Nødråb kolding

Underboens hundhvalp er også væk… det er en Jack Russel terrier hvid med sorte pletter, og flere i gaden har haft “besøg”…

KH
Linda

Åhh nej dog, det var da forfærdeligt, håber de snart finder dem :ked:

Det var da frygtelig ubehageligt oveni, at kattene er væk :blegne: Det kan næsten kun være nogen, der kender hende :frowning:

Føj siger jeg bare. De SKAL altså bare findes igen.

Jeg sender med det samme information til vores søn som bor i nærheden af Haderslev. Det er jo ikke til at vide hvor sådanne nogle bavianer kommer fra.

Gry, hvis du får billeder og andet, så send det til mig.

Glemte selvfølgelig at sige at det gør mig ondt Inge. Jeg :kryds::kryds::kryds:

Der skal nok osse efterlyses udenfor landets grænser … der er jo ikke langt fra Kolding til Tyskland f.eks.

Hvor er det bare ubeskriveligt forfærdeligt :sorry:

Hvor er det dog skrækkeligt, jeg fik bare kvalme lige da jeg læste det.

Jeg håber de får kolde fødder og afleverer dem et sted i transportkasserne.

Hvis jeg kan gøre noget for at hjælpe så sig endelig til.

Hold øje med gul og gratis, dba, etc.
Folk har absolut ingen hæmninger hvad det angår!! :fuck::argh::doh:-kaisålæredet

[quote=birtheras;124043]Føj siger jeg bare. De SKAL altså bare findes igen.

Jeg sender med det samme information til vores søn som bor i nærheden af Haderslev. Det er jo ikke til at vide hvor sådanne nogle bavianer kommer fra.

Gry, hvis du får billeder og andet, så send det til mig.[/quote]

[email protected]

Skal vi informere internaterne også? I tilfælde af at de får kolde fødder?

Pokkers!

Hun har haft en fertil kat på besøg skriver hun, og hun vil ikke have at opdrætteren af den - som er på ferie - læser om det på nettet. Skal vi slette alt hvad vi har skrevet på div fora så?

jeg har ikke oprettet en facebookgruppe endnu fordi jeg ville have lov af hende først…

God idé…! :thumbup:
Du må gerne sende info til mig også på
[email protected]

Har en lillebror i Vejen/Brørup…

Men kan altså ikke lade være med at undre mig… :confused: De må have vidst hvad der var at gå efter og hvor de skulle lede… :uha:

Jeg skal sige fra inge at alle bedes om ikke at skrive noget om det til hende på hendes facebook - for der kan opdrætteren jo se det - hun vil gerne have fat i vedkommende selv personligt først

Det er altså også sort uheld… Ja. Nok bedst at slette hele tråden med det vuns!

[quote=Gry Gressbakken;124055]Skal vi slette alt hvad vi har skrevet på div fora så?

[/quote]

Nu er det jo ikke mig der bestemmer… Men jeg ville da sige at jeg ville hellere have efterlysninger alle steder, hvor der er håb om at kattene bliver fundet, frem for at tie og så vente på at der er kontakt til opdrætteren.

Eller i hvert fald at ligge den i hulen! så er den lukket

Kontakt også de to katteregistre og meld kattene stjålne (går ud fra, kattene er mærkede).
Opret også en efterlysning med billeder af dem på
www.dyrenesbeskyttelse.dk
www.forsvundnedyr.dk
www.dyrenettet.dk samt
Gul og Gratis og Den blå Avis

Kontakt også TV - De plejer at bringe den slags tyverier.

Giv også hvalpens ejer oplysninger!

Øv, hvor er det noget skidt.
Der må være salg i racekatte og -hunde?
For det lyder da som noget, der skal handles med?

Hvorfor? Jo flere der ser den, jo bedre… Jeg ville da hellere have at kattene bliver fundet.

Hvis jeg var opdrætteren, ville jeg kun være glad, hvis der blev taget initiativ til at finde dyrene så hurtigt som overhovedet muligt.