Nullerput-tråd

[QUOTE=Trine;1114119]Selvom vi har modtaget en krøyerkuglepude og ikke en nullerput, vil Sigga og jeg alligevel lige snige os med i denne tråd.

Jeg hentede puden på posthuset i torsdags og var SÅ spændt! Min allerførste hittekatte-ting til Sigga:-) Og puden er super fin og den perfekte størrelse. Jeg elsker allerede at ligge på den;) Sigga skulle lige bruge et par dage på at gå rundt om den, snuse til den og ligge VED SIDEN af den.:høhø:

Men i går tog hun mod til sig for første gang:-) Der snuses:

Og prøvesiddes:

“Mon den skal bruges sådan her:?”

“Nej, det her er vist bedre. (Hvorfor tager toben alle de billeder af mig???)”

I dag har hun så overgivet sig helt:
“Den her nye pude er daaaajliig! Hvis bare der ikke medfulgte et styks nærgående toben med kamera. Gå nu væk, jeg sover!”

Tak for den Brita:-)[/QUOTE]

Hver gang jeg kigger i denne tråd glæder jeg mig mere og mere til at modtage Elvis’ nullerput! :thumbup: Skønne billeder af Sigga!

[QUOTE=Trine;1114119]
I dag har hun så overgivet sig helt:
“Den her nye pude er daaaajliig! Hvis bare der ikke medfulgte et styks nærgående toben med kamera. Gå nu væk, jeg sover!”

Tak for den Brita:-)[/QUOTE]

Hvor er Sigga bare sød! :wehuu:

Åh vidunderlige billeder, så venter vi spændt på om postdanmark snart dukker op med vores bestilling :slight_smile:

Jeg nåede ikke posthuset idag…der kom lige et personalemøde ivejen, men måske imorgen og ellers bliver det med sikkerhed onsdag

Asani har sovet på sin nye krøyerkuglepude hele natten. Den har nemlig fået plads i soveværelset i stedet for hans tæppe. Så snart den bare lå på den rigtige plads, kunne den uden videre bruges. Men Brita har ret i, at hele flokken kunne være på den, hvis det var :slight_smile: Jeg må se, om jeg kan huske at tage kameraet med i seng i aften, så jeg kan få et billede af den lille prins på ærten :hjerte:

Den kom i dag, og da først Freja var færdig med at teste den, fandt Nimbus den også og ligge nu og snorkbobler i den - helt som tiltænkt :ok:

Den er han ret tilfreds med :thumbup:

Vi har også fået post idag :slight_smile:

Bastian har inspiceret og godkendte efter en god tids snusen.

Lige nu ligger han i den på en af yndlingspladserne pt - lige i terrassedørens åbning :slight_smile:

Så fik vi vores nullerput i dag, og den er bare SÅ fin! :wehu:

Her er lidt billeder fra modtagelsen. Der blev allerførst snuset og snuset og snuset i meget lang tid!
Men derefter vovede han sig da… halvt indenfor :tihi:

Derefter kunne man da - meget forsigtigt - prøve at stå i den med alle fire poter! :yikes:

Så flyttede vi den op i sengen på den sædvanlige putteplads, og så gik der ikke længe, før han fik sig skruet ned i den. :tihi:

Der lå han så i en times tid. Nu ligger han sådan her. :dokdok:

Elvis er altid en smule forbeholden, når der kommer nye ting. Er sikker på, han nok skal blive rigtig glad for den, det er jeg hvertfald! Den er så flot, tusind tak til Brita! :slight_smile:

Lille Divamusen har modtaget hendes i dag og ja den fik hun så op i sofaen til gennemgang og den er godkendt :slight_smile:

nu spekulere jeg så på om Brita kan lave en til vinduet også med samme kattemotiver ?

Ih, hvor er det dejlige billeder I viser. Gitte…jeg har desværre ikke mere af stoffet, men falder jeg over det skal jeg nok huske på Jer

Det blev lige en anden prins, der lå på puden, da jeg endelig fik billedet taget. Puden ligger inde i soveværelset, hvor det - ud over at være rodet - også er temmelig dunkelt plus at katten er sort. Så kvaliteten af billedet kan bestemt diskuteres. Men puden er godkendt :ok:

Jeg måtte jo også på nulleput-vognen! Og bad bare om gyldne farver til mine gyldne katte :wink: Brita fandt stof og syede seng og så var jeg jo ret spændt, da jeg ikke havde set stoffet, før jeg åbnede pakken. Jeg blev naturligvis enormt glad, for ud af plastikken kom den smukkeste seng :smiley:
og siden Maggie ligefrem vælger den fremfor sine killinger, må man sige den er mere end godkendt :wink:

Mona nullerputter den også gerne de særeste steder :thumbup:

My kan ik vælge …

[QUOTE=Rumle;1122661]My kan ik vælge …
[/QUOTE]

Hun har da også fået MEGET at vælge imellem.

Min nullerput er temmeligt stor til Fanni, som selvfølgelig ikke vil ligge i den endnu. Puden med krøyerkugler er mere interessant for hende, men der skal flere kugler i, for hun synker helt ned i midten, når hun ligger på den.

Tag krøyerkuglepuden med næste gang på jyrakudstilling og byt den med en pude der er flere kugler i. Vi kan bare bytte selve puden. Havde overset flere havde sat billeder ind med dejlige billeder af tilfredse mis. Dejligt at gå i seng på efter en sy-dag hvor mine fingre nu er ømme igen. Forøvrigt har jeg bl.a. syet tre af de blå satinsenge. Og denne gang er de to af dem noget større end de sidste. De to store kan i hvert tilfælde rumme 8-9 kilo mis og den 3. kan rumme 5-6 kilo mis. De kan ses næste søndag til MVK hobby udstilling med mindre de er solgt. TUSIND tak allesammen for den superfine reklame…den giver penge i hittekattekassen og det er der også brug for

Nyeste erhvervelse er den her seng, hjembragt fra Vamdrup. Alle synes den er sååå dejlig blød :slight_smile:

[QUOTE=BenteJ;1123085]Nyeste erhvervelse er den her seng, hjembragt fra Vamdrup. Alle synes den er sååå dejlig blød :slight_smile:

[/QUOTE]

Det ER virkelig også bløøøødt, så blødt man ikke kan forestille sig hvor blødt. HINT…jeg har mere af stoffet og også i en turkis-variation

Fanni har endelig taget sin i brug.

NÅÅh, den bette badeand har endeligt fundet ud af at svømme hen i sin nullerput. Hun er BEdårende