November-mad

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1213422]Jeg SÅ træt af de forstyrrede smagsløg - virker som det ingen ende har - det er nu over et halvt år siden de fjernede mine mandler.

I aften forsøger jeg med fasan, den står og simrer dertil asparges kartofter. Please, smag godt …[/QUOTE]

Der er fasan til kattene de næste dage … Nå ikke så negativ, faktisk smagte asparges kartofterne godt. Det gjorde sovsen ikke - ku’ være det var godt med bras af asparges kartofter …

I går skulle jeg glæde mig selv med smørstang - det var ingen glæde - jo det var det for naboen …

Mørbradgryde med ris til manden.
Og Thai ris med champignon til mig.

Lasagne og salat. :slight_smile:

Igår fik koteletter, dertil resterne af fuldkorns pastaen og tomatsovs og grønsagsblanding.

Idag har jeg en butternut squash og nogle sød kartofler der skal bruges.
Så det bliver til en Spicy butternut suppe med lidt ristet bacon på toppen.

Mad???
Mad?
Hva’ det for no’et…
Damn, jeg skulle jo have været på indkøb igår, men glemte det helt…
Og nu er køleskabet faktisk næsten helt tomt…
Nå, har da heldigvis et par proteinbarer :smiley:

Oksespidsbryst med peberrodsovs

Skulle have svenskpølseret (det er altså ikke lige mig, men manden elsker dette) så tror jeg må finde på noget andet til mig selv :surrender1:

Bestiller i al hemmelighed JustEat når Nick er på teatret her om onsdagen :høhø:

Frisk rugbrød med spejlæg.

[QUOTE=Noël;1213582]
Så det bliver til en Spicy butternut ,sød kartoffelsuppe med lidt ristet bacon på toppen.[/QUOTE]
nam man nam rester fra igår :savle:

Sønnen kommer direkte fra arbejde, og så står den på pizza og Hercule Poirot :thumbup:

Stenalderbrød med æggesalat og lækker peberpate- og så satser jeg på at der er salat og grønt, jeg kan bruge som tilbehør, inde på jobbet :slight_smile:

Har kvalme pga det pilleskift, så det bliver ostehapser på knasende sprøde krydderboller, mælkesnitte til dessert og pandekager med vaniljeis.
Og coco pops og mandariner.

Kyllingefilet og ris med ostesovs lavet på philadephia, hot mangochutney, grønsagsboullion og peberfrugter :savle:

Manden tager noget med hjem når han har fri fra MD.

pappizza

Flødekartofler fra frostpose blandet med lidt wokgrønt fra frostpose… Og så lidt kyllingebryst til.

Venligst
Dorthe

Biksemad og pølser.
Og
!½ peberfrugt fyldt med rester fra ugen (ris, grønsager, champignon, stegt røget tofu i tern, krydderier og ost) og dertil en rest pastaskruer med en klat smør.

Farsbrød med en quinoa salat.

rester fra i forgårs - oksespidsbryst i peberrodsovs