Nødråb kolding

Jeg har lige været i kontakt med Inge (Milos mor). Hun har haft indbrud - alle tre katte, og to transportkasser er væk sammen med diverse indbo.

Det er en creme brite voksen han, en rødmasket britekilling og en chokolade burmeser voksen han…

Send dette til alle der kan tænkes at færdes i Kolding. Politiet er på stedet, men deres første prioritet er nok ikke at finde kattene…

Det er bare så grusomt - ens værste mareridt bliver til virkelighed…

KH
Linda

kan vi få et tlf som kan medsendes så folk kan kontakte hende hvis de finder kattene eller høre noget?

-what-what-what-what

OMG !!!

De skal bare findes…

:kryds::kryds::kryds::kryds:

…åh gud nej…

mine aller varmeste tanker til kattene og inge. Gid de kommer hurtigt og sikkert hjem igen…at de bare er blevet bange og stukket af…

Åhh nej dog -what

jeg videresender straks beskeden til min kollega der bor i kolding! håber virkelig det giver pote

Jeg har kopieret det til de to Birma lister plus FD opdrætter

Inges mobil: 31727121 og mit 40999577…

Tænkte om Helle Lenshow læser med, kan du gøre noget via dine aviskontakter???

KH
Linda

[quote=Gry Gressbakken;124011]…åh gud nej…

mine aller varmeste tanker til kattene og inge. Gid de kommer hurtigt og sikkert hjem igen…at de bare er blevet bange og stukket af…[/quote]

Desværre mangler der også transportkasser, det tyder på, at nogen har taget dem med:ked::ked::ked:

KH
Linda

…det lyder måske dybt åndsvagt, men hvad med at lave en facebook-gruppe om det?

Der er sindsygt mange mennesker der kommer på facebook hele tiden jo, så måske nogen høre om noget eller ser dem til salg et sted?

Hvis der bliver lavet en gruppe skal jeg i hvert fald nok invitere alle mine kontakter…

Hvad er det dog for en rablende sindsyg verden, vi lever i. -what

Jeg håber myndighederne prioriterer levende frem for dødt.
Og håber dyrene kommer hurtigt tilbage til deres rette ejer igen
Brita

ÅH NEJ :ked::ked:

For s****, hvis de har taget dem!!!

Jeg kan jo nok ikke gøre meget her fra København, men sender en masse :kryds::kryds::kryds::kryds: for, at de kommer hjem i god behold MEGET SNART!!!

Jeg glemte at skrive at det gør mig ondt at høre Inge…Jeg:kryds: for at alle misser kommer uskadt tilbage hurtigt

Det lugter grimt det her: stamtavler og certifikater er også væk, de ligger i sådanne dobbelte a-5 plastiklommer, man får hos dyrlæger…

Ja, jeg ved ikke hvordan man gør på facebook, men alt hvad der kan hjælpe skal barer gøres…

KH
Linda

Har smidt den inde på Katteforum også…

hvor er det forfærdeligt!!! Stakkels Inge… og stakkels katte :frowning:

[quote=mea culpa;124025]Det lugter grimt det her: stamtavler og certifikater er også væk, de ligger i sådanne dobbelte a-5 plastiklommer, man får hos dyrlæger…

Ja, jeg ved ikke hvordan man gør på facebook, men alt hvad der kan hjælpe skal barer gøres…

KH
Linda[/quote]

-what-what-what-what

Hvor er det ondt, hvis de er gået direkte efter kattene…

:blegne::blegne:

Mea: Send al info du har om misserne til mig på mail, også gerne et par billeder og så kontaktoplysninger på inge

hvis HUN er okay med det så kan jeg så lave en gruppe om det så vi kan få fundet misserne igen.

Ej, hvor er det dog grusomt! At folk kan finde på den slags, men det må jo helt sikkert have været nogen, der har vidst, hvad de gik efter, og hvor de skulle finde det!

Kan du poste nogle billeder og navne på kattene, så vi kan få det spredt bla. på Facebook og andre fora?

Jeg har lagt den på kattegalleriet. Håber hun får dem hjem igen.

Det lyder lidt som om det er nogen hun kender. Går direkte efter kattene, transportkasser og stambøger…

Jeg har lagt den på kattegalleriet. Håber hun får dem hjem igen.

Det lyder lidt som om det er nogen hun kender. Går direkte efter kattene, transportkasser og stambøger…

Det lyder helt klart som nogen der ved hvad en racekat er og hvad man kan få for den - hvorfor ellers besvære sig med stambøger og certifikater?