November måneds tanker

Jeg ved ikke, hvad der gik af mine katte i nat, men på et tidspunkt var de begge vågne og mente også, at jeg skulle være det. Især Chili var slem og kradsede i lagnet og dynen. Så til sidst røg hun ud af soveværelset. Egentlig havde jeg gerne sendt Asani med hende, men det kræver, at en af dem følger frivilligt med. Ellers kunne jeg bruge resten af natten på at sætte den ene ud, mens den anden løb ind igen.

Trods alt fik jeg et par timer mere, før Asani mente, det var tid at stå op og begyndte at vaske mig i ansigtet. DET kan man ikke sove fra (her mangler jeg et sandpapirsikon) :uha:

5 Synes om

Det er simpelthen spild af god tid :crazy_face: Men nu er jeg da 100% opdateret på FB :smile:

3 Synes om

grævlingen øffede rundt i 1½ time i aftes…og nu drysser det…mon h*n kunne mærke noget …

7 Synes om

Endelig benene oppe, men gik lige fra gulvvasle og vasketøj ind, direkte i seng. Og jeg var så smart og stå op kl 3 :upside_down_face:. ok satte mig i sofa en halv time kl 9 imens jeg fik nogle knapper syet i en skjorte
Gad vide om jeg kan sove i aften

Med venlig hilsen

3 Synes om

Are you f*cking kidding me?! :yikes:

11 Synes om

10 Synes om

drive safe

11 Synes om

Hmmm, nogen må have flyttet mig og misserne i ly af natten. Fra DMI i går aftes:

Bor du på den sydlige del af Sjælland eller Lolland, Falster og Møn kan du måske forvente at vågne op til et hvidt dække på græsplænen i morgen.

5 Synes om

Der var også pænt med sne, hvor jeg vågnede op i Ejby i morges :slight_smile: (overnatning ifm katteudstilling)

13 Synes om

Vi har så kun fået et lille drys, men de gule Løvemund, som netop havde gjort et overraskende come-back i det milde efterårsvejr, må da godt nok være forvirrede nu… :wink:


Hallandsparken, 20.11.2022

8 Synes om

Ligesom min syren, der stod med 12-15 store knopper og var klar til at springe ud :rolleyes:

5 Synes om

I har da noget mere sne end vi har!

2 Synes om

Jeg deler gerne … :wink:

3 Synes om

Og i Kjøbenhavnstrup har vi ikke fået et fnug :snowflake:

10 Synes om

Her i Østbirk

8 Synes om

Sydsjælland har bredt sig til det meste af landet, ser det ud til :hoho:

3 Synes om

Det har så lige glemt Vestsjælland:

7 Synes om

Jeg mangler jo penge til en ny bil … :gruble:

4 Synes om

Mageløs timing… :money_mouth_face: :rock: :slem:

2 Synes om

Ugens tema er Vinterdage - deltag her. :slight_smile:

5 Synes om