Novembers kattebilleder

Lidt fra dagens gåtur.

Jeg ved ikke hvad der er SÅ spændende ved det hjørne hvor han har hovedet inde i hækken, det sker hver gang vi går forbi der :smiley:

16 Synes om

Det er tydeligt, at han nyder at snuse til verden.
Jeg havde engang en kat, som blev luftet i sele. Når vi kom hjem, lagde jeg mærke til, at hans snude var mere rød i lang tid efter snuse-turen.

6 Synes om

Frederik har fået en Mini-Me. :lovelove:

25 Synes om

Søskendekærlighed :laughing:

21 Synes om

Nalle ønsker alle en god weekend, og fejrer den med at tage en slapper :smile:

22 Synes om

Tak i lige måde

18 Synes om

I weekenden foretrækker kæresten at jeg fordamper fra køkkenet mens han smøre morgenmad, så det gjorde jeg selvfølgelig også i dag, hvem klager over hækle tid og morgenmad serveret på sofaen? :tihi:

Dog hørte jeg en snak i køkkenet, der gjorde at jeg blev nødt til at liste ud og lurer, snakken gik noget i stil med “Skal du op og kigge, jamen så kom da” :lol:

Efterfølgende kunne jeg så hører “Nej du skal ikke spise fars ost, så kommer du ned igen.”

“Ja det var da hyggeligere da du var på bordet, det er far sådan set enig med dig i, men så skal du lade være at spise mad der ikke er til dig” :lol:

17 Synes om

Mille nøjes med at tigge når først vi spiser, dog ikke i stilhed :tihi:

16 Synes om

Den kamp er allerede tabt … :klappe:
Mine får ikke lov at komme op på bordet, men tit ‘‘kommer jeg til’’ at tabe ost på gulvet, for her elsker alle i huset ost :yum:

7 Synes om

Fartstriberne :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Lyder til at du har fundet dig den helt rigtig kæreste. :hjerte: :thumbup:

7 Synes om

Vindueskigger i området omkring Bredballe :yikes:

19 Synes om

Nydelig en af slagsen - du sku’ næsten overveje at invitere den indenfor… :wink:

4 Synes om

Simba tigger ved at “snige” en pote op på min arm, og forsøger at trække maden ned til ham på den måde :grin:

3 Synes om

Toby har gæster på besøg. Og Aslan der HADER fremmede slapper endelig af…

Det er hårdt at være ham .

Simba elsker gæster, og vil gerne ind til dem i soveværelset, så de må jagte ham ud, for de gider ikke have ham derinde :grin:

10 Synes om

Mousespotting… :smirk_cat: :mouse:

30 Synes om

Hvor er det et godt billede :star_struck:

6 Synes om

Tak - det er jo også et usædvanlig smukt motiv… :smirk: :heart:

5 Synes om

Wauw! :wows: Det er dælme øjeguf.

3 Synes om

Det er også netop blevet opgraderet til baggrundsbillede! :wink:

Han sad der det meste af tiden da jeg red undervisning i går - bakken ligger lige ved siden af ridebanen - men tænkte det var lige provokerende nok at afbryde undervisningen for at tage billeder af katten… :see_no_evil: :sunglasses:

Heldigvis indtog han så positionen igen i dag - det kan hænge sammen med at græsset er så vådt pt., at det er mere behageligt med en hochsits… :smirk_cat:

11 Synes om