Nus i Struer

Hmm… Marianne, har du mulighed for at ta’ ind til banegården i Århus? Jeg grubler lige… Osse fordi jeg ikke aner hvor Tina bor i forhold til Stationen i Randers L

Men du kan sagtens komme med :slight_smile: Vi kommer til at sidde lidt trangt i Kia’en men der ER plads til fire :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;951150]Hmm… Marianne, har du mulighed for at ta’ ind til banegården i Århus? Jeg grubler lige… Osse fordi jeg ikke aner hvor Tina bor i forhold til Stationen i Randers L

Men du kan sagtens komme med :slight_smile: Vi kommer til at sidde lidt trangt i Kia’en men der ER plads til fire :)[/QUOTE]

Jamen det kan jeg sagtens :slight_smile: Jeg kan jo så ca være inde enten 10.20 eller 11.20… kan det komme til at passe?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;951150]Hmm… Marianne, har du mulighed for at ta’ ind til banegården i Århus? Jeg grubler lige… Osse fordi jeg ikke aner hvor Tina bor i forhold til Stationen i Randers L

Men du kan sagtens komme med :slight_smile: Vi kommer til at sidde lidt trangt i Kia’en men der ER plads til fire :)[/QUOTE]

Bor lettere håbløst i forhold til både rutebilstation og banegård i Randers, men det er da et problem der er til at løse :wink:

Jep Pernille. Der er plads til dig også

ØØØØØØØØØØØØØV Jane. :frowning:

Camilla det kunne være super hvis du tog 3 kasser pepsi max med til mig (selvfølgelig kun hvis du har plads). Du kan bare sende en PB med dit kontonummer, hvis jeg skal overføre nogle penge inden
Er det rigtigt at listen nu ser sådan ud??

Tea
Mette (Temple Bar)
Bettina (Mijv)
Line, Patrick og Laura (og ja tag du bare en sæk med :cool2: )
Camilla (PivC) og mand
Helle (Panthera)
Pernille DL
Tina (Gizzemizzen)
Marianne
Lisbeth (Trekkie)

Måske’rne:
PiaB
Hrönn (Skattekat)

Jeg har plads til ca 20, men så må i forvente at sidde en lille smule klemt.
Forresten. Vores indkørsel er meget bred. Der er plads til 2 biler bag min bil, og 2 biler ved siden af den bagerste (bag min bil) I skal bare sørge for at køre godt over til siden… (og nu må jeg hellere hen til Party Prinsessen igen)

Det er altså lidt forvirrende med 2 Marianner så hvis det ikke er mig der menes på listen så vil jeg også gerne tilføjes :cool2:

Sorry… Det er det der med at en i familien syns vi skal holde fest nu, så jeg er nok ikke heeeeeelt så opmærksom :wink:

Tea
Mette (Temple Bar)
Bettina (Mijv)
Line, Patrick og Laura (og ja tag du bare en sæk med :cool2: )
Camilla (PivC) og mand
Helle (Panthera)
Pernille DL
Tina (Gizzemizzen)
Marianne
Lisbeth (Trekkie)
Marianne (Blitz)

Måske’rne:
PiaB
Hrönn (Skattekat)

Jeg tager 3 kasser med til dig så :slight_smile: Kan bare få pengene når vi kommer :slight_smile:

Vi har også stadig plads til en ekstra i bilen :slight_smile: Og vores bagage rum er stooort :slight_smile: (Altså hvis folk skal have noget fra Tyskland… ikke til mennesker :tihi: ) Vi skal ud og handle i dag så der regner jeg med at købe ind til “Struer” også… ved ikke om vi skal afsted senere på ugen igen, men det skader jo ikke at spørge hvis det er :slight_smile:

Hyggeligt :slight_smile: Jeg sidder gerne lidt trangt, når selskabet er hyggeligt :smiley:

[QUOTE=Pernille DL;950835]Anne - Er der plads til en til? :slight_smile:

Bettina - Vil du evt. have et lift? Så slipper du for det offentlige ;)[/QUOTE]

det vil jeg da rigtig gerne hvis der er plads :slight_smile: Tusind tak for tilbudet :slight_smile: tænker du så fra Skive?

Vi har forresten også en Aldi der hvor vi handler i Tyskland… Hvis nogen ville prøve den grønne lux eller det i potionsposer… Kan ikke huske den præcise pris, men mener dåserne er lidt billigere i Tyskland…

Jeg kunne godt tænke mig at prøve portionsposerne hvis det ikke er for meget ulejlighed for jer. Gerne 2 kasser. Og sig endeligt til hvis jeg skal overføre penge inden weekenden.

