Sikke dog en smukt billede
du tog der @DorteH
Er du biased
Men jo, det er sgi godt ramt og taget
Jeg refererede naturligvis til landskabet - for enhver ved jo at Manse pynter, uanset kontekst…!
Men tak, trods alt…
Sleeping Beauty
… og ved I hvad? De lå sådan her helt frivilligt og uden palaver, så det er ikke engang opstillet. Og længe endda uden at Lee sørgede for fight i mellemtiden… den møgunge
Kvalitetsmæssigt er det et elendigt billede, men havde nogen på møgdagen for 3 måneder siden fortalt mig, at Mille præcis 3 måneder senere ville putte glad og tilfreds med en kat, vil jeg ikke have troet dem, så for mig er det, det mest fantastiske billede i længe
De 2 passer altså også perfekt sammen… tror altså at han er skabt til det formål…
Tror egentligt at de alle 12 er gode hovedpuder, for sådan ser min sofa ud lige nu…
Men jeg mener virkelig at jeg tror at du har fundet den perfekte ven, for jer alle faktisk… @Lonse hjælper han også til med ALT
Åhr der er virkelig en, der har fundet sit smørhul
Jeg tror heller ikke, at vi kunne have fundet et bedre match til både Mille og os Alle 12 er uden tvivl perfekte hovedpuder, Masso har bare den perfekte kombination af ro og ballade til vores hjem
Åh ja, han spiller computer med min kæreste, putter, arbejder på, at lære at man ikke spiser garn, og vil helst stå på køkkenbordet når vi laver noget der ude Hvis ikke vi selv løfter ham op, forsøger han at kravle op af vores ben og tillader vi os at lukke døren, så skal han nok fortælle os vi er helt galt på den
Og fortsætter vi som vi er begyndt, så bliver han er sludrechartol i liga med Mille, fordi vi svare ham når han snakker, med det resultat han snakker endnu mere
Ha ha ha
Det er så uendelig skønt…
Jeg manglede en der ville putte med mig og orientalerne, lege vildt med vores europe og som bare kunne spinde ens dag væk og nøj hvor er det hvad jeg har fået…
Jeg er ikke i tvivl om at de killinger vælger mennesker med krop og sjæl for de får ens hjem til at føles mere perfekt end den var…
Hvor mange badeællinger kom der - og har de fået navne?
Det er et skønt billede af de to puttegøjer