Nu er de på vej

Tillykke med de små bebser. Jeg glæder mig til at se billeder af dem. :wehuu:

Tillykke med de små :thumbup:

Tusind tak alle sammen.:wehuu:
Jeg kan ikke lige finde ud af det med at sætte billeder ind her.:thumbdown:
Jeg venter lige til min mand har tid til at hjælpe mig.:ok:

Gad vide om det lykkedes:kryds::kryds:

Lille Unni mor dagen inden fødsel.:rock:

Hvor er de fine :slight_smile:
For mig ser de alle vildtfarvede ud, men jeg aner altså heller ikke, hvordan man ser sølv :smiley:

Sølvet kan man først rigtig være sikker på efter 2-3 uger. Sortsølv er jo engenlig vildtfarvet med sølv.:slight_smile:
Men der er 2 der er noget mørkere end der andre 2, “de gamle” sølvopdrættere er heller ikke 100 % sikre før efter 1-2 uger. :kryds:
De 2 jeg tror er sølv er meget mørkere end de andre og næsten helt hvide i hovedet. :kryds:
Men jeg får besøg af de garvede i næste weekend, så må jeg afvente deres dom:ups:
Jeg glæder mig til at høre hvad de har at sige-love

[QUOTE=Ginaby;151866]Sølvet kan man først rigtig være sikker på efter 2-3 uger. Sortsølv er jo engenlig vildtfarvet med sølv.:slight_smile:
[/QUOTE]

Det er jeg klar over :slight_smile:
Jeg synes bare de alle 4 er meget gyldne. Men det forsvinder måske med alderen? Eller betyder det, at hvis de er sølv, har de meget rufisme?

Nååå, små aby-killinger :savle: - hvor er de dejlige.

:hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Vivi_Fletcher;151871]Det er jeg klar over :slight_smile:
Jeg synes bare de alle 4 er meget gyldne. Men det forsvinder måske med alderen? Eller betyder det, at hvis de er sølv, har de meget rufisme?[/quote]

Jeg ved det ikke med sikkerhed, det er jo vores første kuld. Det er jo også grunden til at jeg har allieret mig med de “gamle” garvede. :ups:
Men jeg har set et par kuld tidligere og de farver de har nu skulle kun blive lysere med alderen. Jeg har for kort tid siden set en killing der var næsten sort ved fødslen, blive en meget flot sortsølv. Men jeg tør ikke gætte på hvad dette bliver til:ups:

Okay - vi får se :slight_smile:
Mange vildtfarvede er også helt sorte ved fødslen, så jeg vil tro du skal kigge på det gyldne.

NÅÅÅÅÅRH de er altså kære…ssssssssssss

Stort tillykke med de 4 mislinger, de er altså bare søde :wehuu:
Det bliver spændende at finde ud hvilke farver de har.
Er mor Unni sortsølv med rufisme?

Åhhhhh de er dejlige :wehuu::wehuu:

[quote=Mislingen;151952]Stort tillykke med de 4 mislinger, de er altså bare søde :wehuu:
Det bliver spændende at finde ud hvilke farver de har.
Er mor Unni sortsølv med rufisme?[/quote]

Ja hun er sortsølv med rufisme. Men den skifter en del, den ene uger har hun en del rufisme og 3 uger senere næsten intet. Underligt, men jeg har faktisk observeret at hvis hun har opholdt sig meget i direkte sollys er der værre.:thumbdown: Hvorfor ved jeg ikke.

Det var da spøjst, det lyder til at være noget af en udfordring at opdrætte sølv aby.

tillykke med firlingerne… :wink:

alt held og lykke herfra.

:wink: