November måneds tanker

Det der er jeg helt enig med dig i men, nu når de ikke gør det hvert gang, tænkte jeg, hvis du havde en plan b så der var løsninger på det.
Men dejligt de vi hjælpe

Med venlig hilsen

1 Synes om

Gik i gang med og tømme den ene kummefryser, og få den gjort rent og lagt pænt, ja det greb om sig noget af det der var der skulle i den anden, ja der endte med begge blev tømt og gjort rene.
Men jeg er 10 cm for kort til og rigtig kan nå, nå min mave er lidt ømt, der hvor jeg hænger over kanten

Men sikke dejligt det er nu når begge er gjort

Med venlig hilsen

4 Synes om

Har været inde og snakke med præsten idag om min svigerfars bisættelse.

Sammen med mine svigerinder, bevist valg at min mand ikke deltog efter eget ønske.

Og man kan da kun syntes umanerlig godt om en præst som har en rød hvid hankastrat som præsteboligkat - og som ovenikøbet har sin egen Instagram konto.

17 Synes om

Enig. Jeg måbede lidt over det resultat :see_no_evil:

1 Synes om

Jeg har lige bestilt det af dyrlægen anbefalede tørfoder på ZooPlus til 167 kroner.
Hos dyrlægen gav jeg 217 kroner for nøjagtigt det samme foder og efter hans udsagn kunne det kun købes hos dyrlæger.

3 Synes om

Det kan også godt være du kun kan få det ved dyrlæger i Danmark :slight_smile:

Men det er zooplus i Tyskland heldigvis ikke begrænset af :smiley:

6 Synes om

Det resultat ligner heller ikke det, som valget reelt endte ud med. IS blev heldigvis ikke den største stemmesluger.

3 Synes om

Så skal vi lige have fat i opløbet :smile: Der findes simpelthen flere Stjernestunder her på KG :wink::heart:

Se, hvad der lige er flyttet ind her :star_struck:

15 Synes om

Åh ja, selvfølgelig :dokdok: - jeg handler altid på den danske side, så jeg var ikke lige opmærksom på, at det jo er et tysk firma.

1 Synes om

Har du allerede været i Jylland, og syndes det er endnu flottere nu :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Nope, det jeg så i Jylland var en anden sælger, som havde dele til det samme stel … min pusher bor i Næstved :wink:

4 Synes om

Ja jeg er meget træt men. :rolleyes: Nu er jeg total rund forvirret, du ville have det målt i Jylland. Men viste der var noget i Næstved

Med venlig hilsen

Lige en minuts video sf små klip med dejlige katte :slightly_smiling_face:

https://youtube.com/shorts/F5jTF9Mp1CE?feature=share

Med venlig hilsen

8 Synes om

Herlige små klip :heart::rofl:

2 Synes om

det er lige om lidt …klejnedej på køl …

2 Synes om

Nu er det gamle hverdagsstel pakket og klart til at blive afleveret hos Inges Kattehjem i Næstved, men de har en genbrugsbutik på 1. salen :ok:

11 Synes om

Så håber jeg, det kan finde sig en god, ny ejer, som vil sætte pris på det - og samtidig give kattehjemmet en sjat penge, de kan bruge til et godt formål :smiley:

4 Synes om

Der mangler en kop og en dyb tallerken og en af de flade tallerkener har et mindre skår, men det er i hvert fald et komplet stel til 5 personer :wink:

3 Synes om

Er til AalborgMetalFestival og har lige set det vildeste band fra Mexico: Azteca. Har aldrig hørt om dem før, men de har de flotteste outfit jeg længe har set. Det er mig i midten :smile:

24 Synes om