Lille Fisen
Fridas fine mave
To sting - så småt kan det gøres ![]()
Bastian er ugens folde-ud-dreng… :høhø:
[QUOTE=FinnFrode;1265813]Bastian er ugens folde-ud-dreng… :høhø:
[/QUOTE]
han er virkelig smuk og charmerende ![]()
Fanni har ikke fået flere Diva-nykker af at vinde her i weekenden.
To strandede hvaler :høhø:
Hugo på et (sølv)fad ![]()
Muffe ![]()
Det sidste der af Muffe
De øjne…
Hvis ikke det havde været for dem, ville han have lignet sådan et kamintæppe :høhø:
Tak for komplimentet ![]()
Jeg ved ikke helt, om du er velkommen en anden gang ![]()
Jeg troede, at killinger lavede ballade, men jo større Florian bliver, jo flere mærkelige ting finder han på. ![]()
Emina har fået lidt nye sovemuligheder, i alt tre inden for en måned, hun skulle jo nødig mangle.
![]()
Min lille regnbueis
:love2:
![]()
:hjertetildig: :iloveyou:
[QUOTE=Enki;1266154]Emina har fået lidt nye sovemuligheder, i alt tre inden for en måned, hun skulle jo nødig mangle.
![]()
Min lille regnbueis
![]()
:hjertetildig: :iloveyou:[/QUOTE]
Er man mon en lille smule forkælet ?
Ikke så sært, når man er så smuk ![]()
[QUOTE=Enki;1266154]Emina har fået lidt nye sovemuligheder, i alt tre inden for en måned, hun skulle jo nødig mangle.
![]()
Min lille regnbueis
![]()
:hjertetildig: :iloveyou:[/QUOTE]
Hun er altså ret utrolig - utrolig smuk - utrolig lækker - utrolig charmerende…![]()
Ea, hvor gammel er Emina egentlig?
[QUOTE=Eva;1266183]Er man mon en lille smule forkælet ?
Ikke så sært, når man er så smuk
[/QUOTE]
Hvis du spørg Emina, så nej! Hun bliver sultet og må finde sig i alt for meget opmærksomhed og kæl. Hvis du spørg mig, så ja, det er hun i den grad.
Og tak ![]()
[QUOTE=Sim-Sim;1266185]Hun er altså ret utrolig - utrolig smuk - utrolig lækker - utrolig charmerende…![]()
Ea, hvor gammel er Emina egentlig?[/QUOTE]
Tak
Jeg ved desværre ikke helt præcis hvor gammel hun er, jeg er hendes tredje hjem. Da hendes første ejer døde var Emina gravid med hendes andet kuld, så noget familie tog hende ind, mens de så fandt hjem til hende og killingerne. Men hun skulle være født i 2009, så omkring seks år. Hun har jo allerede boet hos mig i fire år og tre måneder. ![]()
Så længe hun hygger sig, er alt vel godt…:S
:høhø:
Slaggy har fødselsdag i dag - 7 år ![]()
[QUOTE=Beydana;1266204]Så længe hun hygger sig, er alt vel godt…:S
:høhø:[/QUOTE]
Hvor er hun fin og lækker i bygning! Godt med sul på kroppen ![]()
Skal du prøve at have hende med på udstilling? (Kan ikke lige huske om det er noget du er interesseret i?) ![]()
Claus fandt et lille klip af Gammelfar fra engang sidste år. 14 år gammel og i gang med at ondulere Hr. Rotte
Savner ham altså endnu, den gamle dreng…
[QUOTE=Eva K;1266210]Hvor er hun fin og lækker i bygning! Godt med sul på kroppen ![]()
Skal du prøve at have hende med på udstilling? (Kan ikke lige huske om det er noget du er interesseret i?) :)[/QUOTE]
Jeg har overvejet det, for hun er så typisk en huskat som en huskat næsten kan blive, og umiddelbart synes jeg også, hun har en god psyke. Men det er 100 år siden, jeg sidst har udstillet og jeg ved ikke helt…jeg har så meget andet, der skal ske det næste halve års tid…vi får se ![]()
Lidt mere Frida (undskyld spam, men har lige tømt kameraet
)
Hun elsker at putte under dyner :love2:
Hvad?