Nus i Struer

Ja jeg har jo næsten fået vredet armen ad led, så nu må jeg hellere holde det killinge (baby) nus :ups:

Jeg har besluttet at det bliver den 6. oktober ved 13 tiden (passer det godt med i andre??) Grunden til der ikke er andre datoer at vælge imellem, er fordi jeg skal SÅ mange ting fra nu af og til jul, og den 6. var lige ledig.

Håber i har lyst til at komme :slight_smile:

Skriv lige i tråden, hvis i kommer. Så ved jeg hvor meget kaffe jeg skal lave.

Jeg er på! :ok:

Hvis nogen fra Sjælland skal i bil, vil jeg utrolig gerne med
(selvfølgelig mod betaling af bro og benzin :))

Hmmmmmmm Det er jo en friweekend :slight_smile:

Men klokken 13 er GODT NOK TIDLIGT… Der er jeg jo slet ikke stået op endnu…

Nå, hvis jeg ikke kommer ALT for sent hjem fredag, så… Lad os lige se :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;949062]Hmmmmmmm Det er jo en friweekend :slight_smile:

Men klokken 13 er GODT NOK TIDLIGT… Der er jeg jo slet ikke stået op endnu…

Nå, hvis jeg ikke kommer ALT for sent hjem fredag, så… Lad os lige se :-)[/QUOTE]
Jeg er sgu da heller ikke stået op kl 13 - og da slet ikke
de mange timer før, jeg nu er nødt til at tage afsted. :høhø:

Men du skal da med, Lisbeth! :ok:

Hvis min bil (eller en andens) kan fyldes, vil jeg supergerne en tur på killingenus :smiley:

Da er jeg i Ringsted på fugleudstilling… Men jeg mangler jo heller ikke ligefrem nogen langhårede orientalere… :rødme:

Piiiiiiiiiiiiiiiv, det er langt væk. Jeg ville ellers mægtig gerne.

Fugleudstilling!? Arj, tag dig lige sammen! :cool:

Der ER jo nogen der har pip… :lol:

Julia har edderdælme pip, ja!! :uha:

jeg skal lige have fundet ud af min min mutti om det er den weekend jeg tager til Thy eller ej…

for ellers kun det være super hyggeligt, hvis der var andre her nordfra som skulle af sted :slight_smile:

:tihi:

Hey! What! WTF!

:argh: … det er sådan nogenlunde den værste weekend til det :argh:
Fredagaften er der huskattekillingenus i Slagelse og så er der jo den kattefremvisning i Ringsted + hobby-udstilling i Sorø om søndagen … og lure mig om ikke måske det bliver den weekend hvor der skal installeres brændeovn her i huset :s:surrender1:
Men skulle der køre en bil fra sjælland og der ikke skal arbejdes her i huset, vil jeg gerne med … mest for at jeg IRL kan se hvor forfærdelige Annes katte er :cool:

Jeg vil rigtig gerne komme den dag. Jeg tror ikke at jeg skal noget særligt den dag :slight_smile: Så det passer fint. Jeg vil prøve at nå det til klokken 13.00, men da jeg er afhængig af de offentlige transportmuligheder, kan det godt være at klokkeslættet ikke bliver helt præcis. Er det så bedst at jeg kommer lidt senere eller tidligere?

Mvh.Bettina

[QUOTE=Mijv;949605]Jeg vil rigtig gerne komme den dag. Jeg tror ikke at jeg skal noget særligt den dag :slight_smile: Så det passer fint. Jeg vil prøve at nå det til klokken 13.00, men da jeg er afhængig af de offentlige transportmuligheder, kan det godt være at klokkeslættet ikke bliver helt præcis. Er det så bedst at jeg kommer lidt senere eller tidligere?

Mvh.Bettina[/QUOTE]

Hvis du venter lidt endnu, kan det være der er nogle nordfra, der kan køre omkring Skive egnen og tage dig med. Ellers er det ligemeget om det er før eller efter du kommer

Du kan sikkert godt regne ud hvad jeg vil skrive…

Så skal vi kommer 3?:tihi:

(må jeg tage en sæk tøj med til dig?)

hvis der er nogle fra Aalborg/Nordjylland, som vil til det - så vil jeg RIGTIG gerne med op at køre :smiley:

:frowning: ØV. Jeg kan ikke den dag. Ville ellers gerne have mødt de glade hippier :slight_smile:

Aiiii, jeg vil da også gerne med - så hvis der er nogle der kommer forbi Århus i dytbil og har plads til søde mig, må I maaaaajet gerne sige til :engel2: