November måneds tanker

Jeg har allerede fået min julegave fra min mor…

Hopes storesøster Faith :heart:

Så nu mangler jeg kun deres mor :smiley:

11 Synes om

Mine katte mener vi har mus i paneler, vægge og loft :yikes: Om de har ret, ved jeg ikke, men det har de jo nok - selvom vi andre ikke hører noget.

5 Synes om

næææ - efter jeg i sommers tjekkede at Jyrak app’en stadig ikke virkede til iphones, så havde jeg slået det lidt ud af hovedet. Men sørme, NU virker den sørme til iphone igen :smiley:
Fedt! :smiley:

1 Synes om

“Nogen” har udfyldt formularer i øst og i vest, er blevet ringet op (kontrolopringning!) af en høflig irer der arbejder for Apple, betalt penge med foreningens kreditkort og har derefter igen udfyldt formularer og i øvrigt trukket sig en del i håret. GODT at vide, at skidtet så også virker :wink:
VH
Susanne

10 Synes om

Det er altså bare godt knoklet! :smiley:

Det er fredag og der må stemmes på Ugens Kattebillede. :slight_smile:

4 Synes om

Det var det nemlig - knoklet :slight_smile: Det var bare SÅ svært. Ikke fordi jeg ikke kan engelsk, men fordi min hjerne stadig stritter imod enhver form for ny information; hvad skal vi dog med det! Så jeg måtte læse, gå fra det, sove på det, læse igen, opgive og næsten begynde at tude over det, læse igen og langsomt kæmpe mig igennem. Tænker @RuneJ undervejs har rykket sig lige så meget i håret over min langsomhed :slight_smile: Men til sidst lykkedes det så endelig :slight_smile: Men der er ret langt tilbage til arbejde kan jeg godt mærke, suk :confused:

5 Synes om

Og jeg har jo fået en smartphone siden sidst, så den er hermed fundet ved at søge på JYRAK i App Store og er hentet nok så fint :grin:

2 Synes om

Troede Aslan havde ædt en lille magnet fra min oplader (jeg har en med magnet på) da han havde leget med opladeren i nat, og dimsen var væk…

Jeg har heldigvis fundet den under sofaen, så behøver ikke gå og tjekke om den er i afføringen :grin:

8 Synes om

Ikke så meget, som han bandede over, at du SKULLE ind over fra Apples side for de ville godkende noget :see_no_evil:

Ikke, @RuneS :sweat_smile:

1 Synes om

En af jer må have den kat meme liggende med at man får en kat, to katte og så går man videre til 20 :bebe:

1 Synes om

Jo, det er en ret firkantet virksomhed at arbejde med…

5 Synes om

@MorTilKatja hvordan går det med Simba

Med venlig hilsen

Det går fremad, han er stadig lidt emsig ved halen, men vil lege med Aslan og putte med hjemmevejledere igen…

5 Synes om

Jeg har købt en ny telefon … jaja, jeg smider om mig med penge i disse dage
Jeg har overført alt fra den gamle telefon, men nu vil MitID have, jeg opretter mig helt på ny igen og nu skal jeg lige pludselig bruge pas og alt muligt … nogen der har prøvet at skifte mobil og har et godt råd?
Det gik som en leg, dengang jeg oprettede det på den gamle telefon … intet pas eller noget, bare nogle få tryk og log-ind her og der :ups:

3 Synes om

Har du da ikke et pas?
Jeg stod i samme situation som dig, men det gik nemt nok med passet. :slight_smile:

1 Synes om

Jo, men det er et islandsk pas … ved ikke om det betyder noget?
Men jeg kigger bedre på det i morgen … :ok:

1 Synes om

Uhm ja, godt spørgsmål. Kan ikke huske om den sagde noget om at det skulle være et dansk pas. Men ja, kig på det … hvis dit pas duer, er det ikke så besværligt. :slight_smile:

2 Synes om

Hvis din gamle tlf virker, så kan man overføre det uden pas osv… Google var vores ven :ups:

3 Synes om

Den gamle virker … skal simkortet så tilbage i den?

1 Synes om