Uuuh, så vil jeg gerne have nogle dåser og poser med :slight_smile: Hvor mange kan I have?

Tjaeh, eller Roslev? Alt efter, hvad der passer dig bedst :wink:

Hmm er det muligt at blive samlet op på motortrafikvejen A26. "Det røde hus’ hvor jeg bor køre du nemlig lige forbi på vejen, med mindre du altså tager turen over Oddense og Balling som nok er den nærmeste vej når man skal til Struer. Så slipper du også for at skulle køre helt til Skive.

Jeg bor selv kun 5 km fra Roslev. Måske har du lagt mærke til det røde hus når du køre fra Nykøbing Mors til Skive. Ved frakørslen til Roslev er det røde hus placeret på modsatte side :slight_smile:

Rart med nogle kattegale folk som bor tæt på mig :slight_smile:

Jeg havde faktisk tænkt mig at tage vejen over Oddense og Balling. Har du mulighed for at komme hen til den holdeplads, der er ved den afkørsel? Eller hvor langt bor du fra afkørslen - måske kan jeg hente dig hjemme? :slight_smile:

Ej hvor er det da fristende. Kan du ha’ en kasse med… er det 24 dåser der er i en kasse???

Når du tager afkørslen på A26 fra Mors, så kommer du op på hovedvejen som hedder Saugstrupvej. Her vil du dreje til højre mod Oddense. Lige efter du har drejet til højre mod Oddense, kommer der en vej på venstre side, hvor der står Jebjerg 5 km, eller noget i den retning. 500 meter ned ad den vej bor jeg :slight_smile: Sagt på en anden måde. Holdepladsen er 500-700 meter fra hvor jeg bor :slight_smile:
Men ellers tager jeg bestemt heller ikke skade I at gå det lille stykke :slight_smile: Jeg er bare glad for at I vil køre :slight_smile:

Foresten må i lige komme med et hint til hvor meget i godt kunne bruge til benzin for køreturen :slight_smile:

[QUOTE=Mijv;951636]Når du tager afkørslen på A26 fra Mors, så kommer du op på hovedvejen som hedder Saugstrupvej. Her vil du dreje til højre mod Oddense. Lige efter du har drejet til højre mod Oddense, kommer der en vej på venstre side, hvor der står Jebjerg 5 km, eller noget i den retning. 500 meter ned ad den vej bor jeg :slight_smile: Sagt på en anden måde. Holdepladsen er 500-700 meter fra hvor jeg bor :slight_smile:
Men ellers tager jeg bestemt heller ikke skade I at gå det lille stykke :slight_smile: Jeg er bare glad for at I vil køre :slight_smile:

Foresten må i lige komme med et hint til hvor meget i godt kunne bruge til benzin for køreturen :)[/QUOTE]

Nåååh jamen så er det jo tæt på¨- jeg kommer gerne og henter dig :slight_smile:

I? Du får kun glæde af mit selskab - misserne må pænt blive hjemme :wink: Hmm… Er en 50’er for meget, synes du?

2 kasser potionsposer :thumbup:

Dåser lux? Ehm… Vi kan have ret mange… Hvor mange skal du have? og hvilke farver? (kan jo være ret vigtigt :wink: )

Ved ikke hvor mange der er i en kasse, men det passer nok meget godt…
Så du skal have 24 dåser Lux? Hvilke farver?

[QUOTE=Pernille DL;951649]Nåååh jamen så er det jo tæt på¨- jeg kommer gerne og henter dig :slight_smile:

I? Du får kun glæde af mit selskab - misserne må pænt blive hjemme :wink: Hmm… Er en 50’er for meget, synes du?[/QUOTE]

hehe ja I. Vidste ikke om der var en eventuelt kæreste/mand der skulle med på turen også :slight_smile: Det er ellers sjovt du nævner det med kattene, for mine venner og familie tror altid at kattenus handler om, at vi alle sammen tager vores katte med hen til den der holder det.

En 50er lyder udemærket, tror jeg nok :slight_smile: Jeg erkender, at jeg ikke har den fjerneste ide om, hvor dyrt benzin er idag, nu hvor jeg ikke selv har bil, men en ting er dog sikkert, det er ikke blevet billigere med tiden kan jeg se på det hele.

Du siger bare til hvis du skal bruge en adresse?