November måneds tanker

Det er fint fint :smiley: Jeg skal bare have et enkelt par :smiley:

1 Synes om

Og her er nogle billigere Håndvarmere men de kan ikke genbruges :slight_smile:

Haha okay :smiley:

Men jeg mener de genanvendelige er lidt som små varmepuder :slight_smile:

Ellers kunne en nem ide være at tage nogle grødris og enten lave en pose til dem, eller fylde dem i en gammel sok og binde en knude…

De skal bare have 2 min i microen (eller mindre, hvis de ikke skal være så varme) og så er de dejlig varme :slight_smile:

Den med grødris bruger jeg selv hvis jeg lige skal have en hurtig varmepude :slight_smile:

Den fungere ligesom dem der med korn der skal varmes i microen :slight_smile:

1 Synes om

Dagens billede :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Det er sgu’ heller intet mindre end genialt, det billede…! :heart_eyes:

4 Synes om

OMG… Ørkenens Sønner kommer med et nyt show i 2024 og jeg fik mulighed for at preorder allerede i dag. Så d. 9. januar sidder vi på allerførste række - række A - i Vejle Musikteater og ser Ørkenens Sønner igen. :danse: :breakdance: :jubiii:

13 Synes om

Hvor var det godt, at du fik de to! :hjertehop:

3 Synes om

Har afleveret eksens bil og er kørt hjem i BUS! :yikes:
Det skulle nødigt blive en vane …

6 Synes om

Jeg tør næsten ikke spørge, men hvordan går det med din egen bil?

Den står herhjemme … længere er jeg ikke nået :rolleyes2:

4 Synes om

Hvilket - at køre med bus, eller aflevere lånte biler tilbage…? :thinking: :sunglasses:

1 Synes om

Det sidste ville helt klart være mest praktisk for mig …

2 Synes om

Mens jeg husker det - desværre, skal selv bruge bilen den dag… :hear_no_evil: :see_no_evil: :smirk:

1 Synes om

Hvad så med dagen efter …? :innocent:

1 Synes om

:flojte:

1 Synes om

Sidder og kigger efter hårde videvare til vores nye køkken, det er godt nok en jungle

1 Synes om

Enig. Jeg bruger for det meste Forbrugerrådet Tænks tests som vejledning ved valg af elektronik. Måske det kunne være en ide :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Prøv lige og se de første 30 sekunder i denne video her efter den reklame drr kommer :heart_eyes:

Med venlig hilsen

5 Synes om

I gamle dage var det sådan at butikkerne åbnede lidt før om lørdagen.
Biltema åbner først kl 9 i forhold til kl. 8 i hverdage….
Jamen for filan da… gæt, hvor jeg har tilbragt de sidste 40 minutter :grimacing:

3 Synes om

Det er meget værre, når man kommer til at gøre det med genbrugspladsen, når man har bilen fuld af haveaffald :rock: De har heldigvis ændret deres skøre åbningstider, så private også kan komme ind mellem 8 og 10, men jeg har prøvet at holde udenfor kl. 9 og få en lang næse :snydt:

4 Synes om