Nus i Struer

Tjaa… det aner jeg ikke lige… Altså du kan altid tage et stykke chokolade med til værtinden :wink: :stuck_out_tongue:

Du er sød :kram: Men du kan bare snuppe en af mine hvis det er?

Åh Anne det kan godt være´at Patrick ringer til dig og spørg om vi kan komme tidligt… Han vil vist gerne havde rundstykker (og nogle at dele dem med)

:tihi: det er da ikke helt umuligt

Det vil så sige at jeg bare skal ha’ 2gange Marianne med? :slight_smile: Og nu sidder der ikke nogen her i Århus og tænker “bare jeg havde haft en å køre med”? Vel?

HejJeg kommer også, skal jeg have noget med?
Er der nogen der kører igennem Struer, der har plads til en i bilen?
Anne er alle killingerne solgt? Ellers husk lige jeg har givet mig selv købs forbud de er jo vanedanene dine katte.

Er Elisabeth ikke fra Århus egnen?? Prøv at spørge hende Lisbeth

Vibeke… Ingen af dem er solgt så du skal passe på :wink:

Djursland, står der :slight_smile: Elisabeth, hvis du vil med, og kan være ved Banegården kl 11, så er der plads :slight_smile:

Jeg er MÅSKE nødt til at melde afbud :frowning: Jeg er noget mat i koderne IGEN - fatter det simpelthen ikke. Min hals driller, hovedet gør avs og snuden løber… Men nu har jeg skruet op for varmen og sat suppen over og så tager jeg en svede aften og håber på det bedste. Anne - skal nok lige komme med en melding :slight_smile: Og Lisbeth, jeg sms’er dig lige når jeg ved om jeg skal med i bilen eller ej

Tak for tilbuddet Trekkie, men hvis jeg kommer afsted så kører Mickey mig :slight_smile: Jeg vil helst ikke være afhængig af nogen :slight_smile:
Jeg bor forøvrigt næsten i Grenaa :slight_smile:

Men du kører vel gennem Struer? Så er der vel plads til Vibeke det sidste stykke?

God bedring til dig Marianne :slight_smile:

Tusind tak søde Elisabeth:) Jeg håber vi begge er ved godt helbred og mod i morgen, så vi ses. Og blir det ikke i morgen, blir det næste gang :wink:

Kan man få et telefonnummer hvis man nu bliver væk? :ups:

Eller bliver forsinket eller sådan :wink:

ja da. Det er 24408165 eller 97861582

Puuuh ha altså Anne…

Jeg har lige skrevet til Lisbeth at hun ikke skal have mig med i morgen. Jeg har ikke fået det bedre selv om jeg har halvsovet hele aftenen…:S Hvis jeg er helt frisk når jeg vågner i morgen, hiver jeg lige fat i Lisbeth men i første omgang, må jeg nok dømme mig selv ude af spillet. Vil ikke smitte jer (især ikke lille Nanna) men jeg vil heller ikke gøre det være for mig selv, end det er nu suk

Håber du byder på ærter, the og missetatter en anden gang :wink:

Marianne - HVIS du skulle vågne op og være frisk som en fisk, så ring endelig! (ring hellere end SMS, jeg er en skovl til at huske at kigge efter dem…)

Jeg er klar til invaderingen :wink:

Marianne. Jeg håber du snart bliver rask igen. Hvis du ikke kommer i dag må du komme en anden dag. Jeg deler gerne en pose chips med dip sammen med dig :smiley:

[QUOTE=Anne Korsbakke;955417]Jeg er klar til invaderingen :wink:

Marianne. Jeg håber du snart bliver rask igen. Hvis du ikke kommer i dag må du komme en anden dag. Jeg deler gerne en pose chips med dip sammen med dig :D[/QUOTE]

Jeg ville vild gerne være med, men vi skal til fødelsdag kl 12.00 og får selv gæster til aften, så det kniber gevaldig med tiden.

Rigtig god fornøjelse :thumbup:

Hvis ikke der er nogen der har plads i bilen fra Struer, så kan det være jeg kommer lidt før med bussen Anne, håber det er i orden.

Det er helt fint Vibeke, men jeg tror vist nok Lisbeth har en ekstra plads. Se om hun ikke skriver i tråden senere, og hvis ikke hun har skrevet inden det tidspunkt hvor du ellers skulle gå, tager du bare bussen. No problem søde

[QUOTE=Jeanette;955441]Jeg ville vild gerne være med, men vi skal til fødelsdag kl 12.00 og får selv gæster til aften, så det kniber gevaldig med tiden.

Rigtig god fornøjelse :thumbup:[/QUOTE]

Jeg holder jo nok noget en anden dag, hvor du kan komme med :slight_smile: Og god fornøjelse i aften