Så bliver du da nødt til at prøve at tage hende med til Århus i januar!
Om end ikke andet for at se hendes reaktion, for hun er altså så fin!
Det er meget svært at bedømme, udfra hvordan de opfører sig derhjemme … jeg havde ihvertfald ikke set det komme, at LouLou skulle blive SÅ rædselslagen over at komme på udstilling :surrender1:
Her hjemme er hun ikke bange for noget som helst og fører sig frem med charme, selvtillid og lækkert hår … det var der ikke noget af på den eneste udstilling, hvor hun nåede at være med :S
Men Frida (?) er næsten lige så lækker som LouLou, så det ku’ være, du skulle prøve …
[QUOTE=Susanne W;1266212]Claus fandt et lille klip af Gammelfar fra engang sidste år. 14 år gammel og i gang med at ondulere Hr. Rotte
Savner ham altså endnu, den gamle dreng…
[/QUOTE]
Man holder nok aldrig op med at savne. Savnet bliver bare mindre akut med tiden.
Caithlin i tunnelen… ![]()
[QUOTE=FinnFrode;1266261]Caithlin i tunnelen… ![]()
[/QUOTE]
Og så siger man, at rødhårede ikke kan bære rødt :cool2:
Nej, det er da slet ikke spor skrigende… ![]()
Tunnellen er en gave fra RC - og rød er jo deres farve. Men misserne er meget glade for den. ![]()
Tiptipoldemor med sine “kyllinger”
En af de skønne ting ved at have flere generationer i hjemmet:hjerte:
[QUOTE=FinnFrode;1266261]Caithlin i tunnelen… ![]()
[/QUOTE]
hvor er den tunnel fin til Caithlin! Jeg havde også en til Sigga, men den strammede om numsen, når hun løb igennem, så den blev givet væk:tihi:
Den tunnel var garanteret købt for smal til smækre Sigga :høhø:
Det må være derfor. Vores er stor nok til, at Bastian kan klemme sig igennem… :høhø:
Total råhygge ![]()
[QUOTE=Susanne W;1266212]Claus fandt et lille klip af Gammelfar fra engang sidste år. 14 år gammel og i gang med at ondulere Hr. Rotte
Savner ham altså endnu, den gamle dreng…
//youtu.be/yq8YY64Ibi8
[/QUOTE]
Dejlige Helios
Forstår godt savnet stadig er stort - heldigvis forsvinder minderne aldrig
Håber og tror, at Oswald bliver en ligeså stor og dejlig bimsebamse som sin far, han er ihvertfald godt på vej ![]()
Lad mig sige det således: Hvis du får bare halvt så meget fornøjelse af Blue, som jeg har haft af Helios, så er du ret godt kørende med kat det næste meget lange stykke tid ![]()
VH
Susanne
[/QUOTE]
Den er lige til ugens konkurrence http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=55976&p=1266561#post1266561 ![]()
Hygge med missepigen:hjerte:
Sigga er sådan en sød puttepige! ![]()