Krydser fingre for misserne - og hvalpen.
Håber de får fat i de møgører, der står bag tyverierne.
:mad::mad::mad::mad::mad:
Krydser fingre for misserne - og hvalpen.
Håber de får fat i de møgører, der står bag tyverierne.
:mad::mad::mad::mad::mad:
Krydser for Magnus, de to andre og for at hunden også er i god behold igen
Pyha sikke en historie - frygteligt - det må være et mareridt - håber at alle kommer hjem i god behold, såvel katte som hund
Ja jeg vil meget gerne have mere info på hunden også - jeg har også meldt videre om den til børge nemlig.
jeg har skrevet til ham at kattene er fundet
børge er lederen på dyreværnet…btw…
hejsa
puha sikken da noget at skulle læse om her på kg, bliver squ så sur og vred når jeg hører om sådan noget, hvad fanden er det lige der tager folk efterhånden, hvis man ikke engang ka ha sine kæledyr i fred, hvor fanden er vi så henne.
men hvor er jeg da bare glad for at alle 3 katte er fundet igen, håber så bare at den forekomne kat osse bliver helt frisk igen
[quote=Johnny;124160]hejsa
puha sikken da noget at skulle læse om her på kg, bliver squ så sur og vred når jeg hører om sådan noget, hvad fanden er det lige der tager folk efterhånden, hvis man ikke engang ka ha sine kæledyr i fred, hvor fanden er vi så henne.
men hvor er jeg da bare glad for at alle 3 katte er fundet igen, håber så bare at den forekomne kat osse bliver helt frisk igen[/quote]
Ja, det er uhyggeligt - men forbryderne har åbenbart fået kolde fødder, siden de har efterladt kattene.
:(:(:(
Jeg for missen, og for at hvalpen bliver findet, sikke dog noget grimt noget.
[quote=Eva;124161]Ja, det er uhyggeligt - men forbryderne har åbenbart fået kolde fødder, siden de har efterladt kattene.
:(:(:(:([/quote]
ja, jeg skulle squ nok sørge for at de tåber:fuck::fuck:-lynogtorden-lynogtorden fik kolde fødder, de skulle dumpes midt i kattegat med en stor sten omkring benene-skadefryd
Kender i det…
jeg havde på fornemmelsen at det ville gå sådan her - eller jeg håbede i hvert fald på det.
Tyvende har jo helt klart sat sig ind i at der var tale om racekatte, og har derfor sørget for at hugge alle de nødvendige papire også.
Men en racekat er ikke sådan lige at komme af med igen ikke hvis den skal sælges som det og med papire. Den er jo efterlyst for pokker. I det øjeblik den blev tilmeldt en udstilling ville alle alarmklokker ringe hos dem der kender katten og under dens stambognavn osv.
og en almen kat er sgu ret let at komme af med og den score man ikke de store penge på så de har lidt været fanget.
Hunden tror jeg til gengæld desværre ikke vi høre mere fra selvom jeg håber det. Hvis ikke den bliver dumpet ligesom kattene er den sikkert allerede afsat eller på vej over grænsen. Der er efterspørgsel på hunde med ren race og især hvalpe, og der er folk ligeglade med papire som oftest.
Men gud hvor er jeg dog lykkelig over at tyvene indså deres fejl og lod dem blive fundet. Men hvor skulle de folk dog skamme sig. Jeg kan slet ikke sige nok grimt om dem, så jeg tror jeg lader være med at starte overhoved…
Magnus er ved at få det bedre, men han er ret rystet. Han er en del påvirket af chokket over hændelsen.
Jeg håber hans mor kan give ham en masse TLC og at han snart glemmer episoden. De to andre har det efter omstændighederne helt fint.
Hold op et engagement I har lagt for dagen herinde, først har jeg grædt for og med Inge og kattene, og nu græder jeg over den store opbakning katteverdenen udviser. Det er altså utroligt og ufatteligt dejligt.
Jeg har lige talt med Inge hun venter hos dyrlægen. De to små har fået et skud antibiotica og vitamin og mæsker sig nu i A/D mens de forsøger at hjælpe Magnus. Den stakkels kat er i chok, og han er jo ikke rask i forvejen, men det går bedre, har jeg lige hørt.
