November måneds tanker

Det er borger service jeg har snakket med, ja det er måske digital post, hun mente, men hun sagde mit id.
Nej mit id duede ikke der for var jeg afsted både i august og september flere gang, for at få det op at køre.

Må indrømme jeg har ikke prøvet på noget, med og finde ud af det, har lige større problem (syndes jeg) jeg skal have styr på. Det bliver heller ikke i dag tro jeg ikke

Tak det her vil jeg spørge efter, :smil:

Tak :tak: for din hjælp @Lykke :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

i dag er en af de dage…Skal “hamstre” grus…Rema havde sidste år store problemer med deres hvide klumpende …og det ser ud til at gentage sig …de 3 nærmeste Remaer er tørlagt…mangler RC +7 og DC …Vejle har næppe +7 og kun DC i 10 kg, så Billund og sikkert Horsens…allerede traaaaat

4 Synes om

Interessant artikel om den islandske Julekat, som åbenbart ikke er til at spøge med… :wink:

4 Synes om

Det gælder alt, der stammer fra Island … :cool:

8 Synes om

Jeg har en bette pose RC Indoor 7+, som du må få hvis du kan bruge den? Den rækker ikke så langt her, og de gamle æder jo alligevel alt muligt andet også :slight_smile: Smid mig en adresse, så kaster jeg den af hos nærmeste DAO butik :slight_smile:
VH
Susanne

takker så meget, men det var vådt jeg skulle bruge…og tænk de havde 2 kasser i Vejle…og nu har de varenummeret ved KV i Billund ( de har prøvet at få flere gange, men endt med noget forkert ) og 4 kg’s DC fik jeg i Billund, så sparede turen til Horsens …nu mangler jeg kun grus…

3 Synes om

Hvad er DC?

1 Synes om

digestive care…

3 Synes om