Novembers kattebilleder

Ham har i da samlet forkert :tihi:

1 Synes om

Har I været igang med at lave klejner og givet katten et vrid i skyndingen?? :thinking:

4 Synes om

Jeg kan ikke lave noget i dag … min bedste veninde har brug for mig :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Nej, jeg tror han lavede yoga :joy:

5 Synes om

Der slapoes af oven på et bad. Vanda, milo og Agurken har fået deres første show bad

17 Synes om

Er agurken den jeg tror det er, for det er svært ikke at smile over det navn.

2 Synes om

Vi begynder at nærme os at kunne være med på siataler- og burmeser-folkets leg “hvor mange katte er der i bunken?” :muhaha:

Idag

Igår

19 Synes om

Der er en skabs-siataler i alle katte, når bare det er koldt nok :joy:

1 Synes om

Det er jer der har givet ham navnet :lol:

1 Synes om

Agurken - er han sur siden han har fået påklistret det navn ? :grrr:

1 Synes om

Ha ha ha tænkte det nok… sort hvide katte er i børnenes øjne blevet til agurker efter kort tid med en kat som @dkkorat døbte agurk, men som michelle ejer… men ja mine unger kaldte jeres for agurk konstant

Åh nej. han er den skønneste blide dreng, men som Line skrev, så kaldet deres børn ham Agurk og den har bare hængt ved

3 Synes om

Efter mine børn mødte katten der hed gotja som var en oversættelse af ordet agurk, har de bare altid kaldt sort hvide katte for agurk, så det er faktisk en kæmpe ros, for gotja er virkelig skøn (især hvis du spørger min ældste datter)

5 Synes om

Ej men Agurk er da en fantastisk kattenavn. Det ryger på min liste. :rofl:

2 Synes om

Skal de udstilles snart, de små, eller øver de sig bare?

Milo og Vanda skal med på udstilling i tjekkiet d. 2. og 3. december. Agurken var bare for at øve, han kommer med på show i januar, hvis vi stadig har ham hjemme til den tid

4 Synes om

Tja, min kommende gut kommer til at hedde Grønærten :wink: :smiley:

4 Synes om

Det er altså også et godt navn! Jeg ved ikke hvad min fremtidige kat kommer til at hedde, men har en liste af navne der er en sær blanding af madord (fx agurk, mango, bønne), tilfældige ord (fx bingo, skygge, bamse) og menneskenavne (fx Ludvig, Henry, Else). Så det kan nok i virkeligheden ende med hvad som helst.

Katte jeg gennem livet har boet sammen med har heddet: Samson, Tøsen, Mussi, Tazzy, Lucifer, Snif, Kira, Trofast, Bambo og Aslan. Jeg har kun navngivet tre af dem dog. :woman_shrugging:

4 Synes om

Din kommende gut? Det skriver du bare sådan lige henkastet i en anden sammenhæng? Uden billede?

4 Synes om

På snepatrulje… :slight_smile:

Bastian, 26.11.2023.

21 Synes om