November måneds tanker

Vores hus er bygget i 1900. Det har bare trods totalrenovering slut 70’erne og nye vinduer og døre for godt et år siden, tilpas mange utætheder, revner og sprækker til den slags små venner bor her side om side med os :smile:
Jeg snupper dem med støvsugeren ved lejlighed og spoleret deres spind, når de bliver for dygtige.
Men jeg har opgivet at jage dem på porten :wink:

2 Synes om

Så fik en jeg lavet smule brændte mandler, men må nok igang igen om et par uger - sådan en lille portion af kun 1000 gram mandler rækekr jo ikek langt…

5 Synes om

Mødte lige en sød pæn sort og hvid killing/ungkat (vil jeg tror den var, ud fra størrelsen på den). Den skulle lige overtales, men så ville den også gerne hilse, forsigtig, men klart nysgerrig. :inlove: Den virkede til at ville ind i den ene opgang, men 1. vi må ikke have dyr har 2. vi må slet ikke have fritløbene dyr og 3. der bor stor set kun håndværker i den opgang, som i ikke-danske håndværker der bliver udskiftet ca. hver tredje måned, så jeg håber virkelig ikke den bor der.

Og så har @Skattekat altså smittet mig, for jeg er begyndt at kikke efter sort/hvide katte. :venter: Og jeg skal ikke have flere katte lige nu, selv om jeg virkelig gerne vil. :ihhaltsaa:

9 Synes om

1 Synes om

Se bare hende her, hende har jeg godt nok kikket meget på! :heart_eyes:

17 Synes om

Hvor er hun fin… :hjerte:

7 Synes om

Ja hun er nemlig så fin. :hjerte: Nok mit “held” at hun sidder I Aalborg, så det slet ikke kan komme på overvejelse om jeg kunne få hende. Plus hun skal til hus og have, som de jo næsten altid skal.

6 Synes om

Ja hun er så fin :smiling_face_with_tear:, må indrømme jeg har kigget en par ( virkelig mange) gang på hende.

Jeg syndes de har så travlt, så skal jage dem dagligt :flushed:

Dagens sjove oplevelse i går, der fik jeg lige en rigtig god svar på

De finder ud af hvad jeg skal gøre, og sender svaret på :tada: tadar mit id, jeg sagde de kunne jeg jo ikke læse, det var ikke deres problem, men mit. Jeg bad hende sige hvad mit problem var, det gjorde hun, og spurgte så om ikke hun kunne høre fejlen, jo jeg havde problemer med mit id, og jeg vil få besked på mit id, hvad jeg skulle gøre. Og det var sådan reglerne var :crazy_face:. Hvis ikke hun var lidt mopset, så blev hun det da jeg kom til og fnise af nok afmagt. Og afsluttende samtalen med jeg fik vejledning på mit id :laughing:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Så har vi nok bare mere edderkoppespind end dig :woman_shrugging::wink:

1 Synes om

Nøj den del er bare for dumt… ved ikke engang hvad jeg mere skal skrive, så må hellere spørgere om der er andre der kan hjælpe

2 Synes om

Post på mit-id?

Har hun mon ment eboks?

3 Synes om

Tak, :laughing: :joy:, åhh jeg fniser bare mere og mere af det, jeg kan slet ikke forholde mig til det. Det bliver ihvertfald ikke de næste dage jeg kan forholde mig rationel til det


@MorTilKatja
Jeg forstod og mente det var på mit id. Men jeg skal jo bruge denne til og åbne med, og denne har jeg jo ikke, der virker

Med venlig hilsen

2 Synes om

Man kan jo godt hygge sig med at ‘window shoppe’ :heart:

Når jeg selv er fristet til ny kat så smutter jeg tur forbi dyrlæge prislister - så er det kureret ret hurtigt…konsultationer er nu oppe på omkring 800 kr og tandlæge behandling er også blevet dyrt bare tandrens ligger på 2400-3000 kr + blod og hvis der skal fjernes tænder :cry:

Foder & grus er også dyrt…

6 Synes om

Ja det tror jeg slet ikke at jeg kan lade vær med. :grin:

Det er netop p.g.a. penge, eller nærmere mangel på samme, og min usikre boligsituation, der gør at jeg ikke tør få en kat mere nu. Jeg håber det kan ændre sig senere, men jeg kommer jo nok ikke til flere penge, så… Men drømme, det er jeg heldigvis god til! :hoho:

5 Synes om

Sommertider syndes jeg katte gemmer sig rigtig godt, også selv om de har begrænset plads, men nu er den ene af skjulesteder fundet, klip nummer 4 :joy:

https://youtube.com/shorts/7Zmt0q8RXXE?feature=share

Med venlig hilsen

2 Synes om

I dag er det en uge siden jeg hentede Onkel Karl hos bilforhandleren … også i dag, lavede nogen den første Bilka-bule i siden af den :argh: og jeg har ikke engang været i nærheden af Bilka :venter:

Det er lykkedes at få liv i min gamle bil og min veninde er nærmest lykkelig, for det er den lækreste bil hun nogensinde har haft! … I know … jeg har været den lykkelige ejer af den i 16 år :face_holding_back_tears:

9 Synes om

Jeg har bestilt foder med 22% fedt og noget lakseolie, så håber jeg det hjælper på Simbas tørre hud/skæl

4 Synes om

Øv Disney Sjov stopper :frowning:

1 Synes om

Syntes efterhånden, det er så elendig, at det er ligegyldig.
Savner så er der tegnefilm, det er der mere underholdning i

2 Synes om

Jeg går ud fra, du har talt med en fra det offentlige? Så må hun mene digital post, men ja, der skal du bruge MitID eller NemID til at åbne. Har du stadig NemID? For så kan du prøve at logge ind med det på borger.dk for at se din Digitale Post.

Hvis ikke, så er det altså muligt at få printet skidtet og sendt som almindelig brev. Det må bare ikke sendes på usikre måder som sms eller mail, hvis der er noget personfølsomt i det.

En sidste mulighed er at en anden indsender en fuldmagt fra dig for at få tilsendt vejledning til sin digitale postkasse.

3 Synes om