Imponerende - ku’ de også spille…?
Smag og behag. Det var ikke helt vellykket. Det var heller ikke helt kikset. Iron Maiden på mexikansk
Musikalsk fusionskøkken…?
Donkey har været på springtur ude fra indhegningen!
Han er på en-eller-anden måde lykkedes at komme op på taget på kaninrummet eller det gamle vaskerum
Jeg kunne ikke forstå at Kodak pludselig kom og mjavede og teede sig underligt, så jeg sagde bare ‘‘så slap dog af kat’’ og fortsatte med det jeg var i gang med … men til sidst begyndte jeg at undre mig over, hvor Donkey mon var? … kiggede alle de sædvanlige steder og kaldte på ham, men ingen reaktion
Gik ud i haven med en lommelygte og efter nogle kald, kom der svar … fra taget! Jeg fik heldigvis kaldt ham ned til hvor jeg kunne komme til at gribe fat i ham og han kæmpede ikke i mod, heldigvis!
Men det var godt nok heldigt, han ikke sprang ned fra taget, på den forkerte side af indhegningen, for så var det muligvis ikke så nemt at finde ham/fange ham i mørket
Det er slut nu med at være i haven alene, før jeg har fået kigget på og gjort noget ved de (åbenbart) mulige flugtveje … det er første gang i de 8 år jeg har haft indhegningen, at der er en kat der er flygtet derfra …
System: Du har skrevet mere end 20% af svarene her, er der andre, som du gerne vil høre fra?
Nej
Jamen, så undlader jeg da bare at kommentere…
Denne uge er bare strøget afsted. Børnene og jeg har sammen lært at rappe i musik, og vi er blevet mega seje - hvis vi selv skal sige det Så dejligt at finde noget, som fanger ungerne og giver smil i øjne og gode grin til hjertet
Jeg kommer ind på kattens værns side, ikke en fremlysning
Er lavet om nu …
Har du været ovre på den anden side og hilst på vore slægtninge? Du er jo trods alt kvart vendelbo…
Ikke i år, men sidste år var vi på Lindholm høje.
Hvis nogen har lyst til at smide en stemme OLIVERS Pletskud - November
Koster det egentlig noget at komme ind på katteudstilling som besøgende (uden kat)?
Jeg vil gerne stemne, men kan se de skal have oplysninger, er der bare for at stemme, eller bruger de imod mig
@MorTilKatja da jeg var afsted kostede det 50 kr hvis jeg ikke husker meget fejl
Med venlig hilsen
Jeg ved det ikke, men går udfra, det er for at holde styr på at det ikke bare er indsender (f.eks. jeg) der spytter en masse stemmer afsted.
Hvis ikke der er en boks du krydser af i, at de må kontakte dig, så må de ikke bruge dine oplysninger til noget …
Men det er jo helt op til dig selv
Tak, men nu er jeg liv rem og sele type så
Med venlig hilsen
Igen en video på en minut med småklip med katte. Men klip nummer 6
@lykke er det dine børn om en år eller to
https://youtube.com/shorts/tdTcqs9yyfA?feature=share
Med venlig hilsen
Det kommer an på hvilken klub der afholder udstillingen. JYRAK tager 40-50 kr så vidt jeg husker.
Okay, tak