Nogen der kender denne flotte mis

Dejligt at han har det bedre allerede!
Håber virkelig det bedste for den lille mand… Han er jo vidunderlig og fortjener det bedste:)

dejligt han har det bedre allerede!!! håber han får et hjem der værdsætter sådan en dejlig kat!!

Hvor er det dejligt der findes katte-elskere som dig - det var helt sikkert derfor han valgte at komme ind ad din dør :hjertehop:

[QUOTE=Leopolds mor;570747]Jeg skal hilse og sige fra missedrengen, at han keeeder sig og at der ikke er noget der strammer mere. Han har fine lange ben og en flot hale og ikke ret meget pels tilbage. Jeg må ikke fotografere ham, for han er genert.
Det var lidt sjovt i aftes da jeg kom ud til ham. Han rejste sig og strakte sig og så stod han bom stille. Han funderede i et stykke tid og så gik det op for ham det ikke gjorde ondt og så skal jeg hilse og sige der blev strakt igennem og vasket alle de steder han ikke kunne nå før.[/QUOTE]

Jeg håber, han kommer over sin forlegenhed over at være nøgen :tihi: Vi vil jo gerne se ham med det nye løvelook.

Hvor er det dejligt, at han er så tydeligt lettet over at være kommet af med alle filterne. Og hvor er han en heldig kat, at du tager dig sådan af ham :ok:

Bente, fandt I ud af, om han er kastreret eller ej?

på dyrefinder.dk efterlyses:

#2033

Oprettet af Annegrethe Tatt

Dyrets art: Kat
Dyrets race: maine coon
Dyrets køn: Kastreret han
Dyrets signalement: Garfild lignened
Forsvundet fra (by): Stoholm
Øretatovering
Lysketatovering
Chip

Forsvundet den 16/ 0-32 01:11
Beskrivelse af omstændighederne

[QUOTE=Mega;571072]Bente, fandt I ud af, om han er kastreret eller ej?

på dyrefinder.dk efterlyses:

#2033

Oprettet af Annegrethe Tatt

Dyrets art: Kat
Dyrets race: maine coon
Dyrets køn: Kastreret han
Dyrets signalement: Garfild lignened
Forsvundet fra (by): Stoholm
Øretatovering
Lysketatovering
Chip

Forsvundet den 16/ 0-32 01:11
Beskrivelse af omstændighederne[/QUOTE]

Årrrh, det er da ikke helt utænkeligt det kan være den!!!
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Hvor er det fantastisk som du tager dig af ham, du er virkelig et godt menneske.

Jeg har lagt ham på facebookgruppen

“på vej hjem”

Det virker meget underligt at der ik’ er nogle der springer frem med det samme og savner sådan en sød kat.

Han er fertil og imorgen kører vi ham til Bæklund. Brita har haft kontakt til dem idag og de vil gerne tage løvemissen.
Knus Elin

Her kommer så lige et par nøgenfotos af en genert missekat.
Nu håber jeg ikke de bliver censuret, fordi de er for frække:tihi::tihi:

[QUOTE=Leopolds mor;571184]Her kommer så lige et par nøgenfotos af en genert missekat.
Nu håber jeg ikke de bliver censuret, fordi de er for frække:tihi::tihi:
[/QUOTE]

Åh, nej - hvor ser han ud… Men det må du endeligt ikke fortælle ham! :wink:
Øh, du kan jo sige til ham, at denne klipning fremhæver hans muskuløse og veltrimmede krop! :smiley:

Nå, men hovedsagen er jo, at han er sluppet af med den filtrede måtte, han slæbte rundt på. Og pelsen gror heldigvis ud igen. :slight_smile:

Han er en utrolig smuk mis, jeg håber virkelig at han kan komme hjem til sin familie igen ELLER at der sidder en ny familie klar til at favne ham resten af hans misseliv, hvis nu han oprindelige familie aldrig dukker op

:tihi: Kæft hvor ser han fræk ud. Hvis Habibi, Pepita, Ouna eller en anden hunmis her ser ham bliver de da i den grad vilde :hjertetildig: i varmen.
Jonna på Bæklund Kattehjem (HURRA for den slags mennesker) vil gerne overtage ham og jeg har lovet han ikke bliver en udgift for dem, for de har RIGELIGT at se til deroppe i det nordjydske.
Du ringer blot til hende imorgen mellem 9 og 12 og så finder I ud af noget.
Sådan en fin løvemis bliver nem at finde nyt hjem til NÅR han er ordnet

Nååeee hvor er han sød… Han må da fryse :slight_smile:

Jeg synes stadigvæk at han er en flot mis , med eller uden løvefrisure :wehuu:

:hjerte::hjerte:

Kære Elin.

Tak til dig for din store kærlighed til denne dejlige røde pels - hvor har du været god ved ham :hjerte:

Nu håber jeg, at han snart får et nyt og varigt hjem - og at nogen kan se hvor dejlig han er, selvom han ser lidt sølle ud lige nu. :wehuu::wehuu:

Han ligner en blanding af en farlig løve - og en puddel :høhø:

Men det er jo lige meget, når han bare har det godt (bortset fra når han bliver overfaldet af paparazzi :tihi:) og kan bevæge sig frit. Han ser under alle omstændigheder stadig ud til at være en dejlig mis. Godt at høre, at du med Britas hjælp har fundet en ordning allerede, så han snarest kan få et rart sted hos en sød familie at bo.

Hvor er han bare fin :hjerte:
Han ligner simpelthen SÅ meget den tilløber jeg havde for et par år siden!

Han var så sulten, det stakkels pus og han var helt klart vant til at komme ind, men ingen savnede ham :frowning:

Det var selvfølgelig også en fertil hankat og hans pels var filtret, men ikke så slemt som ham du har. Jeg var dybt imponeret over at han fandt sig i at ligge på ryggen, så jeg kunne børste hans filter på maven ud :uha:

Den historie endte også lykkeligt :slight_smile: han kom til dyrlægen, blev FIV/FeLV testet, kastreret, vaccineret og øremærket og så kom han, efter aftale, ind på et internat. Bestyreren af internatet var meget tæt på at beholde ham selv, men så kom internatets nabo til at forelske sig i ham, så der har han boet siden :slight_smile:

Så er mis i nye omgivelser. Min mor og jeg kørte ham til Bæklund idag og jeg var bare stolt af den dejlige mis. Ikke en lyd hørte vi fra ham på hele turen. Da vi var ankommet og ville tage ham ud af bilen, sågde min mor: Så mis nu kan du godt vågne, så var der en der kiggede med et par søvninge øje, som ville han sige: Hvad mener du, allerede?:tihi::tihi:
Da vi kørte var han ved at undersøge sit fine bur og havde slet ikke tid til at sige farvel.
Knus Elin

Jonna HAR sms’et hvor skøn en kat han er. Han bliver ordnet her en af dagene og jeg overfører det der skal til og så får han MED GARANTI et godt hjem hurtigt. Hvem vil ikke gerne have en dejlig skaldepande :tihi: som udvikler sig til en dejlig similangshåret missetat-kastrat :wehuu:
:kryds: nu er det blot at håbe han er negativ i FIV & FeLV testen :kryds:

:dokdok: …glemte
ER der nogen der mangle en hittekatteting eller 4 så sig endelig til, for så er det med til at hjælpe rødemissedrengen :juhu: