Jeg vil gerne flytte tråden i hulen, men der er altså større chance for at nogen ser den her.
Ja, det er ikke smart med hankattens opdrætter kan læse med her, men råd mig…
Jeg vil gerne flytte tråden i hulen, men der er altså større chance for at nogen ser den her.
Ja, det er ikke smart med hankattens opdrætter kan læse med her, men råd mig…
[quote=Gry Gressbakken;124055]Pokkers!
Hun har haft en fertil kat på besøg skriver hun, og hun vil ikke have at opdrætteren af den - som er på ferie - læser om det på nettet. Skal vi slette alt hvad vi har skrevet på div fora så?
jeg har ikke oprettet en facebookgruppe endnu fordi jeg ville have lov af hende først…[/quote]
Inge vil ikke ha det på facebook - opdrætteren af den lille rødmaskee er på ferie og skal ikke erfare det via facebook, og ikke ha’ sin ferie ødelagt.
KH
Linda
Det er så hårene rejste sig på armene, arme Inge, hvor må det være frygteligt. for at kattene bliver fundet hurtigt.
/Birgitte
Det ER altså allerede flere steder på FB.
Begge de voksne er forlængst kastreret, det er kun den lille røde der ikke er… så der er ingen penge i de voksne, hvad det angår…
KH
Linda
Jeg må indrømme… At var jeg på ferie, og min kat blev stjålet… Så ville jeg have det at vide med det samme så jeg selv kunne gøre et eller andet for at få den hjem igen.
Hvor mange normale indbrudstyve stjæler husdyr og ved at de skal huske at tage papirene med???
Mail til birthe og bølle
Jeg har sendt en mail med info om kattene til lederen fra dyreværnet i rødovre med en henstilling til at han holder lyttebøfferne ude og at han kontakter de andre internater de samarbejder med
Det er da vigtigere, at kattene bliver fundet, end at opdrætteren får ødelagt sin ferie IMHO.
Hvad kan man gøre, når man sidder i “Timbuktu”???
jeg forstår udmærket at Inge naturligvis vil orientere kattens ejer inden der sendes mere ud… men hun skal vel have fat i vedkommende først?
Desuden - første prioritet må være snak med politiet og dernæst ud på lister og fora…
Hvor jeg dog håber at alle dyrene vil blive fundet!!!
Det er alle tre hankatte og så kræver det desværre ikke så meget at se forskellen på den lille, der er fertil og de to store, der er kastreret
[quote=Ann K;124079]Hvad kan man gøre, når man sidder i “Timbuktu”???
[/quote]
Tage hjem…
[quote=mea culpa;124070]Begge de voksne er forlængst kastreret, det er kun den lille røde der ikke er… så der er ingen penge i de voksne, hvad det angår…
KH
Linda[/quote]
Tyvene kan jo ikke se på kattene, om de er fertile eller ej!
Det står vel i deres papire hvad de er? de har jo hugget papirene også…
Inge kunne ikke give mig øremærkenummer og chipnumre fordi de har hugget ALLE papire på kattene…vi har altså med folk at gøre som VED hvad de laver…
jeg stopper her… det er ikke særligt pænt at sidde og gisne om noget som helst, eller være moraliserende i sådan en tråd…
Personligt mener jeg at du bør bede om at få slettet dine sidste to indlæg…
Hvorfor? Jeg skriver hvad JEG ville gøre. Og det er MIN mening.
Skal vi ikke være enige om at holde fnider uden af denne tråd….Det er dybt tragisk det der er sket og jeg er sikker på at ejeren til den ene kat også ville gøre ALT hvis det var muligt… Personen er her ikke så jeg syntes ikke vi kan tillade os at dømme personen.
[quote=Gry Gressbakken;124084]Det står vel i deres papire hvad de er? de har jo hugget papirene også…
Inge kunne ikke give mig øremærkenummer og chipnumre fordi de har hugget ALLE papire på kattene…vi har altså med folk at gøre som VED hvad de laver…[/quote]
Hun kan ringe direkte til katteregistret og forklare dem sagen.
Så kan de søge på navn og adresse og finde mærkningsnumrene på kattene.
Okay? Fedt nok! jeg troede hun skulle til at rode rundt med at få fat i dyrelæger og alt muligt…
men det tror jeg måske ikke lige hun har tænkt på…men der er jo også en del at tænke på når ens liv er vendt på hovedet…