Det er også det, jeg får. Rutebil er ‘desværre’ et meget dansk navn for kakao marengs.
Det hed noget helt helt andet. Det tog mig lidt tid at gennemskue det var rutebiler, da jeg så videoen.
Det er også det, jeg får. Rutebil er ‘desværre’ et meget dansk navn for kakao marengs.
Det hed noget helt helt andet. Det tog mig lidt tid at gennemskue det var rutebiler, da jeg så videoen.
Det er nok, fordi ordene bliver oversat hver for sig. Rutebil hedder jo bus på engelsk, men jeg tror ikke, man deraf kan udlede, at det har noget med chokolademarengs at gøre
Jeg har skrevet til dyrlægen, Simba er stadig ikke helt på toppen…
Han har stadig smerter ved halen, dog ikke så slemt som før…
Og han kaster hårbolde op næsten dagligt… (Ingen orm, jeg studere det nøje )
Jeg tror ikke smerten er ved haleroden, men på selve halen…
Da min hjemmevejleder var på besøg gad han ikke putte med hende… Han putter ALTID med mine hjemmevejledere, de 2 er nogen af de eneste mennesker han gider gøre det med…
Han spiser og er på wc som han skal…
Han er ikke så legesyg som han plejer…
Jeg håber virkelig ikke det bliver dyrt, for så ryger lige de sidste penge til mad Ellers må jeg hører om jeg kan vente eller dele det op…
Men nu må jeg lige se hvad dyrlægen siger
Det er ikke lige til og gætte hvad det er, lidt af en opgave du ønskede svar på , men ja jeg kunne bare lade være med og tænke på hvad det kunne være.
Men syndes det er lidt sjovt om jeg kan komme på leder ordet, ja om det er det ene eller det andet der køre rundt i hovedet, kan vel på en måde gå ud på et, og så alligevel ikke, det her er bare lidt spændende, og sjovt.
Og nu holder jeg jo meget af opskrifter især bagning, desserter, og chokolade. Tro jeg må være faldet i chokolade gryden som lille
Med venlig hilsen
Min bil gik i stykker i eftermiddags, da jeg var på vej til Næstved
Først lyste der lamper og der kom beskeder om at først det ene og så det andet ikke duede, men computeren i den bil er ikke helt pålidelig, så i starten var jeg sådan lidt
Men så gik radioen ud og siden blæseren og så måtte jeg køre ind til siden og slukke motoren … og nu er der ikke noget liv i den
Både min svigersøn og min eksmand kom for at se om der kunne gøres noget på stedet, men desværre, jeg måtte efterlade den og så prøver vi at trække den hjem i morgen i dagslys …
Jeg håbede lidt på, det ‘‘bare’’ var batteriet der skulle udskiftes, men problemet sidder desværre et andet sted og alt efter hvad det koster, er det ikke sikkert jeg synes det kan betale sig at få det lavet … bilen er trods alt 16 år gammel
for det bare er en lille dims,
Med venlig hilsen
generatoren …eller en hoved forbindelse
Har du været afsted med Simba?
Med venlig hilsen
Hmm det her er for teknisk til mig, lukkede begge vinduer der står på klem på loftet, du er det blevet efterår, men når jeg gør det er internet helt væk, kan ikke fange forbindelse. Nu står den ene vindue på klem, og der er internet lukker jeg nu, når forbindelse er her, falder forbindelse væk, kommer vinduet på klem, kan jeg fange forbindelse igen
Med venlig hilsen
Nej, jeg venter stadig på svar fra dyrlægen
mystisk
Jeg kan ikke huske om jeg fik skrevet det herinde, men Katja har fået plads på Epos Efterskole på Als allerede fra næste år, hvor hun skal starte der i 8. Klasse
Har du bly i vinduerne?
Varmemesteren hev lige fat i mig her til morgen, han har opdaget jeg har 2 katte…
Han sagde dog at jeg ikke måtte få 3, så der pludselig var 20, så kunne han ikke se igennem fingrene med det…
Han sagde også at han ikke siger at jeg skal af med den anden, bare at jeg ikke skal anskaffe mig flere.
Jeg har fortalt ham de begge er hanner og kastreret og har lovet ham ikke at få flere end 2 katte.
Jeg har også forklaret ham det egentlig er Simbas kat, men den hoppede han ikke på
Så han ved jeg har 2 og ser igennem fingre med det
Ikke til hvad jeg ved af
Med venlig hilsen
Bilen står nu hjemme i indkørslen, men puha … det var godt nok ubehageligt at blive trukket hjem
Snoren mellem bilerne var meget kort (oplevede jeg) og jeg var ved at skide i bukserne, om jeg kom til at klaske op i røven på Tonnis bil … for der var ingenting i min bil der virkede … ikke engang båthornet
Hjertet sad oppe i halsen og skuldrene sad oppe om ørene og jeg sang mantre for mig selv ‘‘Træk vejret - træk vejret’’
Men det gik jo selvfølgelig alt sammen …
I aften har jeg været ude at spise med min søn og har lånt eksens bil til i morgen
Håndboldkommentatoren: “Hvorfor siger du ikke noget? Jeg kan da ikke bare sidde og vrøvle uden du siger noget.”
Jeg har aldrig haft en kat, der gnaver så meget i pap som Aslan.
Er der fordi tænderne klør?
Indbegrebet af sportsjournalistik
Flappe og Frank gør det fordi de synes det er sjovt De er længe over tandskifte (2 og 3 år)