November måneds tanker

Nu har jeg fundet det … det går åbenbart under navnet ‘‘Hjortestellet’’ Stel til Bolig … mit er bare helt hvidt med sølvstafferinger.

2 Synes om

Det var også den navn jeg er kommet til efter jeg har stået på hovedet i kassen med alle mine papir , den der går også under jagtstel :thumbup:.

Der er en gang imellem de har lavet lidt om på det i stedet for guld så sølv. Kan ikke lige historien nu


Du har svaret @Skattekat 3 gange i denne tråd!

En god diskussion involverer mange stemmer og perspektiver. Kan du få flere til at deltage?


Det kan godt være du mener det kære system. Men 1. det godt nok svært og spørger andre, hvad der står under bunden, af kaffe kopper, der står hos @Skattekat, hvis jeg f. Eks spurgte @Lykke tro jeg ikke hun ville svare, ja folk er virkelig meget hjælp somme her ind, men og køre efter og se efter en mærke i bunden i en kaffe kop hos @Skattekat tro jeg ikke. Skulle jeg så bede @galath om og tage billedet?. Den tro jeg ikke der går. Og vente på @DorteH kommer med Gunnar, så hun kan svare på om der er stafferinger på ved bunden.
2. Tro godt nok også @Skattekat vil kigge noget der kommer folk og bare går i skabe og kigger under bunden af porcelæn. Tro gerne @Skattekat vil have besøge, det er slet ikke det.

  1. Ja du er kun en system, og gør kun hvad du er fodderet med. Og ingen her har lavet dig. Så nej ikke kritik af dig. Du gør kun hvad du er bedt om.

Lige i dag, vil jeg ikke høre efter hvad du skriver til mig :tonguenanananana:.

Med venlig hilsen

6 Synes om

Simbas kunst her til morgen…

Ser ud til at udvikle sig som blå mærker plejer at gøre ved mig :smiley:

6 Synes om

Det kunne være sjovt hvis personlige stemmer tæller mere end partistemmer :smiley:

2 Synes om

Nalle hviler sig oven på en hård valgkamp :grinning:

17 Synes om

@FinnFrodesNevoe - han må da have fået mange personlige stemmer :thumbup:

1 Synes om

Så har PestNord igen sat min pakke fra ZOOPlus nede i stueetagen og jeg er ikke i stand til selv at bære den op.
Det er kattegrus og det var det samme sidst jeg bestilte men der var der en nabo der var så venlig at bære den op for mig.
Men det kan jeg jo ikke forlange at de skal hver gang, så jeg må nok desværre stoppe med at købe hos Zooplus og så nøjes med skodgrus fra supermarkedet.
Det har ellers fungeret fint i flere år, men det er ligesom at budet godt ved, at man ikke kan komme igennem på telefonen og klage, så nu er de ligeglade.

2 Synes om

Skræmmende, nærmere. :hushed:

9 Synes om

De personlige stemmetal er ikke gjort op endnu, men forventer at han er en af de helt store stemmeslugere :grinning:

4 Synes om

Såvel jeg som Manse har i hvert fald stemt på ham - Nalle for President! :thumbup: :smirk_cat:

8 Synes om

Jeg bestiller fra Olivers, der kan man gøre så de “automatisk” kommer i en forudbestemt interval :smiley:

Jeg får 1 pose hver 4. Uge…

Jeg bor godt nok i stueetagen, men har aldrig haft problemer med levering derfra :slight_smile:

2 Synes om

Jeg har aldrig oplevet at Postnord slæber tunge pakker op. :slight_smile:
Men jeg “kommer uden om det”, ved at åbne pakkerne nede og slæbe poserne op enkeltvis. Så bliver det trods alt lidt lettere. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg brugte også grus fra Olivers tidligere, men oplevede flere gange at det ikke blev leveret til min dør men sat i stueetagen og sidste gang endda på køkkentrappen, der slet ikke hører til min lejlighed.
Men måske skal jeg give dem en chance mere og se om de har oppet sig.
I det mindste kan man da komme i forbindelse med dem på telefonen og klage - det kan man ikke med PostNord.

1 Synes om

Jeg har fået leveret grus gennem PostNord i flere år og har aldrig haft problemer med at de har båret det op på 1.sal, hvor jeg bor.
Jeg ville have svært ved at slæbe poserne op en ad gangen, så det ville ikke være en løsning for mig.
Heldigvis har jeg en sød nabo, som bar pakken op for mig, så det er løst i denne omgang.

7 Synes om

Hvis du ender der, kan jeg anbefale det hvide grus fra Rema 1000 (blå pose) … det brugte jeg den sidste tid med Spotty, for der gik meget grus til :flushed:
Det er grovkornet, men klumper udmærket og støver ikke SÅ voldsomt som f.eks. Aldis klumpende grus :surrender:

1 Synes om

@Skattekat , det er det der er i bakken lige nu, for jeg var løbet tør for det andet.
Jeg synes også, det klumper udmærket, men at det sviner en del, det ligger over hele gulvet fordi kattene slæber det med ud.

1 Synes om

det er det hvide jeg bruger, har brugt det i flere år og er godt tilfreds…fik et par poser classic (gratis) så de blev da brugt…men var ikke tilfreds

2 Synes om

Så blev julegaver til min bror og nevø klaret…

Min mors fandt jeg i sommers…

Min søster kan muligvis vente med til Januar

Så mangler jeg kun til min far, der prøver jeg at lokke Katja til at male en hånd hun har lavet i trylledej, så vi kan give ham den…

Og så har jeg sagt til Julius at hvis han skal have en gave fra Katja (og mig), må han enten sende nogle penge med Katja, selv bestille eller undvære :grin:

Så er alle de vigtigste gaver på min side af familien klaret :smiley:

Julius’ side må han selv sørge for

1 Synes om

@Eva undskyld jeg smidder lige en ide op i luften, hvis du bestiller grus, som du gør nu. For det er det du helst vil have. Kunne du lave en aftale med naboen om de vil hjælpe dig op med det.
Kunne du spørge om det , om hvad de skal have for det, nu har jeg ingen igen om hvilken alder dine naboer har, er der en skolebarn, vil de gerne have lidt lommepenge, en børnefamilie, ved ikke om du bager, de vil nok være glade for en plade boller, en halv kage, det her er bare idéer

Med venlig hilsen

1 Synes om

@Beimis jeg kan sagtens bede min nabo om hjælp - men jeg synes jo bare ikke det er rigtigt, når posten får sin løn for at levere det.