November katte

Projekt sammenføring er begyndt.
Silver har gået for sig selv inde på gæsteværelset den sidste måned. Der er en bred sprække under døren til katteværelset og de første dage, var der en del hvæsen og skælden ud.
Så tænkte i dag skulle der prøves og pt er der ro

20 Synes om

Han er nu en flot fyr :inlove:

Forhåbenligt fortsætter roen :kryds:

4 Synes om

Første hjemmearbejde dag i denne uge, og Tikka er meget mere klistret end normalt - forlader jeg kontoret følger hun efter og når jeg går retur så går hun med og skal nusses inden hun hopper over i stolen :hjerte:

17 Synes om

Dagens morfar med vores drenge

Milo ville også være med

Vi er ikke endnu

17 Synes om

Silver dreng :inlove:
Hans ansigtsudtryk er 1:1 det samme jeg ser på Delle af og til.

3 Synes om

“Vi” sidder og kigger på dutter, det vil egentlig sige at det mest er mig der kigger :sweat_smile:

21 Synes om

En af de dage hvor hjerneceller ikke er at finde i vores hjem… i det mindste er damen social med alle mere eller mindre. Nogle kommer stadig i fy fy værelset engang imellem men ikke frk. Jeg. Ejer hele husstanden og bestemmer over alle på når en fluffy birma. Men resten kan hun vade på mens hun brokker sig over at de er vejen for at komme hendes ønskede vej fra a til b op af kradsetræet

Kan godt se at mit næste projekt er projekt små kasser. Altså gemme ting damen ønsker i lukkede kasser som hun har tilladelse til at tømme, så hun ikke tømmer de kasser vi putter hendes “nix pille” ting i…
der er et stk social siameser dame på begge billeder…
Damen vejer 4,7 kg nu Luise, men er ikke på nogen måde tyk, bare en der er glad for vi altid er hjemme så vi kan motionere hende og hendes hjerne konstant…

17 Synes om

Nu som musical…

:arrow_down:

20 Synes om

Dygtig og gavmild kat :black_cat:

5 Synes om

Jeg er ny :slight_smile: men vil da gerne præsentere Eddie som er en rød huskat og egentlig min datters, men har boet hos os hele livet og skal hjem til hende, når omstændighederne er optimale :slight_smile: Han er 7.5 måned gammel og vejer 5 kg. En rigtig dejlig kælefis og på billedet er han 6 måneder.

28 Synes om

Røde katte er ekstra dejlige, og han er da en rigtig køn en af slagsen. :hjerte: :velkommentilkg:

4 Synes om

Velkommen til Kattegale. :thumbup: Hvor er han flot. :hjerte:

2 Synes om

Velkommen til dig og smukke Eddie :velkommen:

1 Synes om

Hvor er han dog dejlig. Han ligner min Kalle, som nu er 13 år.

1 Synes om

Han er smuk :hjerte:
Velkommen til jer :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Han er så fin :slight_smile: og selvom han vejer 5 kg er han slet ikke tyk

3 Synes om

:velkommentilkg:
Hvor er Eddie dog en smuk dreng!

1 Synes om

Mange tak :slight_smile:

1 Synes om

Velkommen til dig og Eddie :blush: :velkommentilkg: