Nullerput-tråd

Skal vi ikke vise alle de flotte nullerput’ere MED indhold? Der må være mange der får en ind af døren i disse dage :thumbup:

Min (den første) er netop ankommet med posten. Man kan ikke sige andet, end at det er hurtig ekspedition og god service :ok:

Lige så snart jeg begyndte at pakke pakken op rendte Sparky mig i hælene og skulle jo selvfølgelig holde øje med, hvad der nu var indkøbt til HAM :tihi:
Og han var da også den første der satte poterne i den berømte nullerput :rock:

Først skulle den snuses grundigt igennem:

8 kg’s MCO? No problem :thumbup:

Sammenlagt 8,5 kg birma - heller ikke noget problem :høhø:

Omend Dino og Effie dog havde lidt problemer med at finde ud af, hvem som havde førsteret:rækkermegatunge:

Uenige?? Os??? Nej, aldrig!!! :venner:

Det er vist godt, at jeg har bestilt en nullerput mere :tihi:

Hov, jeg har lige lavet min egen. Admin må gerne merge den her :tihi:

SKØNNE nullerputbilleder!

Dejlige billeder :hjerte: - og hvor er det altså en flot nullerput, de har fået. :thumbup:

Dejlige billeder af dine smukke misser. :wehuu: Du må da mindst have 2 mere, så de kan få en hver. :thumbup:

Det var så Dino der endte med at løbe af med sejren :tihi:
Der er vist ingen tvivl om, at Nullerputten er godkendt :ok:

Mine fik deres i dag - og jeg tror de er godkendt. Selvom den bedste stadig er den gode gamle (bagved). Den er bedre kendt, og bedre tilpasset missernes krop, tror jeg. :wink:

[QUOTE=Cecilie89;1112007]Mine fik deres i dag - og jeg tror de er godkendt. Selvom den bedste stadig er den gode gamle (bagved). Den er bedre kendt, og bedre tilpasset missernes krop, tror jeg. :wink:

[/QUOTE]

Skønt billede!!
Og super flotte nullerputtere og smukke smukke bimser :wehuu: :wehuu:

Dejlig billede. :hjerte: Fordel dem rundt omkring - og med én af de nye på den gamles plads. Så skal de nok blive brugt alle sammen. :slight_smile:

Og så lykkedes det endeligt for Effie at få bror Dino til at overgive pladsen :stuck_out_tongue:

Mille var ikke spor interesseret i pakken da ankom, en enkelt snus og hun var væk for at lave ulykker og efterfølgende sove i sit højt elskede kradsetræ… Det var ellers hende vi bestilte en seng til og den vi valgte er ikke stor nok til Jeppe, men vi var heldige:D
Vi havde spurgt efter størrelsen på to og Brita havde fået os noteret ned til at ville købe begge, så da Jeppe og jeg fik pakken op var der hele to nullerputterer der i og vi kunne godt få lov til at købe den der var ekstra, heldigvis for den har den perfekte Jeppe størrelse:D

Først blev den ekstra seng afprøvet lidt forsigtigt og undersøgt

Så skulle der lige snuses til den der var til Mille

Her til eftermiddag var forsigtigheden så helt ovre:inlove:

Og hvad lavede Mille så imens?

Hun skiftede rundt imellem de tre køjer og hulen i det der tydeligvis er hendes et og alt, hvor hun også tilbringer de fleste nætter:)

Jubiii dejlige billeder af nullerputkatteinullerputsenge :hjertehop:

Her fik vi også en pakke, og da det jo er Maine Coons fulgte de jo alle med med stor interesse da den blev åbnet, så meget at jeg måtte gå udenfor for at komme til :høhø:

Og tja hvad kan jeg sige… videoerne taler vist helt for sig selv :lol:

Een kan jo gå hen og blive hel høj af at få såen en nullerput - siger Rocky :tihi: Jeg måtte faktisk til sidst tage ham ud af sengen for at de andre fik lov til at prøve :rock:

Tak til Brita for den lækreste seng i meget høj kvalitet, den er meget mere værd end du sælger dem for !

Nej, den går han vist ikke fra frivilligt. Hvad har Brita mon kommet i den? :klapper:

Vores er også komet i dag :slight_smile:

Stoffet er flottere end ventet og sengen lidt mindre end ventet, men husets baby er glad :tihi:

(Vores væg og dør har altså ikke den der grumsede farve, det er en effekt fra Instagram)

[QUOTE=Justice;1112057]Og tja hvad kan jeg sige… videoerne taler vist helt for sig selv :lol:
[/QUOTE]

Den effekt har jeg endnu ikke set en nullerput have :klapper:

Hvis Brita nogensinde skal lave en reklamefilm, skal hun vist have ham der med :slight_smile: (hvis det er en ham :ups:)

Sidder og morer mig over alle de dejlige mis og deres opfindsomheder. Åh, hvor er det godt…andres mis bliver glade, der kommer penge ind på hittekattekontoen OG i den allersidste ende bliver svigtede mis hjulpet. DÈT ER da et godt koncept. Feler får pakker imorgen. Har igen været på posthuset og sende idag. I der venter på Krøyerkuglepuder. Poul er kommet hjem med en sæk på over 500 liter. Så jeg regner med iaften eller senest imorgen at lave puderne.

Sengene består udelukkende af stof, tråd og pladevat og en mærkat i bunden, men mon ikke der automatisk bliver sendt kattemail med når man tænker på alle de mis der er her. Godt nok får de ikke lov at bruge sengene, men lugten af dem er jo allevegne, så jeg vil tro det handler om Jeres dyr kan lugte mine dyr. Jeg har en beholder med catnip, som jeg bruger til bøllebankspuder, men det er ikke nødvendigt i sengene.

Ej hvor er de sjove - hvor bestiller man sådan en nullerput? Er også helt vild med navnet, haha! Nullerput…

Åh skønne billeder og de beviser jo netop man ikke går fejl af de nullerput, så nu måtte jeg så smide en bestilling også :slight_smile:

Hos Kamikaze brugeren der har skrevet indlægget før dit :slight_smile:

Tak, fandt også lige tråden! :smiley: yay!