Er det Badeanden, der bestemmer det hele hjemme hos jer?
Nåh ja - dumt spørgsmål, jeg ved det godt ![]()
Er det Badeanden, der bestemmer det hele hjemme hos jer?
Nåh ja - dumt spørgsmål, jeg ved det godt ![]()
[QUOTE=Eva;1265220]Er det Badeanden, der bestemmer det hele hjemme hos jer?
Nåh ja - dumt spørgsmål, jeg ved det godt
[/QUOTE]
Jeg mener også nok, at jeg har nævnt, at Badeanden er en lillebittesmule besidderisk! ![]()
Bao for pokker
Var ET stykke ikke nok?
Nej det tænkte jeg nok men EN kasse var…
Fjollede kræ

[QUOTE=Henriette;1265289]Bao for pokker
Var ET stykke ikke nok?
Nej det tænkte jeg nok men EN kasse var…
Fjollede kræ
[/QUOTE]
Det er da kassen, han vil have. Kan du nu se at få den helt tømt ![]()
Gæt hvem der har fundet ud af, at han er blevet stor nok til at hoppe heeeelt op på bordet? Nu er freden forbi. ![]()
Det kan såmænd være helt hyggeligt
Jeg har et par stykker, hvor vi har en gentlemanaftale om at der må siddes på køkkenbordet under madlavningen - i hjørnet, og der må ikke pilles i maden!
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1265363]Det kan såmænd være helt hyggeligt
Jeg har et par stykker, hvor vi har en gentlemanaftale om at der må siddes på køkkenbordet under madlavningen - i hjørnet, og der må ikke pilles i maden!
VH
Susanne[/QUOTE]
Det er en kamp, jeg har tabt på forhånd, så jeg vil slet ikke begynde at lave regler for køkkenbordet. Ud over, at han må holde sig nede, når jeg laver mad, for jeg vil ikke have en kattekilling nær køkkenknive ellet varme kogeplader. Han har fint lært, at hvis han bider mig når jeg ligger i sengen, så bliver han sat ned på gulvet. Nu må han så finde sig i at blive sat ned på gulvet, mens jeg laver mad. Det tror jeg hurtigt han lærer. ![]()
[ATTACH=CONFIG]105926[/ATTACH]
Det er ikke i orden det her, slet ikke i orden ![]()
To-ben (i daglig tale Malene-mor) gjorde det her ved mig
Jeg blev helt våd og overhældt med vand
Og for at gøre ondt værre, så kom det brølende vindpustende bæst frem, og pustede og prustede og blæste på mig! ![]()
Meeen jeg fik hævn
Da to-ben var færdig med at plaske med vand, og ville tørre mig, så fik hun lige lidt klo-kærlighed, bare så hun ikke glemmer, at jeg har dem - og ikke er bange for at bruge dem ![]()
[QUOTE=galath;1265478]
Tak
Må man spørge, hvordan du gør det, så jeg selv kan gøre det? ![]()
[QUOTE=Annika;1265491]
Tak
Må man spørge, hvordan du gør det, så jeg selv kan gøre det? :p[/QUOTE]
Jamen, når du først har postet et her, der vender forkert, er det ikke så svært. Så gemmer jeg det bare og vender det i Windows billedfremviser. Helt ukompliceret. Det er en helt anden sag at få det til at vende rigtigt, inden man poster det i første omgang. Det har jeg ikke fundet en universalløsning på ![]()
Personligt synes jeg ellers, at du er en ret god universalløsning :høhø:
Florian sad i tasken i 10 minutter, fordi det var vådt. ![]()
Fixet - og heelt færdig ![]()
[QUOTE=Cecilie;1265524]Florian sad i tasken i 10 minutter, fordi det var vådt. ![]()
[/QUOTE]
Florian er en tø-øs, Florian er en tø-øs ![]()
Selvfølgelig skal sådan en lille prins da ikke have våde fusser ![]()
Vi arbejder hjemmefra her til aften. ![]()
mit seneste plejebarn
Snefnug er 8 uger gammel og på et intensivt sprogkursus i Katst, her på Onkel skolen.
Hun er fundet som lille bitte killing, havde knap fået øjne, og så flasket op som enekat.
[QUOTE=cæsar;1265632]mit seneste plejebarn
Snefnug er 8 uger gammel og på et intensivt sprogkursus i Katst, her på Onkel skolen.
Hun er fundet som lille bitte killing, havde knap fået øjne, og så flasket op som enekat.[/QUOTE]
![]()
Du kunne da godt lige komme med en cute-advarsel indne du postede den slags billeder :høhø:
Husk det nu selv Susanne, med de overnuttede billeder du sætter ind ![]()
Man går jo nærmest i opløsning, når man ser dine bimser og andre totalt bedårende killinger ![]()
sådan noget lignende