Novembers tanker

Mon ikke de kan finde et internat der for gode ord og lidt penge kan overtales til at modtage baby? :wink:

2 Synes om

Salige Buster gik også ind alle steder da han havde adgang til det fri.
Mennesker var jo skabt til at nusse ham…
Og så var det jo vigtigt at tjekke om de andre katte i kvarteret nu fik noget ordentligt at spise…

3 Synes om

“Nåe ja.” sagde min teenagesøn henkastet; “… vi har en fugl i brusekabinen.”

:no_mouth:

3 Synes om

åh gud… en kattene har slæbt med ind. For du derud i panik?

Frederik kom brægende hen til havedøren den anden dag, fuldstændig som han plejer, og blev lukket ind. MEN han havde en fugl i munden :blegne:
Heldigvis var den død, så vi slap for flaksen rundt og jeg var ikke nødt til at aflive den, så ud med en… og en kat der tydeligt vis mente at jeg ikke værdsatte hans gaver. Manden var flad af grin… indtil han blev bedt om at hjælpe med aflivning (skulle lige se hans reaktion), nej det kunne han ikke få sig selv til, … så grinede han knap så meget. Aha, jamen så ved jeg det. Nu var den heldigvis død, så jeg behøvede ikke aflive den - hader når de skal aflives, det er bare ikke sjovt

4 Synes om

Død eller ej, det laver et royalistisk svineri, når de pateren den indendørs, jeg bliver lige chokeret, når jeg kommer ind på værelset om morgenen, når de har haft fest i løbet af natten :joy:

3 Synes om

Jeg hader virkelig også når de skal aflives. :persevere:
Dagens fugl (:roll_eyes: ) var levende og i god form, så jeg nåede ikke engang at se den før min knægt selv havde hjulpet den ud af vinduet. Det er altså godt, at have store børn. :smiley:

3 Synes om

Fedt, så er alle glade. Har 7-9-13 Ikke oplevet flyvende fugle indendørs endnu… og Frede behøver på ingen måde at gøre det til en vane med sådanne gaver :wink:

1 Synes om

Det har jeg tilgengæld et par gange eller tre.
De små pippere er skræmt fra vid og sans og så svære at guide hen mod dør/vindue.
Temmelig traumatiserede får både mig og dem.

2 Synes om

:lol:

https://www.facebook.com/BadParentingMoments/videos/429785351064927/UzpfSTY1NDk2NTQwNToxMDE1Nzc5MjA0NzQzNTQwNg/

3 Synes om

Imponerende at mit navn pludselig er så stor en udfordring :gruble: :joy:

Manden i Bilka to go kunne ikke udtale det, både den ene mekaniker og ham i pakkeudleveringen holdte på, at jeg måtte hedde Maria, på trods af at Lonnie stod foran Maria på alt, jeg har aldrig før oplevet at det har været så svært for folk :joy:

2 Synes om

:hmpf:
potasken var for gammel…honning knækkager :knotten:

Italiensk lædervare? :stuck_out_tongue:

3 Synes om

nah …ikke po taske …potaske - siger sig selv når det er h-kager

3 Synes om

Jeg købte en 6-pack Hvid X-MAS i Rema i eftermiddags og kan se, at kassedamen kun har slået 1x øl og 1x pant ind … jeg skulle have taget en hel ramme! :cool:

4 Synes om

Sofie er på besøg…har ikke set Sofie MEGET længe…
Her låner hun farmors gamle dukkevogn med de to gamle dukker med porcelænshoveder…de røg ud af dukkevognen et par gange, men pyt … :slight_smile:
De kunne tåle det og Sofie hyggede sig…
Her må man alt :heart:

15 Synes om

nå…det var de kattebakker der…

Blev vækket af Asani i morges. Det lykkedes ham oven i købet at tænde sengelampen ved at rode rundt med ledning. Så blev jeg hidsig og skubbede ham (blidt, selvfølgelig!) væk og slukkede lyset igen - men tænkte så, at jeg nok hellere måtte se, hvad klokken var.

Åh nej, jeg har glemt at sætte vækkeuret. Asani har faktisk gjort mig en tjeneste. Tænder lyset igen og ligger i adskillige minutter og gør mig klar til at stå ud af sengen. Og så slår det mig: DET ER SØNDAG!

Møgkræ :argh: Jeg kunne selvfølgelig ikke sove mere, så en dejlig, lang dag forude :godmorgen:

11 Synes om

hallo …solen står højt på himlen - det gør månen oss - her er vi ½ færdig med at skure kattebakker & hente brænde ind …så bare kom i nogle rotationer …jeg skal da vel ikke være den eneste der knokler beep ud af bukserne :woozy_face::weary:

2 Synes om

En middagslur skal man ikke undervurdere :zzz: (udføres bedst med kat :hjerte:)

I dag fik jeg lov at sove helt til kl. 6:30. Desmond vækker mig ret konsekvent kl. 6, for der omkring plejer han at få sin morgenmad og blive lukket ud :venter: Han klaprer med skabslågerne og småsnakker, indtil jeg overgiver mig og står op. Jeg for længst opgivet at sove længe i weekenderne, så det er middagslur og tidligt i seng i stedet for :grin:

3 Synes om

Det lyder genkendeligt. Bortset lige fra at Gisle ikke venter til kl. 6 :rage:

4 Synes om