Ham har i da samlet forkert
Har I været igang med at lave klejner og givet katten et vrid i skyndingen??
Nej, jeg tror han lavede yoga
Er agurken den jeg tror det er, for det er svært ikke at smile over det navn.
Vi begynder at nærme os at kunne være med på siataler- og burmeser-folkets leg “hvor mange katte er der i bunken?”
Idag
Igår
Der er en skabs-siataler i alle katte, når bare det er koldt nok
Det er jer der har givet ham navnet
Agurken - er han sur siden han har fået påklistret det navn ?
Ha ha ha tænkte det nok… sort hvide katte er i børnenes øjne blevet til agurker efter kort tid med en kat som @dkkorat døbte agurk, men som michelle ejer… men ja mine unger kaldte jeres for agurk konstant
Åh nej. han er den skønneste blide dreng, men som Line skrev, så kaldet deres børn ham Agurk og den har bare hængt ved
Efter mine børn mødte katten der hed gotja som var en oversættelse af ordet agurk, har de bare altid kaldt sort hvide katte for agurk, så det er faktisk en kæmpe ros, for gotja er virkelig skøn (især hvis du spørger min ældste datter)
Ej men Agurk er da en fantastisk kattenavn. Det ryger på min liste.
Skal de udstilles snart, de små, eller øver de sig bare?
Milo og Vanda skal med på udstilling i tjekkiet d. 2. og 3. december. Agurken var bare for at øve, han kommer med på show i januar, hvis vi stadig har ham hjemme til den tid
Tja, min kommende gut kommer til at hedde Grønærten
Det er altså også et godt navn! Jeg ved ikke hvad min fremtidige kat kommer til at hedde, men har en liste af navne der er en sær blanding af madord (fx agurk, mango, bønne), tilfældige ord (fx bingo, skygge, bamse) og menneskenavne (fx Ludvig, Henry, Else). Så det kan nok i virkeligheden ende med hvad som helst.
Katte jeg gennem livet har boet sammen med har heddet: Samson, Tøsen, Mussi, Tazzy, Lucifer, Snif, Kira, Trofast, Bambo og Aslan. Jeg har kun navngivet tre af dem dog.
Din kommende gut? Det skriver du bare sådan lige henkastet i en anden sammenhæng? Uden billede?