Chili har testet min tålmodighed her til morgen. Hun har insisteret på at få rullegardinet i køkkenvinduet rullet op, og jeg har insisteret på det modsatte. For en gangs skyld blev det mig, der vandt, men ikke før hun var blevet sat ud i haven for at køle af i 3 omgange ![]()
For en ordens skyld: Der stod et vindue åbent, så hvis hun ville, kunne hun hoppe lige ind igen. Men det gjorde hun ikke nogen af gangene, så hun har vel opdaget noget interessant udenfor.
Er det grus
Ja
Andreas, I har seriøst for få katte hvis det læs der kan holde i 3½ år ![]()
VH
Susanne
Du skal huske, at de gamle katte også bruger Vorherres store udendørs grusbakke. ![]()
Joy har dag 65 på lørdag, jeg var 99% sikker på at den ene parring ikke havde givet gevinst, men i sidste weekend lagde hun mælk ned ![]()
Var på Landbohøjskolen dd til en standard HCM scanning. Spurgte Jørgen om han ikke lige kunne svinge ned omkring livmoder nu han var igang
og hun er helt sikkert tom.
Så dagens resultat; 12 timer hjemmefra, mælk lagt ned til de imaginære fostre og et fint flot normalt hjerte ![]()
du kan fint låne små levende mislinger herfra ![]()
supert tilbud, men du ved jo godt jeg vil have laaaange haler på mine katte
Så tak, men jeg springer lige over ![]()
Joy fik jo en suprelorin for 69 dage siden og det var jo ligesom fordi hun ikke skulle have kuld, damen og hendes kompagnon snød mig jo så en enkelt aften på dag 6 i løbetiden. Så det passer mig meget godt at hun ikke er blevet drægtig på suprelorin
Mange siger, at det der Black Friday er noget fis, men indtil videre er jeg fan. Min lokale grus-pusher har sat Extreme Classic ned til 69kr. imorgen (og min kælder er tom), og Sportsmaster sørgede lige for, at jeg sparede 440kr. på sko, som trænger voldsomt til en udskiftning. På en slunken økonomi så er det fantastisk ![]()
Der er monster mange “ikke tilbud” hvor før priser er skruet i vejret og det derfor ser ud til at være et tilbud men egentlig bare er en camoufleret normalpris.
Men ved man hvad det normalt koster, som du jo gør, og man kigger sig godt om, så er der garanteret også masser af godt at finde og masser af penge at spare.
Helt enig i det. Vi så det engang hos Elgiganten, hvor mine forældre havde kik på et tv. Det steg så lige flere tusinde kroner i pris nogle uger før - og var tilsvarende “sat ned” ![]()
der kommer noget blødt vådt fluffy noget ned overfra…white friday ?
Åhr, f… også
Det gider jeg ikke ![]()
saltbøsserne drøner lystigt afsted derude…drive safe
Jeg kan se, at min nabo, der fik sin hund fjernet for nogle uger siden, flytter nu.
Det bliver spændende, hvad der nu kommer til at ske med ejendommen … huset lugter jordslået og rådnet indvendig, så det bedste ville være, at jævne det ved jorden ![]()
Den lyder meget sundhedsskadelige ![]()
sindssyg trafik…man skulle tro at det var udrejse i forb. med jul eller noget…