Det der er jeg helt enig med dig i men, nu når de ikke gør det hvert gang, tænkte jeg, hvis du havde en plan b så der var løsninger på det.
Men dejligt de vi hjælpe
Med venlig hilsen
Det der er jeg helt enig med dig i men, nu når de ikke gør det hvert gang, tænkte jeg, hvis du havde en plan b så der var løsninger på det.
Men dejligt de vi hjælpe
Med venlig hilsen
Gik i gang med og tømme den ene kummefryser, og få den gjort rent og lagt pænt, ja det greb om sig noget af det der var der skulle i den anden, ja der endte med begge blev tømt og gjort rene.
Men jeg er 10 cm for kort til og rigtig kan nå, nå min mave er lidt ømt, der hvor jeg hænger over kanten
Men sikke dejligt det er nu når begge er gjort
Med venlig hilsen
Har været inde og snakke med præsten idag om min svigerfars bisættelse.
Sammen med mine svigerinder, bevist valg at min mand ikke deltog efter eget ønske.
Og man kan da kun syntes umanerlig godt om en præst som har en rød hvid hankastrat som præsteboligkat - og som ovenikøbet har sin egen Instagram konto.
Enig. Jeg måbede lidt over det resultat
Jeg har lige bestilt det af dyrlægen anbefalede tørfoder på ZooPlus til 167 kroner.
Hos dyrlægen gav jeg 217 kroner for nøjagtigt det samme foder og efter hans udsagn kunne det kun købes hos dyrlæger.
Det kan også godt være du kun kan få det ved dyrlæger i Danmark
Men det er zooplus i Tyskland heldigvis ikke begrænset af
Det resultat ligner heller ikke det, som valget reelt endte ud med. IS blev heldigvis ikke den største stemmesluger.
Så skal vi lige have fat i opløbet Der findes simpelthen flere Stjernestunder her på KG
Åh ja, selvfølgelig - jeg handler altid på den danske side, så jeg var ikke lige opmærksom på, at det jo er et tysk firma.
Har du allerede været i Jylland, og syndes det er endnu flottere nu
Med venlig hilsen
Nope, det jeg så i Jylland var en anden sælger, som havde dele til det samme stel … min pusher bor i Næstved
Ja jeg er meget træt men. Nu er jeg total rund forvirret, du ville have det målt i Jylland. Men viste der var noget i Næstved
Med venlig hilsen
Lige en minuts video sf små klip med dejlige katte
https://youtube.com/shorts/F5jTF9Mp1CE?feature=share
Med venlig hilsen
Herlige små klip
det er lige om lidt …klejnedej på køl …
Nu er det gamle hverdagsstel pakket og klart til at blive afleveret hos Inges Kattehjem i Næstved, men de har en genbrugsbutik på 1. salen
Så håber jeg, det kan finde sig en god, ny ejer, som vil sætte pris på det - og samtidig give kattehjemmet en sjat penge, de kan bruge til et godt formål
Der mangler en kop og en dyb tallerken og en af de flade tallerkener har et mindre skår, men det er i hvert fald et komplet stel til 5 personer