Ordet Nullerput kommer af, at husets ældste mis hedder Dusty og han blev 16 år i søndags, men når han omtales med hans kælenavn kaldes han nullerputten. Et kælennavn vores ældste søn (michael der snart er 37 år) opfandt til Dusty da vi fik han som misling. Michael er for lææængst flyttet hjemmefra men når han kommer hjem er det første han siger “hvor er nullerputten” og det slår aldrig fejl. Dusty ved også når Michael kommer på besøg for så er nullerputten på pletten, og som oftest finder de hinanden i løbet af ganske kort tid. Inden Michael flyttede hjemmefra var han meget syg (lungebetændelse) og da han kom hjem fra sygehuset flyttede Dusty ind til ham og vi måtte flytte kattebakke og mad og vandskåle med, for Dusty veg ikke fra Michael alle de dage han lå til sengs. Det håreste for Michael da han flyttede var han ikke kunne få Dusty med, for det var kat frem for menneske så Dusty blev her.
Brita har ikke puttet noget i den - selvom det kunne man nu godt - men når vi får nye ting her, får den altid en lille tiny spray af noget magisk catnip spray fra Tyskland, så det dufter godt og venligt. De ville have slås om sengen uanset hvad dog, og jeg havde lige glemt hvor glad Rocky bliver for ting (han er en han
) - uanset om de dufter eller ej. Han er ejere af hele to telte der også er hans hans hans, og som hver dag bliver puslet og nusset med :høhø:
P.S: der har ligget en kat i den siden - skiftevis den ene og den anden - og Rocky har også været der igen ![]()
:klapper:Jeg kan godt forstå, de andre sidder og kigger sådan lidt underligt på ham ![]()
:høhø: Hvor er han sød :love2: Og dejligt at se Liva og den lille krøltop også ![]()
Mine nullerputter kom desværre imens jeg ikke var hjemme, så nu ligger de henne i brugsen og venter på at blive hentet. Glæder mig ![]()
Hvor er det en sød historie! Og hvor ærgeligt at de måtte skilles!!! Men det gør jo gensynene så meget bedre : )
[QUOTE=Justice;1112057]Een kan jo gå hen og blive hel høj af at få såen en nullerput - siger Rocky
Jeg måtte faktisk til sidst tage ham ud af sengen for at de andre fik lov til at prøve ![]()
Tak til Brita for den lækreste seng i meget høj kvalitet, den er meget mere værd end du sælger dem for ![/QUOTE]
Nejnejnej, hvor er han sjov! :D:D
[QUOTE=DK Thomani;1112104]Vores er også komet i dag ![]()
Stoffet er flottere end ventet og sengen lidt mindre end ventet, men husets baby er glad ![]()
(Vores væg og dør har altså ikke den der grumsede farve, det er en effekt fra Instagram)[/QUOTE]
Den skal da bare ligges til. :høhø:
Eller du må da også have en som Cæsar som mener “jo mindre des bedre”? ![]()
Vi har også fået post og jeps den er godkendt
Vi siger mange tak ![]()
Hvor klæder den bare Bastian godt. ![]()
Margrethe har fået en ny “bikube” - og som I kan se - så kan hun slet slet ikke li den
![]()
(den anden kurv er ikke afprøvet endnu - derfor ingen billeder)
Sengene i indlæg 13 og 23 kan nu laves igen og desuden har jeg “pels” i giraf og ko-plet.
Vi 2 havde en aftale via PB om kinasatinstoffet i indlæg 13 … kan du huske det ![]()
Bærer over med dig hvis du har glemt det… du er jo blevet spammet med alle mulige forespørgsler her de sidste par dage ![]()
[QUOTE=Vipstøsen;1112664]Vi 2 havde en aftale via PB om kinasatinstoffet i indlæg 13 … kan du huske det ![]()
Bærer over med dig hvis du har glemt det… du er jo blevet spammet med alle mulige forespørgsler her de sidste par dage ;)[/QUOTE]
Det er skrevet ned på et stykke papir jeg har i syrummet. Var det 1 eller to senge og hvad med størrelse…orker ikke at gå op i syrummet, jeg er sgu slidt for i dag. Send en PB eller skriv det herind hvad du ønsker. BLOT skal du vide det er på rullen jeg har købt is´dag og derfor til fuld pris så sengen bliver en smule dyrer. Restebordet var ikke noget særligt og kinasatinstofferne er efterhånden en saga blot. Jeg spurgte derude Om de fik kinasatin igen, men det mente de ikke. De havde KUn det blå som Annies seng i indlæg 13 og så et par stykker mere, men de var ikke særlig pæne så det blev ved det ene blå.
Bestilte 2, men det kan godt være jeg lige skal høre hvad den nye pris bliver i forhold til størrelsen inden jeg bestemmer mig
Jeg smider dig en PB
Flokkens nr. 2 nullerput kom med posten idag ![]()
Denne gang var Effie først på pletten her til aften, da den blev pakket ud ![]()

Tak, Brita!! De gør virkelig lykke!!! ![]()
En Bimse klæder mange senge, men jeg MÅ tilstå de lyse Jaquardmønstrede senge er helt forrygende smukke til misserne. Dette billede er i den grad et bevis.
Så fik Margrethe også prøvet nuller nr. 2…
Den er placeret så snedigt, at hun fra “hendes” etage kan følge med her nede, uden at skulle konfronteres med besøgende - det har virkelig vist sig at være en win win for Margrethe (hun har virkelig fået ro på, efter den løsning er valgt)…
Set nede fra - op til udkigsposten
Og så lige et closeup
Så den nuller er også godkendt ![]()
Jeg fik hentet mine i dag ![]()
Der blev snuset (Nullen sov og gad ikke at komme ned)

Og testet

Ja, den klæ’r dig, Freja ![]()

Så fik herluf, den grønne, som var til ham

Den blev vist godkendt ![]()

Og jeg ved, hvem der skal have den store blå, når den kommer ![]()

Tak Brita
De er virkelig flotte ![]()
[QUOTE=Beydana;1112988]Jeg fik hentet mine i dag ![]()
Der blev snuset (Nullen sov og gad ikke at komme ned)
Og testet
Ja, den klæ’r dig, Freja ![]()
Så fik herluf, den grønne, som var til ham
Den blev vist godkendt ![]()
Og jeg ved, hvem der skal have den store blå, når den kommer ![]()
Tak Brita
De er virkelig flotte
[/QUOTE]
Øjj hvor de ser ud til at have gjort glæde
![]()
Jeg var nødt til at lave en tråd med mine håbløse kræ ![]()
Selvom vi har modtaget en krøyerkuglepude og ikke en nullerput, vil Sigga og jeg alligevel lige snige os med i denne tråd.
Jeg hentede puden på posthuset i torsdags og var SÅ spændt! Min allerførste hittekatte-ting til Sigga:-) Og puden er super fin og den perfekte størrelse. Jeg elsker allerede at ligge på den;) Sigga skulle lige bruge et par dage på at gå rundt om den, snuse til den og ligge VED SIDEN af den.:høhø:
Men i går tog hun mod til sig for første gang:-) Der snuses:
Og prøvesiddes:
“Mon den skal bruges sådan her:?”
“Nej, det her er vist bedre. (Hvorfor tager toben alle de billeder af mig???)”
I dag har hun så overgivet sig helt:
“Den her nye pude er daaaajliig! Hvis bare der ikke medfulgte et styks nærgående toben med kamera. Gå nu væk, jeg sover!”
Tak for den Brita:-)
Det sidste billede fortæller alt.