November måneds tanker

Her i Østbirk

8 Synes om

Sydsjælland har bredt sig til det meste af landet, ser det ud til :hoho:

3 Synes om

Det har så lige glemt Vestsjælland:

7 Synes om

Jeg mangler jo penge til en ny bil … :gruble:

4 Synes om

Mageløs timing… :money_mouth_face: :rock: :slem:

2 Synes om

Ugens tema er Vinterdage - deltag her. :slight_smile:

5 Synes om

Det giver da slet ingen mening at bruge energi på at køle ned, hvis nu rummet kunne få en højere temperatur af fx solen :see_no_evil:

Hos os stopper systemet med at varme, når vi rammer 19 grader. Det køler heldigvis ikke ned til det. Så det er først nu, vi begynder at have det køligt, for indtil nu har solen holdt temperaturen højere.

Når det begynder at føles varmt ude i opgangen kontra inde i min lejlighed, er det vist på tide at lukke altandøren og måske en enkelt radiator :scream:

2 Synes om

Visse vasse. Du sætter da bare netdør i og lader døren stå åben ud til opgangen. Du kan jo lige så godt udnytte den gratis varme der er derude :joy:

3 Synes om

@galath … har du fundet klips til din cardigan?
Ellers kig her: Klipsutin - den praktiske tøjklemme hos Nauticum

3 Synes om

Der er godt nok mange fine imellem

1 Synes om

Jeg har købt 2x2 sutsnor-klips for at lave nogle selv, men har ikke fået lavet det der mellemværk der forbinder de to klips, endnu …

1 Synes om

Det er dejligt at få solgt noget af det overskudsmaterielt vi har, nu laden skal tømmes.
nogle tid er der flere henvendelser på bla en generator til 700kr men kort hvor er nogle folk da dumme eller også kan de ikke læse. Da jeg har lavet aftale med en i morgen formiddag har jeg skrevet til de andre “Har flere henvendelser skriver hvis den ikke bliver solgt” men på trods af det ja så skriver flere alligevel, kan hente i aften eller i morgen :dokdok:

2 Synes om

Her i Egå fik vi også igår aftes, og mere i løbet af natten, kunne jeg se i morges. Mine roser og tomat-planter (som jeg plukkede af i fredags!) må være forvirrede nu :hoho:

Lige da det startede

7 Synes om

Jeg har ikke fået bestilt noget, men fandt faktisk denne her, som ser ud til at være hjemmesiden for det mærke, der er vist flest af på dit link:

Men det er jo muligvis nemmere med et site, der har en dansk udgave - og derfor også må formodes at sende til Danmark :slight_smile:

2 Synes om

Det viste sig bare at være en forsinkelse i leveringen - her til morgen ser her sådan ud, og det sner fortsat:


11 Synes om

Nu har jeg bestilt en ugle og en blomst. Så må vi se, om de dur til noget :slight_smile: Tak for linket.

5 Synes om

Er der en app til kattegale, hvis ja, hvad hedder den så? For jeg får ikke noget frem når jeg søger på kattegale, eller kattegale.dk.

Fandt den, ved at åbne kattegale i et browser vindue.

2 Synes om

Sneen fandt Nordsjælland i nat.

6 Synes om

Jeg har lige fået en besked i appen Min læge om, at jeg har en tid 22.11. kl. 00.00 - 00.15 :rolleyes:

6 Synes om