November måneds tanker

Bare du huskede at melde afbud, så de kunne give din tid til en anden, så er det ok :sunglasses:

4 Synes om

Så gik køkkenvægten vist sig en tur, :venter:hmm og står nu og skal i gang med jule småkager bagning, og julebagning, samt har lovet og bage for en til noget de næste tre dage.

Og skilde den ad, hjælpe vel intet, det er jo til batteri, og har skiftet batterier, :huh:, tro den er omkring 20 år. Og den har virkelig været brugt meget, de sidste par år knap så meget.

Ja en krydderi vægt og den kan jeg bruge i dag til en lille ting jeg skal lave i dag
Jeg kan jo ikke engang ønske mig en i julegave

Men alle de slags der er hold da op og priser, jeg føler mig total forvirret nu

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg fik sådan et lille papkradsebræt med for mine point, sidst jeg handlede på Zooplus. Det er mægtigt populært hos kattene. Knapt så meget hos mig, som dagligt må støvsuge soveværelset for ‘confetti’. :grin:

13 Synes om
3 Synes om

Natur/Teknik

Det er ikke et “vigtigt” fag, men jeg ved at det af en af dem som Katja syntes er spændende (Det gjorde jeg også selv)

3 Synes om

Haha, Aslan laver også julesne, bare hvor han bider det af alm papkasser :grin:

3 Synes om

Den ene af vikarene er skolelederen.

Hun går på en friskole, og jeg ved ikke om de må/kan trække på vikarer fra andre skoler…

Men syntes tit det er hos 6 og 7 at der slækkes lidt, da de jo er så store de “kan selv”, men stadig så må at de ikke har noget de skal have lært inden eksamner (Det er min egen mening, det er sikkert ikke sådan det er)

2 Synes om

De har skrevet de har vikar hele ugen, det er også okay, hvis de så dukker op :roll_eyes:

1 Synes om

Det er nogle dygtige katte du har. Jeg har samme udfordring med Nalle som elsker st lave konfetti :smile:

8 Synes om

Tak :tak:

Men mine evner med og bage efter dl.mål er ikke eksisterende, og det er virkelig mig den er galt med. :see_no_evil:. Jeg tør simpelthen ikke server noget for andre jeg har bagt sådan.

Med venlig hilsen

gå i netto…siger de selv …59 kr - hvis de har endnu

1 Synes om

Det er nu ellers ret ukompliceret - men det er det selvfølgelig også at købe en ny vægt… :wink:

1 Synes om

Ahh n/t er ret vigtig da det jo bliver til mange fag lidt senere og det jo er fag som mange finder kedelige…
Kemi, fysik, geografi og biologier jo lidt det som n/t skal forberede dem til og give dem lyst til at gå op i, så faktisk er lige n/t vigtig da de anspore dem tol store uddannelser i fremtiden…

Hilsen hende som altid elskede n/t ind til at sexualundervisningen blev en del af det

3 Synes om

Jeg har altid elsket natur/teknik, da det ikke bare var kedelig tavleundervisning :smiley:

1 Synes om

Med “vigtig” mente jeg at det ikke er et fag de kommer til at skulle til eksamen i :smiley:

Eksamensfagene prioritere de højere… Selvom de kun går i 7. :slight_smile:

3 Synes om

Hold op, hvor har jeg været effektiv allerede …
Har snakket med min bank på Island - :white_check_mark:
Har kigget mine forsikringer igennem, for bliver ringet op kl. 13 af nyt forsikringsselskab - :white_check_mark:
Har sorteret en bunke papirer og fandt der både vielsesattest og skilmissebevilling :tihi: - :white_check_mark:
Har hørt min veninde ad, om hun er helt sikker på at hun vil købe min gamle bil? - :white_check_mark:
Søgt befordringsgodtgørelse for de sidste 3 år - :white_check_mark:
Jeg forventer at høre fra bilforhandleren senere på dagen … omkring, hvornår jeg kan hente min nye dyt

14 Synes om

Og nu har jeg allerede modtaget dem :ok: Så de er hurtige.

4 Synes om

Imponerende track record - jeg mener, bare det at få nogen til committe sig til at købe den gamle, er jo en bedrift i sig selv… :sunglasses:

3 Synes om

Jeg har allerede modtaget pengene … jeg betaler for den nye bil og resten investerer jeg i aktier :cool:

7 Synes om

Det ville jeg sgu’ være forsigtig med i det nuværende marked - overvej madrassen, men så kommer du selvfølgelig til at ligge lidt højt… :thinking:

6 Synes om