, skiftet sengetøj, vasket op, støvsuget og vasket gulv ude på badeværelset. Kattebakken skal også tømmes helt og vaskes, og vinduerne ku godt trænge til en kærlig hånd. Det må blive i morgen…noget af det…det vigtigste af det…