Novembers tanker

En middagslur skal man ikke undervurdere :zzz: (udføres bedst med kat :hjerte:)

I dag fik jeg lov at sove helt til kl. 6:30. Desmond vækker mig ret konsekvent kl. 6, for der omkring plejer han at få sin morgenmad og blive lukket ud :venter: Han klaprer med skabslågerne og småsnakker, indtil jeg overgiver mig og står op. Jeg for længst opgivet at sove længe i weekenderne, så det er middagslur og tidligt i seng i stedet for :grin:

3 Synes om

Det lyder genkendeligt. Bortset lige fra at Gisle ikke venter til kl. 6 :rage:

4 Synes om

Og jeg som troede du var i Rema for at købe briketter :wink:

2 Synes om

Indre såvel som ydre varme… :sunglasses:

3 Synes om

Vi tog to måneder i helvede i sommers. Frederik skulle lære at man altså ikke kom tidligere ud end manden han står op til hverdag. Nuj, den trak tænder, men han har lært det nu, og i weekenderne kan vi nu bede ham om at lægge sig ned og sove videre… det gør han så rimeligt, og hvis det skal være SÅ må man jo bruge bakken … ikke at det passer herren, men så gør man det. Men som sagt… 2 måneder i helvede, han er blevet pelset i tankerne op til flere gange undervejs :grimacing::woman_facepalming:

7 Synes om

… Er der nogen admins (@Lykke, @RuneS eller @galath) der ved hvorfor man ikke kan svare i @Lykke s indlæg? Der er ikke nogen svarknap hos mig når jeg kigger på indlægget?

Hmmm… Det er der hellere ikke hos mig, jeg tjekkede lige. :thinking:

Det er fordi Lykke kan oprette tråde i lukkede emner :wink:

jamen det er jo godt nok, men mon ikke det skal ændres hvis der skal svares i tråden. Kan du det @lykke… ændre det :wink:

Hvorfor beeep kan jeg oprette i lukkede emner?

Vælger jo bare det mest passende, og kan ikke se, om de er lukkede :see_no_evil:

1 Synes om

Prøv igen nu :slight_smile:

2 Synes om

Virker nu. :slight_smile:

Jeg ved ikke, hvad jeg havde forventet af Last Christmas, men hvis andre skal se den kan lommetørklæder anbefales… Sjældent har jeg fældet så mange tåre i biografen :uha:

2 Synes om

Der er taget 458 billeder på udstillingen i Vamdrup men kun 165 er af vores egne katte :tihi:

2 Synes om

Men vi europé folk er meget glade for at vi lige fik smidt sådan et godt indstillet kamera i hænderne :tak:

1 Synes om

Det var jo bare meget nemmere for mig, at I selv tog billederne, fik også taget billeder til en del andre, nu skal jeg så bare have fundet ud af hvem de er

1 Synes om

Sig til hvis du skal bruge hjælp :slight_smile:

1 Synes om

@Lovehjerte Flot indslag med skønne Smilla i TV-avisen i aftes :wink:

Og flot at en skole tager så godt hånd om kønsdebatten…

2 Synes om

Tak. :slightly_smiling_face: Nu håber jeg bare, at hun ikke bliver blæst helt omkuld. :no_mouth: Vi har bedt hende om ikke at læse kommentarer og at blokke/slette eventuelle beskeder, og jeg håber, at hun husker det for jeg synes godt nok at kritikerne tager hendes ord meget bogstaveligt.

2 Synes om

Må jeg spørge, hvad indslaget var om?

1 Synes om