Novembers tanker

Hvem har tisset på din sukkermad?

Se nogle fine catnip crackers, jeg har fået lavet :smiley:

Jeg er sikker på, de dufter daaarjjjligt :stuck_out_tongue:

(kan medbringes til Racekattens udstilling om søndagen, hvis nogen er interesseret)

7 Synes om

Analysemodellen til dokumentarprogrammer i samarbejde med SU motiverede unge elever.

1 Synes om

:lol:

:clap:t3: yaah, manden har fået tjekket vagtplan og det kan lade sig gøre at komme med på udstilling - endelig!

Dejligt han så gerne vil det, og så håber jeg de to tøser er med på den idé (Kaluwa & Naima) :pray:t3:

2 Synes om

Så venter jeg bare på der åbnes for tilmelding til Nørresundby :pray:t3:

1 Synes om

Yubiiii jeg har lige fået at vide at jeg er blevet optaget på G3 på PawPeds Academy. Var på venteliste til efterår 2020, så fedt at jeg nu kun skal vente til januar.
Til ikke opdrættere så er G3 4 mdr. katteopdræt nørderi på engelsk og ca en millionmilliard sider der skal læses og esseys der skal skrives og tests der skal tages.
Hjernegymnastik!
https://pawpeds.com/pawacademy/courses/g3/g3info.html

9 Synes om

LouLou har sovet til middag ovenpå min Twix … :flushed:

7 Synes om

Imorgen skal Sixten have opereret en indkapslet byld ud… Den er bittelille og generer ham slet ikke. Og den er helt 100% velfortjent! Han er en lømmel! Det er lidt dårlig timing, for egentlig skulle han have været til Sverige på dametur. Men nu må det vente til næste løb. Suk!

3 Synes om

Øv, der er en her i byen, der skriver på FB, at hun har pillet et hagl ud af sin kats bagben :rage: Godt, mine ikke løbet frit!

1 Synes om

min CD afspiller lød pludseligt som en hakket pla en hakket pla en hakket pla…det var så Fnug der dansede tango ovenpå den …

4 Synes om

det har ikke været et moderne luftvåben…så havde benet været brækket som minimum

2 Synes om

Jeg ville næppe få ros fra Manse for at ændre på den præmis - men der er en grund til, at han er grounded, når der er jagt i området… :pouting_cat:
Men i øvrigt enig med Jim - det har snarere været (en eller anden psykopat med :angry:) et luftgevær, end et egentligt jagtvåben, hvilket vil på en eller anden wiered måde er heldigt for katten… :worried:

2 Synes om

Jeg kværker Joy og Theodor!!!
De har nok skullet ud og ind af terrassedøren ca 1235 gange her i aften.

Jamen så bestem jer da for hiwlede…

I er da ikke fra GB er I??? :venter:

12 Synes om

Her kommer jeg sent hjem. Låser op, går ind i huset, lukker og låser døren og tænder lyset. Registrerer at der står Sigga klar til at sige hej - inden det går op for mig at den sorte kat i entreen ikke er Sigga! :uha: Så er det naboens kattekræ, som er smuttet med ind ad den åbne dør, og pludselig står jeg med opgaven at indfange ham, inden Sigga opdager ham og 3. Verdenskrig bryder ud :crossed_swords: Det lykkedes på et hængende hår, men for h… da også. Så fat dog at du er på andres territorium, dit dumme kræ! :dokdok:

6 Synes om

Det er imponerende (læs: skræmmende), så tillidsfulde nogle fritløbende katte er - oplevede en hos min mor i weekenden, da vi var oppe og hjælpe med at tage bådebro ind sidste weekend.
Som et ud af ialt 5 - for katten - fremmede mennesker, der baksede med våde og tunge brofag, måtte jeg flere gange afbryde arbejdet og samle kat op, for at sikre at hun ikke endte under et af dem… :worried:

Jeg er dæleme glad for, at Manse er i besiddelse af en god portion sund skepsis, når der er andre end dem han kender i farvandet. :crossed_fingers:

3 Synes om

Ja, den var heller ikke gået med Sigga. Men naboens kat er ikke bange af sig. Han er også en gang hoppet ind i min bil, inden jeg nåede at lukke døren efter mig!

1 Synes om

Har han mulighed for at komme ind når han vil - hos naboen mener jeg ?
Ellers kan det jo være derfor, han er så ivrig for at komme ind hos andre.

Ja de har kattelem i døren. Men de har også en baby, som han vist ikke er så stor fan af. Og vi bor meget tæt i små rækkehuse. Så man skal ikke gå mere end 10 meter som kat for at finde den næste dør. Og så er han vist bare en social kat. Han går også på besøg 3 huse henne, hvor han er ven med deres kat og går ind og ud af deres kattelem.

Men han ved godt at han ikke må være i vores have eller gå ind her. Sigga siger farlige lydenog jeg kaster med vand.

3 Synes om

Så må de af med den baby … :muhaha:

4 Synes om