Nødråb kolding

Jeg dømmer altså ikke nogen. Jeg skriver bare at hvis det var min kat, så ville jeg meget gerne have det at vide uanset om jeg var på ferie eller ej.

Det er altså Inges kat, der er fertil og ikke nogen andens. Det er opdrætteren til Inges rødmaskede brite, der er på ferie og Inge vil gerne i kontakt med hende, før hun eventuelt læser det på internettet.

Hey er der nogen der kan give mig navnene eller link på de der facebook-grupper på kattene?

jeg lovede inge jeg ville prøve at henstille til at de blev lukket - men jeg har prøvet at søge alt muligt med tyveri kat eller indbrud kat eller efterlysning kat og det er ikke de rigtige grupper der kommer op

Jeg har sat billeder og en efterlysning på www.meaculpaburmeser.dk den kan frit kopieres sammen med billeder…

KH
Linda

Er det muligt at se nogle billeder af kattene et sted så man kan holde øje i de forskellige annoncesteder?

Jeg kender desværre ikke Inge men føler med hende og jeg håber alle katte kommer hjem til hende igen i god behold. Det er jo en frygtelig historie :ked:

det enhver katteejers værste maridt,at ens børn bliver stjålet:ked::ked::ked::ked::uha:håber sådan at de bliver fndet i god behold og ingen overlast har lidt,mange tanker til dig milos mor,fra mig.og dig der har sjålet dem,lever dem tilbage,og tag din straf:mad:

SIDSTE NYT - MISSERNE ER FUNDET PÅ EN RASTEPLADS - EN HAR DET IKKE GODT - MERE FØLGER… kryds alt hvad I kan for den dårlige…

KH
Linda

Gud nej, hvor er det frygteligt :brist:

[quote=mea culpa;124108]Jeg har sat billeder og en efterlysning på www.meaculpaburmeser.dk den kan frit kopieres sammen med billeder…

KH
Linda[/quote]

Det ville nok hjælpe en del, hvis kattenes fulde stamnavn og evt. øretatovering stod der - altså så mange oplysninger som muligt.

JAAAAAAAA!!!

ÅH GUD ÅH GUD!!!

holder vejret

[quote=mea culpa;124114]SIDSTE NYT - MISSERNE ER FUNDET PÅ EN RASTEPLADS - EN HAR DET IKKE GODT - MERE FØLGER… kryds alt hvad I kan for den dårlige…

KH
Linda[/quote]

Åh, Gud!!! Jeg krydser alt, hvad jeg kan og håber inderligt på godt nyt!

Stamnavn ja… men når papirerne mangler kan det blive vanskeligt at huske talkoden for evt chipmærkning… det kan selvfølgelig opspores, men kræver måske en opringning til dyrlægen (der sikkert har lukket nu)

Pyha dejligt at høre de er fundet… håber de klarer den… jeg vil tro det er den yngste det står værst til med? Krydser fingrer for at alle 3 kommer igennem oplevelsen uden mén :kryds::kryds::kryds:

Hvor er det bare dejligt nyt!!!
Håber ikke at der er sket noget slemt med katten(e)…

Linda… ved du noget om hvalpen?

Dejligt de er fundet, og jeg håber de rablende sinsyge mennesker får en hård straf, men det gør de sikket ikke, de har jo ikke snydt skat :prut:

Jøsses en historie at logge ind til:ked:
Håber alle katte klarer den:kryds:

[quote=mea culpa;124114]SIDSTE NYT - MISSERNE ER FUNDET PÅ EN RASTEPLADS - EN HAR DET IKKE GODT - MERE FØLGER… kryds alt hvad I kan for den dårlige…

KH
Linda[/quote]

Krydser alt, hvad krydses kan - NOGET OM HVALPEN?

Det er Magnus den ældste der ikke har det ret godt, han er ved at få taget røntgenbilleder, de to andre er kolde, forkomne men OK lyder det til.

KH
Linda

Og så var jeg for sent ude igen :slight_smile:
Godt, at de er fundet!

Godt de er fundet - jeg vil alligevel opfordrer Inge til at kontakte www.jv.dk så dette svineri kan komme frem - nogle ved hvem disse folk er!

Er hvalpen fundet?

Håber misserne klarer det!

MVH