Novembers kattebilleder

Jeg vil lægge ud md et frisktaget billede af højgravide Luna, som jeg sidder barselsvagt hos :hjerte:

Mon en teknisk kyndig kan vende billedet rigtigt:?

[QUOTE=dkkorat;1264805]Jeg vil lægge ud md et frisktaget billede af højgravide Luna, som jeg sidder barselsvagt hos :hjerte:

Mon en teknisk kyndig kan vende billedet rigtigt:?[/QUOTE]

Så skal I da ikke snydes for billeder af den stolte Farmand… ok - he couldn’t care less, men han menneske er meget stolt af BåtBåts erotiske bedrifter :wink:

Billedet gengivet med tilladelse af Marie Paulsen (fotograf), Jan Rudkøbing (personen på billedet), Camilla Baird (ejer af katten) og mig selv (beboer i den lejlighed, hvor billedet er taget… så skulle ingen være tvivl om at alle rettigheder er blevet overholdt))

[QUOTE=Ann K;1264818]Så skal I da ikke snydes for billeder af den stolte Farmand… ok - he couldn’t care less, men han menneske er meget stolt af BåtBåts erotiske bedrifter :wink:

Billedet gengivet med tilladelse af Marie Paulsen (fotograf), Jan Rudkøbing (personen på billedet), Camilla Baird (ejer af katten) og mig selv (beboer i den lejlighed, hvor billedet er taget… så skulle ingen være tvivl om at alle rettigheder er blevet overholdt))[/QUOTE]

Vi glemte vist, at spørge Oddy om han ville fotograferes og udstilles på nettet… :lol:

Han er blevet en flot kat, ham Oddy. :slight_smile:

Kan han blive andet med den smukke biologiske mor han har? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=velfa;1264845]Kan han blive andet med den smukke biologiske mor han har? :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]

Nej, han har det ikke fra fremmede. Fanni er en lækker brægekat og hun har et flot burgardin, der fremhæver hendes flotte øjne. :hjerte:

Nobby!

Ville knipse et billede af Muffe og Nobby, der sad sammen… Nobby skulle så lige sniffe til mit hår, og jeg fik så knipset det øjeblik, hvor han bed fat i mit hår og hev i det :uha: Altså, uopdragne dreng :venter: :tihi:

• den lille dumme kattekugle :hjerte:

Tre pelsdyr kigger på fugle :hjerte::hjerte::hjerte:

Theodor på sit nye klatretræ :slight_smile:

Altså mor, det der fagprøve skrivning du har gang i, igen i dag, er altså ret så meget trættende…

Hilsen Ares, Aithene, Lukas og Bao

Jeg var ved at tage et billede af Felina, og så kom Ivalo og blandede sig.
Dét passede ikke Felina, så hun gav Ivalo et par små, overfladiske “dumflade”. Ivalo var ganske upåvirket af det … og så gav Felina hende en “Guldvask” :rolleyes:

[QUOTE=DK Lindvig;1264985]Jeg var ved at tage et billede af Felina, og så kom Ivalo og blandede sig.
Dét passede ikke Felina, så hun gav Ivalo et par små, overflasiske “dumflade”. Ivalo var ganske upåvirket af det … og så gav Felina hende en “Guldvask” :rolleyes:

[/QUOTE]

Lækre “damer” :inlove:

[QUOTE=DK Lindvig;1264985]Jeg var ved at tage et billede af Felina, og så kom Ivalo og blandede sig.
Dét passede ikke Felina, så hun gav Ivalo et par små, overfladiske “dumflade”. Ivalo var ganske upåvirket af det … og så gav Felina hende en “Guldvask” :rolleyes:

[/QUOTE]

Jeg smelter helt af nuttethed. :smelter:

Her er den eneste grund til, at jeg stadig lever! Uden min smukke kærlige pige i mit liv, der elsker mig ubetinget, og som jeg elsker mere end nogen anden, så ville alt den her smerte og kaos, ikke være værd at vågne op i hver dag! Men heldigvis vågner jeg op til min dejlige Isabella, som hopper op i sengen til mig, for at blive nusset og kysset på, og ligge tæt op ad mig :hjerte:
Du må være en engel i forklædning min Isabella :love2:

[QUOTE=Lykke;1264867]Nobby!

Ville knipse et billede af Muffe og Nobby, der sad sammen… Nobby skulle så lige sniffe til mit hår, og jeg fik så knipset det øjeblik, hvor han bed fat i mit hår og hev i det :uha: Altså, uopdragne dreng :venter: :tihi:[/QUOTE]Det er ikke fordi han er uopdragen, men fordi han lege Dennis Knudsen (læs: er frisør)

Ugens folde-ud-pige hedder Caithlin… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1265141]Ugens folde-ud-pige hedder Caithlin… :slight_smile:

[/QUOTE]

Jeg vil gerne bestille en stor plakat, tak :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;1265141]Ugens folde-ud-pige hedder Caithlin… :slight_smile:

[/QUOTE]

Men jeg tror ikke, at Badeanden vil have hende hængende på væggen. :tihi: