Nus i Struer

Jeg melder mig også under fanen af dem der gerne vil med, men er afhængig af at nogen i en dytbil (gerne med plads andre steder end taget og bagagerummet ;)) kommer forbi Randers på vejen. Giver selvfølgelig til brændstof :slight_smile:

Vi vil meget gerne komme 2 stks… Manden og jeg :slight_smile:

Hvis nogen vil samles op så kører vi gennem/forbi : Ribe, Esbjerg, Varde, Skjern og Holstebro… (Langs hovedvej 11)

Skal vi have noget med? Her snakker vi noget der kan klare 3 timer i bil :wink:

[QUOTE=PivC;950463]Vi vil meget gerne komme 2 stks… Manden og jeg :slight_smile:

Hvis nogen vil samles op så kører vi gennem/forbi : Ribe, Esbjerg, Varde, Skjern og Holstebro… (Langs hovedvej 11)

Skal vi have noget med? Her snakker vi noget der kan klare 3 timer i bil ;)[/QUOTE]

Med sådan et tilbud vil jeg meget gerne med :ok: Jeg bor i Esbjerg og jeg vil selvfølgeligt gerne bidrage til benzin.

Og samme spørgsmål, Anne. Skal jeg tage noget med?

Åh jeg havde faktisk ikke overvejet at i skulle ha’ noget med. Jeg regner med at bage nogle boller - måske nogle kunne medbringe en pakke smør?? Drikkevarer (udover kaffe og te - hmm og øl. Vi har tonsvis af øl) må i gerne medbringe. Og ellers hvis i føler for der skal nogle chips eller slik, siger jeg aldrig nej tak til det :smiley: Jeg vil se om ikke jeg kan opstøve nogle ærter og muligvis en vandmelon, og ellers syns jeg bare det skal være en hyggelig eftermiddag

Den foreløbige lister ser således ud:

Tea
Mette (Temple Bar)
Bettina (Mijv)
Line, Patrick og Laura (og ja tag du bare en sæk med :wink: )
Camilla (PivC) og mand
Helle (Panthera)

Måske’rne:
Tina (Gizzemizzen)
Marianne
Lisbeth (Trekkie)
PiaB
Hrönn (Skattekat)

Sig endelig til, hvis listen er forkert

[QUOTE=Panthera;950650]Med sådan et tilbud vil jeg meget gerne med :ok: Jeg bor i Esbjerg og jeg vil selvfølgeligt gerne bidrage til benzin.

Og samme spørgsmål, Anne. Skal jeg tage noget med?[/QUOTE]

Vi samler dig gerne op :slight_smile: Bare du sender adresse og sådan så finder vi ud af noget med tidpunkt :slight_smile:

Og hvis folk skal have noget fra tyskland må de også lige sige til… Lur mig om vi ikke skal ned og handle et par gange inden vi skal til Struer :wink:

Skal vi tage noget Pepsi med? og evt. noget kage? eller vil folk hellere have chips/slik? kiks? Pålægschokolade? frugt? Skyllemiddel? Kattetunger? Flydende margarine? Agurk? Mandler? Cuba karamel? Vin? :smiley:

http://fleggaard.dk/
http://www.priss.dk/

[QUOTE=PivC;950699]Og hvis folk skal have noget fra tyskland må de også lige sige til… Lur mig om vi ikke skal ned og handle et par gange inden vi skal til Struer :wink:

Skal vi tage noget Pepsi med? og evt. noget kage? eller vil folk hellere have chips/slik? kiks? Pålægschokolade? frugt? Skyllemiddel? Kattetunger? Flydende margarine? Agurk? Mandler? Cuba karamel? Vin? :smiley:

Jeg skal gerne være den glade aftager af 3 ks pepsi max hvis i alligevel skal over grænsen :hjerte:

Og jeg smider lige en pb med min adresse en af dagene. Gud hvor jeg glæder mig til at se små langhårede orier med mine fedtede fingere :hjerte:

Det er bare helt fint :smiley:

Hmm jeg havde egentlig tænkt mig at ta’ toget :wink: Men det er såmænd nok hurtigere at køre selv.
Og det er kun 12 km længere at køre over Randers.

