Novembers kattebilleder

Så bliver du da nødt til at prøve at tage hende med til Århus i januar! :wink: :smiley: Om end ikke andet for at se hendes reaktion, for hun er altså så fin!

Det er meget svært at bedømme, udfra hvordan de opfører sig derhjemme … jeg havde ihvertfald ikke set det komme, at LouLou skulle blive SÅ rædselslagen over at komme på udstilling :surrender1:
Her hjemme er hun ikke bange for noget som helst og fører sig frem med charme, selvtillid og lækkert hår … det var der ikke noget af på den eneste udstilling, hvor hun nåede at være med :S
Men Frida (?) er næsten lige så lækker som LouLou, så det ku’ være, du skulle prøve …

[QUOTE=Susanne W;1266212]Claus fandt et lille klip af Gammelfar fra engang sidste år. 14 år gammel og i gang med at ondulere Hr. Rotte :slight_smile: Savner ham altså endnu, den gamle dreng…
[/QUOTE]

Man holder nok aldrig op med at savne. Savnet bliver bare mindre akut med tiden.

Caithlin i tunnelen… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1266261]Caithlin i tunnelen… :slight_smile:

[/QUOTE]

Og så siger man, at rødhårede ikke kan bære rødt :cool2:

Nej, det er da slet ikke spor skrigende… :wink:

Tunnellen er en gave fra RC - og rød er jo deres farve. Men misserne er meget glade for den. :ok:

Tiptipoldemor med sine “kyllinger” :hjerte: En af de skønne ting ved at have flere generationer i hjemmet:hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;1266261]Caithlin i tunnelen… :slight_smile:

[/QUOTE]

hvor er den tunnel fin til Caithlin! Jeg havde også en til Sigga, men den strammede om numsen, når hun løb igennem, så den blev givet væk:tihi:

Den tunnel var garanteret købt for smal til smækre Sigga :høhø:

Det må være derfor. Vores er stor nok til, at Bastian kan klemme sig igennem… :høhø:

“Er jeg ikke bare sød??”

Det her er Randolfs måde at tigge om mad på :hjerte:

og til sidst putte-Bastian :hjerte:

[QUOTE=Christa;1266357]“Er jeg ikke bare sød??”

[/QUOTE]

Joooooooooooooooooooooo :smelter:

Total råhygge :inlove:

[QUOTE=Susanne W;1266212]Claus fandt et lille klip af Gammelfar fra engang sidste år. 14 år gammel og i gang med at ondulere Hr. Rotte :slight_smile: Savner ham altså endnu, den gamle dreng…

//youtu.be/yq8YY64Ibi8
[/QUOTE]

Dejlige Helios :wehuu: Forstår godt savnet stadig er stort - heldigvis forsvinder minderne aldrig :hjerte: Håber og tror, at Oswald bliver en ligeså stor og dejlig bimsebamse som sin far, han er ihvertfald godt på vej :inlove:

Lad mig sige det således: Hvis du får bare halvt så meget fornøjelse af Blue, som jeg har haft af Helios, så er du ret godt kørende med kat det næste meget lange stykke tid :slight_smile:
VH
Susanne

:tihi::inlove:

[/QUOTE]

Oplagt til uges… http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=55976&p=1266468#post1266468

[/QUOTE]
Den er lige til ugens konkurrence http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=55976&p=1266561#post1266561 :smiley:

Hygge med missepigen:hjerte:

Sigga er sådan en sød puttepige! :wehuu: