November-mad

Oksepølser m. brød :savle:

I går fik vi kylling i ovn med pommes frites og champignonsauce. I dag får vi rester af kyllingen, dog bare med frisk salat i stedet. :slight_smile:

Rester fra forleden Frikadeller og stuvet hvidkål

Det afhænger af kvik :tihi: hvis hun ikke er færdig inden spar lukker, så står den på nudler, ellers skal jeg ned og handle noget let, men mere mættende :slight_smile:

på en bund af palmekål , hjemmelavet hønsesalat :slight_smile:

Steg m. kartofler, grønt og sovs :savle:

Nem mad ingen af os orker det store.
Fuldkorns pasta med tomat sovs, pølser og salat.

Stegeben med flødekartofler, sauce og brocolli

Et eller andet fra den lokale gode italienske restaurant - stor tak til Nudevine for at have introduceret os for Nuova Italia :ok:

Godt at de har kæmpeportioner - for jeg er faktisk allerede nu ret så sulten :slight_smile:

Havde noget spegepølse, der skulle bruges, så det blev til den gode gamle traver: Blomkålspizza! :høhø:

Gryderet, mos og grønkålssalat

Vi skal have ryddet køleskabet, så det bliver en form for sammenkogt :slight_smile:

Hvidkål, gulerødder, porrer, pølser og hakket blandet. Dertil kartofler

Forloren hare.

kyllingelasagne :savle:

[QUOTE=PivC;1213219]Vi skal have ryddet køleskabet, så det bliver en form for sammenkogt :slight_smile:

Hvidkål, gulerødder, porrer, pølser og hakket blandet. Dertil kartofler[/QUOTE]

Rester… Muligvis med ris til i dag :slight_smile:

Spaghetti carbonara med friske spinatpastaer og kalkunbacon

Jeg SÅ træt af de forstyrrede smagsløg - virker som det ingen ende har - det er nu over et halvt år siden de fjernede mine mandler.

I aften forsøger jeg med fasan, den står og simrer dertil asparges kartofter. Please, smag godt …

Har været i fryseren, fandt en portion chilli til i aften og en gang Work til i morgen

Rester af forloren hare med brasede kartofler til.

Og fandt lige en pakke gær også, så lavede lidt hvidløgsbrød til. De er i ovnen nu… Her dufter darjligt af hvidløg :savle: