Der manglede vist noget creme fraice?
Jeg beklager virkelig jeg er så langsom (og glemsom), men ja tag bare noget creme fraice med Bettina og Line du må gerne bage noget kage.
Og så må jeg vist hellere lige opdatere. Jeg er absolut ikke sikker på det er rigtigt det her, men kom ENDELIG med rettelser, hvis der er fejl/mangler
Bettina (Mijv) - creme fraice
Line, Patrick og Laura - kage
Camilla (PivC) og mand - smør
Helle (Panthera) - chips og dipmix
Marianne
Marianne (Blitz)
Lisbeth (Trekkie)
Pernille DL - et par meloner
Så har Gitte (vores store datter) lovet at lave banan muffins så vi kommer nok ikke til at mangle kage ![]()
Nårh ja. I har vel brug for en adresse. Skal jeg bare skrive den her eller sende en PB med adressen?
Det er helt op til dig Anne, men jeg glæder mig i hvert fald til at møde dig og dine katte og se hvad “du er for en”
![]()
Jeg er farlig og forfærdelig
![]()
Og så får i bare adressen her.
Havremarken 8, Resen
7600 Struer
Ja jeg tør ikke engang overveje at komme efter du skrev at du ville sørge for at have ærter hjemme…![]()
Årh pjat med dig ![]()
Det tænkte jeg nok. - Eller noget ![]()
[QUOTE=Anne Korsbakke;953854]Jeg beklager virkelig jeg er så langsom (og glemsom), men ja tag bare noget creme fraice med Bettina og Line du må gerne bage noget kage.
Og så må jeg vist hellere lige opdatere. Jeg er absolut ikke sikker på det er rigtigt det her, men kom ENDELIG med rettelser, hvis der er fejl/mangler
Bettina (Mijv) - creme fraice
Line, Patrick og Laura - kage
Camilla (PivC) og mand - smør
Helle (Panthera) - chips og dipmix
Marianne
Marianne (Blitz)
Lisbeth (Trekkie)
Pernille DL - et par meloner
Så har Gitte (vores store datter) lovet at lave banan muffins så vi kommer nok ikke til at mangle kage ![]()
Nårh ja. I har vel brug for en adresse. Skal jeg bare skrive den her eller sende en PB med adressen?[/QUOTE]
Skulle vi have sodavand med også?
eller noget pålægschokolade til bollerne?
Ja du kan roligt komme nu, for jeg kunne ikke finde andet end frosne ærter… og frosne ærter er IKKE det samme som ærtebælg ![]()
[QUOTE=PivC;953965]Skulle vi have sodavand med også?
eller noget pålægschokolade til bollerne?[/QUOTE]
Øh… Jamen tag bare lidt sodes med. Vi har godtnok nutella men tag bare lidt pålægschokolade med. Så er der både løst og fast ![]()
Okay ![]()
Anne, hvad skal jeg tage med? Syntes efterhånden Camilla har påtaget sig aaaalt for mange “medbringelser” ![]()
[QUOTE=Anne Korsbakke;954003]Ja du kan roligt komme nu, for jeg kunne ikke finde andet end frosne ærter… og frosne ærter er IKKE det samme som ærtebælg ![]()
[/QUOTE]
Ja men jeg vil faktisk FRYGTELIG gerne komme og nusse de 6 banditter pelsløse, men…jeg er så ustabil lige for tiden m.h.t. helbred så jeg kan ikke sige om jeg er i stand til at komme før end lørdag formiddag og det er jo for sent at give besked ![]()
Du har bare at komme, Elisabeth! Du er nemlig så hyggelig, synes jeg ![]()
Enig !
tro ikke det er noget problem med en fra eller til;-)
Hvis du gerne vil komme og du først kan give besked lørdag formiddag er det helt okay med mig. Jeg ville nok være lidt træt af at stå med boller til 20 og der så kom 40, men at en enkelt eller to melder til samme dag gør bestemt ikke noget. Hvis du finder energien er du hjertelig velkommen ![]()
Jeg skal lige høre igen hvem jeg skal ha’ med?
Mest så jeg kommer hjemmefra i ordentlig tid til det ![]()
hvor er I søde allesammen, jeg vil meget gerne komme, så det siger vi jeg gør og så håber jeg min krop synes det samme på lørdag ![]()
Jeg skriver lige her i tråden på lørdag så kan vi også se om der er noget jeg kan tage med, et par flasker rigtig cola f.eks ![]()
Hihi, jeg har lige sendt dig en pb. Jeg vil gerne med ![]()