Kattene blev fundet i nærheden af Christiansfeld, så ingen tvivl om, at de har været på vej mod grænsen.
KH
Linda
Jeg tror såmænd en racekat er ganske nem at komme af med. Der er jo ikke nogen, der siger, køberen er interesseret i at udstille og en så relativt ung kat som Lillen vil være nem at placere og man kan da sikkert stadig få et par tusinde for ham, selv som kastrat. Luffe er fertil og kan dermed bruges af lyssky opdrættere/avlere - måske ikke i Danmark, men så langt er der heller ikke til grænsen. Den, der for en tyv er mindst værd, er Magnus (fremhævet, fordi de garanteret alle er en million milliard værd for Inge - pr. stk.). Han er halvgammel, kastrat og ikke helt rask - han kan ikke sælges.
Der er så nok flere penge i hunden og jeg håber da inderligt, at den også bliver fundet
Det er vel også muligt, at de først efter tyveriet fik tid til at kigge papirerne nærmere efter og så opdagede, at kattene var neutraliserede og dermed ikke kunne indbringe så mange penge.
De har åbenbart været på spil andre steder i nabolaget, så måske en nabohøring kan give et signalement af dem?
Jeg havde det bare så dårligt og følte mig så magtesløs.
Det var derfor jeg skrev til inge og til sidst begyndte at skrive mails rundt til internater osv. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være.
Hvis vi ikke kan være der for hinanden når det hele ser mørkest ud så er der ikke noget ved at have et sammenhold!
Tak for de gode updates Linda Jeg har udsat min tur til albertslund og min bedste veninde som jeg skal hygge med fordi jeg ville hjælpe dig og inge - NU kan jeg tage afsted med en bedre fornemmelse i maven.
Selvom jeg stadig tænker på den manglende hvalp…
Åååh. tænk sig at få stjålet sit elskede kæledyr…
Hvordan kan nogen være så hjerteløs?!
Godt at hun har fået kattene igen, må håbe chokket lægger sig. Var de bare blevet smidt, siden der er behov antibiotika? Selvom det sikkert er godt nok under alle omstændigheder…
Hvis bilen var på vej mod grænsen, og grænsepolitiet er orienteret, må man håbe, der også kigges efter hvalpen, som forhåbentlig er chippet ell. tatoveret.
Kære Alle,
Tusind tak for jeres opbakning. Lille, Luffe og jeg er lige kommet hjem. Magnus skal blive hos dyrlægen til imorgen. Han har det bedre, men da han jo ikke har det bedste hjerte synes de det var bedst at han lige snupper en overnatning. De to andre går nu rundt som om ingenting er sket - dog synes de at tænke jeg er et sjuskehoved sådan at rode deres hjem til så jeg vil lige gå ud og være sammen med dem og få ryddet op. Min søsters mand her heldigvis tømmer så han har været og ordnet døren. Nu skal der bare ryddes op og gøres rent, og selvfølgelig tænkes en masse på magnus.
Jeg er jer virkelig taknemmelig for alt hvad i har gjort idag. Hvem havde dog troet at min dag skulle ende sådan da jeg stod op i morges. Jeg skal nok opdatere løbende med magnus og endnu engang tusind tusind tak for alt - jeg er dybt rørt.
Har lige snakket med underboen de er på vej ned til rastepladssen for at kalde på hunden. Fordelen for mig er jo at misserne var i transportkasser, og derfor ikke kunne gå. Jeg skal nok opdatere.
Kære Inge…selvom det næsten er overstået ønsker jeg dig stadig alt det bedste og sender dig mine kærligste tanker.
Willow og jeg tænker på dig og dine missere.
Stort kram her fra Amager
Hvad tid på dagen er de ca. forsvundet?
Min mand har kørt hele dagen i Kolding/Haderslev/Christiansfeld området, og det kan jo være at han har set noget, jeg vil ihvertfald høre ham ad når han kommer hjem.
Kære Inge gudskelov kattene blev fundet, håber at Magnus har det godt imorgen, så han kan komme hjem til dig.
Knus
Birgitte