Hvordan lære man katten at massere UDEN klør?
Aslan massere både mig, sofa, seng, dyner og tæpper MED klør
Det er ligefør jeg overvejer declaw (nej det kunne jeg ikke finde på )
Hvordan lære man katten at massere UDEN klør?
Aslan massere både mig, sofa, seng, dyner og tæpper MED klør
Det er ligefør jeg overvejer declaw (nej det kunne jeg ikke finde på )
Klipper deres klør
Hold nu op, hvor er det trist.
Det gør jeg også Men de vokser som ukrudt, men jeg er blevet go til ikke at reagere når han ælter løs, han gør jo egentlig ikke noget forkert
Ja, det er meget trist - er det mon krisen, der kradser?
Men trods alt godt at de bliver afleveret på et internat og ikke bare smidt af et eller andet øde sted.
Men det er der nok desværre også nogle, der bliver
Ja det er meget trist - jeg personligt er sikker på det er krisen
Du har helt ret i det er bedre end de bare bliver smidt af en sted. @Eva
Og jeg fik i aftes kendskab til nogler der bare er fraflyttet huset uden og sørge for hjem til kattene. Der bliver påstået de ikke er katte fra huset, da jeg så forslog naboer at ringe til enten kattens værn eller dyrene beskyttelse. Åh det faldt ikke i god jord
Med venlig hilsen
Her er en lille video på knap 45 sekunder, klip nummer 5
, åh det der kunne så meget havde været beimis, det gjorde han også en gang HOST nå nej flere
Og jeg er ikke itvivl om, han havde luret, det med dyrlæge , det udløste noget guf. Eller en tur på ferie.
Jeg grinede så meget af det i går, da jeg så det
https://youtube.com/shorts/f6rwMdDW3Os?feature=share
Med venlig hilsen
Ja det vil jeg tro, og det bliver også nævnt. Og ja, der bliver også nævnt at dyr bliver smidt af rundt omkring.
Jeg har lige set den sjoveste reklame på FB
Jeg ville påstå de med fordel kan tilføje: Ekstremt velegnet til katteejere. Der er indbygget solide kradsestolper, med livstidsgaranti samt mulighed for at støtte Hittekat, ved at placere den berømte Nullerput på toppen af hver stolpe
Drengene hang ud i køkkenet hele aftenen i går, meget interesseret i sokkelen på køkkenindretningen … der har jo lige været nogle dage med frostvejr og musene er åbenbart rykket indenfor …
Jeg vågnede også med en mus i sengen … men det var heldigvis en af de legetøjsmus de fik af @Dorthe_R
Heldigt Min datters kat kom med en til hende den anden aften… Hun havde undret sig over katten gik virkelig basserk i køkkenet, men det var med god grund
Lige meget hurtig smidder jeg en link til en positiv historie fra en kat fra internat
Med venlig hilsen
Jeg har allerede fået min julegave fra min mor…
Hopes storesøster Faith
Så nu mangler jeg kun deres mor
Mine katte mener vi har mus i paneler, vægge og loft Om de har ret, ved jeg ikke, men det har de jo nok - selvom vi andre ikke hører noget.
næææ - efter jeg i sommers tjekkede at Jyrak app’en stadig ikke virkede til iphones, så havde jeg slået det lidt ud af hovedet. Men sørme, NU virker den sørme til iphone igen
Fedt!
“Nogen” har udfyldt formularer i øst og i vest, er blevet ringet op (kontrolopringning!) af en høflig irer der arbejder for Apple, betalt penge med foreningens kreditkort og har derefter igen udfyldt formularer og i øvrigt trukket sig en del i håret. GODT at vide, at skidtet så også virker
VH
Susanne
Det er altså bare godt knoklet!
Det er fredag og der må stemmes på Ugens Kattebillede.
Det var det nemlig - knoklet Det var bare SÅ svært. Ikke fordi jeg ikke kan engelsk, men fordi min hjerne stadig stritter imod enhver form for ny information; hvad skal vi dog med det! Så jeg måtte læse, gå fra det, sove på det, læse igen, opgive og næsten begynde at tude over det, læse igen og langsomt kæmpe mig igennem. Tænker @RuneJ undervejs har rykket sig lige så meget i håret over min langsomhed
Men til sidst lykkedes det så endelig
Men der er ret langt tilbage til arbejde kan jeg godt mærke, suk
Og jeg har jo fået en smartphone siden sidst, så den er hermed fundet ved at søge på JYRAK i App Store og er hentet nok så fint