Nogen der kender denne flotte mis

Jeg er lige ved at tro, det er ham her:

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/12684cceca8886aeb

Og så har jeg været DB igennem på jylland.

PS: Vil det ikke være en god idé at flytte tråden til Efterlysning/Fremlysning?
Så er den nemmere at finde.

Det kan jeg så sige det ikke er, ørerne er alt for store.
Jeg har sendt en mail til den i Hadsund der savnede en kat.
Knus Elin

[QUOTE=Mega;569311]Jeg er lige ved at tro, det er ham her:

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/12684cceca8886aeb

Og så har jeg været DB igennem på jylland.

PS: Vil det ikke være en god idé at flytte tråden til Efterlysning/Fremlysning?
Så er den nemmere at finde.[/QUOTE]
ej det er slet slet ikke samme kat - hverken øre eller hovedform er ens, og farverne så går det da først gal…

Men ellers så er det da noget af en jungle, at finde frem til en ejer - men lad os håbe, at dyrlægen kan scanne katten mandag så ejeren kan findes

Hilsen Heidi

[QUOTE=Leopolds mor;569330]Det kan jeg så sige det ikke er, ørerne er alt for store.
Jeg har sendt en mail til den i Hadsund der savnede en kat.
Knus Elin[/QUOTE]
Hvis billedet på DB er et ungdyrsbillede, kan ørestørrelsen godt snyde - men OK, tufserne mangler.

[QUOTE=Con Meo;569351]ej det er slet slet ikke samme kat - hverken øre eller hovedform er ens, og farverne så går det da først gal…

Men ellers så er det da noget af en jungle, at finde frem til en ejer - men lad os håbe, at dyrlægen kan scanne katten mandag så ejeren kan findes

Hilsen Heidi[/QUOTE]
Hvad farve angår, kan det godt snyde fra billede til billede og skærm til skærm.
Men ellers har du ret i, det er svært, for flere af de katte, der er efterlyste som skovkatte, ligner mere MCO og perserblandinger og nogle af dem, der står som huskatte, viser sig at være langhårsblandinger, når man går videre ind i teksten.

Har I fået ham pillet i rumpen. Er der noget der bagude der dingler eller ligner det noget der har været

Jeg tror han er fertil eller også er det ikke længe siden han blev snippet.
Han er bare så sød og rar og ligger bare og hygger på sit tæppe ude i gangen.
Har jeg ikke fundet ud af noget, så kommer han til dyrlægen på mandag og bliver klippet, for det generer ham rigtig meget med alle de filttotter han har.
Knus Elin

Hvor er det skønt at du tager dig så godt af ham :thumbup:

Hej

Jeg har lagt den på kattegalleri, måske nogen savner ham derinde fra…

Han ser rigtig sød og rar ud. Jeg håber søreme han har en god familie, som savner ham og gerne vil have ham hjem igen

Åhhr, hvor håber jeg på hans familie bliver fundet.
Har puttet ham på min FB-profil, da jeg kender nogle stykker i området, der måske ved hvor han hører til…
:kryds::kryds::kryds::kryds:

Tak skal du have, for her er der overhovedet ingen reaktion. Selv dem jeg har skrevet til og ringet til har ikke givet lyd.
Idag kører jeg ham til dyrlæge, så han kan blive klippet ned. Hans pels er en stor filt og det er bare så synd for ham.
Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;570211]Tak skal du have, for her er der overhovedet ingen reaktion. Selv dem jeg har skrevet til og ringet til har ikke givet lyd.
Idag kører jeg ham til dyrlæge, så han kan blive klippet ned. Hans pels er en stor filt og det er bare så synd for ham.
Knus Elin[/QUOTE]

Jeg krydser alt, der krydses kan, for at han har en Chip og at man den vej igennem finder hans ejere…

Håber så meget på at du får fundet hans familie Elin :slight_smile:

Så er Bailey afleveret hos dyrlægen, der også lige kigger efter om han er chippet.
Vi har døbt ham Bailey, fordi hans pels haar den farve:)
Han er dygtig til at køre bil, ikke et miv hørte vi fra ham.
Han charmede sig straks ind hos både dyrlægen og hans kone, så han skal nok klare sig fint.

Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;570253]Så er Bailey afleveret hos dyrlægen, der også lige kigger efter om han er chippet.
Vi har døbt ham Bailey, fordi hans pels haar den farve:)
Han er dygtig til at køre bil, ikke et miv hørte vi fra ham.
Han charmede sig straks ind hos både dyrlægen og hans kone, så han skal nok klare sig fint.

Knus Elin[/QUOTE]

:kryds: for at han er chippet.

Ellers skal han nok finde et godt hjem så dejlig som han er :hjerte:

Ingen chip, men en løveklippet kat. Dyrlægen sagde han bestemt ikke havde haft det godt.
Lige nu sover han rusen ud, så jeg må vente med at se ham strække ben.Knus Elin

ÆV altså!!!

Hvad er planen så nu for ham ??

[QUOTE=Leopolds mor;570373]Ingen chip, men en løveklippet kat. Dyrlægen sagde han bestemt ikke havde haft det godt.
Lige nu sover han rusen ud, så jeg må vente med at se ham strække ben.Knus Elin[/QUOTE]

Ærgerligt han ikke var chippet, men prøv at fremlyse ham på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse - det kunne jo være, nogen ser efter ham…

Jeg skal hilse og sige fra missedrengen, at han keeeder sig og at der ikke er noget der strammer mere. Han har fine lange ben og en flot hale og ikke ret meget pels tilbage. Jeg må ikke fotografere ham, for han er genert.
Det var lidt sjovt i aftes da jeg kom ud til ham. Han rejste sig og strakte sig og så stod han bom stille. Han funderede i et stykke tid og så gik det op for ham det ikke gjorde ondt og så skal jeg hilse og sige der blev strakt igennem og vasket alle de steder han ikke kunne nå før.
Knus Elin