November katte

Jeg forventede Masso havde forladt tæppet, når jeg kom retur fra toilettet, men næhh nej han har besluttet sig for, at det er godt at putte under :hjerte:

16 Synes om

Novembersol…

21 Synes om

Vaskedag

20 Synes om

Hygge søndag

20 Synes om

Pirat på pude… :hjerte:

Dushara Tatters and Rags, 11.11.2025.

21 Synes om

Så må nogen andre jo sørge for aftensmaden… :smirk_cat::smirk:

22 Synes om

Har givet Dumle et spil på ipadden, og han er så optaget af det at han er ligeglad med at jeg har serveret aftensmad. :tihi:

19 Synes om

Mandag på matriklen … :smirk_cat:

18 Synes om

Andre end mig der bliver svigtet til fordel for radiatorerne?

16 Synes om

Klisterkat :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Næe - men jeg sku’ måske selv overveje radiatoren, for det kniber lidt med plads i sofaen… :smirk::smirk_cat::smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

“You’ve gotta ask yourself one question: “Do I feel lucky?” Well, do ya, punk?”

15 Synes om

Asta :lazykitty:

22 Synes om

Definitionen på værd at hækle til - en stor del af natten og en god del af dagen er tilbragt med at putte på hans nye tæppe :hjerte:

22 Synes om

Har modtaget julegave fra arbejdet i dag, og som altid kommer den i en lille taske. Jeg har stadig tasken fra sidste år, fordi Dumle elsker den. Han har nu beslaglagt den nye. Men skal lige have skåret hankene over, for han har allerede taget en løbetur med hanken om brystet, og hvor sjovt han end synes den leg er, så vil jeg ikke risikere at han sidder fast i den på et tidspunkt hvor jeg ikke er hjemme.

20 Synes om

Så fik vi vinterens første sne…

Bastian (huskat), 20.11.2025

20 Synes om

To der er meget glade for hinanden :heart:

23 Synes om

:smelter:

3 Synes om

Hvor er de søde :inlove:

4 Synes om

Jeg har i nok omtrent 6 ud af 8 timer på hjemmekontoret haft selskab af Tikka, der fandt en måde at putte med mig og mit tæppe på, uden det forhindrede mig i at arbejde :hjerte:

18 Synes om