Men men men… det kræver at jeg kører hjemmefra senest kl 11. Så der ER et stort MEN og det er hvornår jeg har fri dagen før. For jeg skal altså ha’ min skønhedssøvn… :slight_smile:

Men ellers… så kan jeg godt ha’ Marianne og Gizzemissen med :slight_smile: og en mere evt fra Århus?

:ok::ok:

Og tusind tak - for lift, Tyskland osv. Det er jo helt fantastisk :slight_smile:

[QUOTE=Anne Korsbakke;950674]

Den foreløbige lister ser således ud:

Tea
Mette (Temple Bar)
Bettina (Mijv)
Line, Patrick og Laura (og ja tag du bare en sæk med :wink: )
Camilla (PivC) og mand
Helle (Panthera)

Måske’rne:
Tina (Gizzemizzen)
Marianne
Lisbeth (Trekkie)
PiaB
Hrönn (Skattekat)

Sig endelig til, hvis listen er forkert[/QUOTE]

Mette var vist også kun hvis der var mulighed for at fylde en bil fra sjælland, forløbelig er vi kun to :frowning:

Vil Tea ikke med… hun er da også fra det mørke sjælland…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;950717]Hmm jeg havde egentlig tænkt mig at ta’ toget :wink: Men det er såmænd nok hurtigere at køre selv.
Og det er kun 12 km længere at køre over Randers.

Men men men… det kræver at jeg kører hjemmefra senest kl 11. Så der ER et stort MEN og det er hvornår jeg har fri dagen før. For jeg skal altså ha’ min skønhedssøvn… :slight_smile:

Men ellers… så kan jeg godt ha’ Marianne og Gizzemissen med :slight_smile: og en mere evt fra Århus?[/QUOTE]

Hihi, jeg har det som dig - Skønhedssøvn skal der til :slight_smile: Jeg afventer og ser hvad der skal ske/ikke skal ske. Kommer jeg ikke op til Anne denne gang blir det nemlig bare en anden gang :smiley:

My bad … hende havde jeg overset :ups:
Mette har meldt kat til i Sorø om søndagen, så lad os se, hvad hun siger …

Du skal med Marianne. Jeg havde sådan glædet mig til at se dig til sidste kattenes jeg var til, men så skulle du åbenbart blive syg. Dårlige undskyldninger du kommer med dig der, for at jeg ikke skal komme til at hilse på dig. Tramper

Anne - Er der plads til en til? :slight_smile:

Bettina - Vil du evt. have et lift? Så slipper du for det offentlige :wink:

[QUOTE=Skattekat;950787]My bad … hende havde jeg overset :ups:
Mette har meldt kat til i Sorø om søndagen, så lad os se, hvad hun siger …[/QUOTE]

Mette vil rigtig gerne det hele - men også gerne have én mere med fra Sjælland. Sådan en rundtur Nordsjælland - Struer kan nemlig ikke gøres for meget under en tusse :frowning:

Det var faktisk et gæt, men lidt research gav mig ret. Storebæltsbroen retur koster 351,50 og der er 350 km hver vej Slangerup-Struer - og i betragtning af, at motorvejskørsel ikke er særligt benzinbesparende skal vi nok regne lige knap 1 kr/km :frowning:

Så jeg vil helt sikkert foretrække mindst en og gerne to passagerer mere (der kunne godt sidde tre på bagsædet, da vi var hos Karina, så det kan godt lade sig gøre :))

For filen da Anne! Vi kan ikke på lørdag :frowning:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;950717]Hmm jeg havde egentlig tænkt mig at ta’ toget :wink: Men det er såmænd nok hurtigere at køre selv.
Og det er kun 12 km længere at køre over Randers.

Men men men… det kræver at jeg kører hjemmefra senest kl 11. Så der ER et stort MEN og det er hvornår jeg har fri dagen før. For jeg skal altså ha’ min skønhedssøvn… :slight_smile:

Men ellers… så kan jeg godt ha’ Marianne og Gizzemissen med :slight_smile: og en mere evt fra Århus?[/QUOTE]

Jeg vil rigtig gerne med hvis jeg kan køre med fra Århus (eller Randers). Jeg har uddannelseskort til Århus så jeg kan hoppe på et futtog ned hvor det kan passe…?